لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۲ ثبت شده است

ربات انسان نمای ایرانی رونمایی شد




نخستین ربات انسان نما هوشمند بلند قد ایرانی امروز در اصفهان رونمایی شد.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

قیمت امروز خودرو




نگاهی به آخرین قیمت خودروها.

ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۲:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ستاره کوچک بنز و حمله به جاده های ناهموار




استقبال از کراس اورهای لوکس کوچک در حل افزایش است و اکنون یک دوجین از این ماشینها نظیر ب ام و X1 و آکورا RDX و یا آئودی Q3 در بازار حاضرند. بنابراین بنز نیز مقاومت را کنار گذاشته و یک کراس اوور کوچک را بر مبنای کلاس A خود طراحی و به مصاف رقبا خواهد فرستاد.



ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

فراری FF در خدمت ناوگان پلیس دبی



اعراب پولدار با خودروهای گران قیمتشان در جاده های صاف و خشک دبی تخته گاز می‌روند، تا چند سال پیش پلیس دبی خود را در مقابل آن‌ها ضعیف می‌دید اما حالا باید گفت: سوپر اسپرت سواران دبی مراقب باشید! از این پس آونتادور و فراری FF شما را زیر نظر دارند.(البته کامارو هم شما را زیر نظر خواهد داشت)اما آن چنان حرفی برای گفتن ندارد…


ادامه مطلب...
۳۱ فروردين ۹۲ ، ۲۰:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن ZTE GEEK با پردازنده 2 گیگاهرتزی کلاورتریل+ معرفی شد



کمپانی چینی ZTE گوشی جدیدی به نام GEEK را معرفی نموده که مجهز به پردازنده 2 گیگاهرتزی اتم اینتل، نمایشگر 5 اینچ با رزولوشن 720p و اندروید آبنبات پاستیلی می‌باشد. در ادامه با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۱۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلویزیون‌های K610 و Roku Ready K360M کمپانی Hisense روانه بازار شدند



کمپانی Hisense که در حوزه تولید تلویزیون‌های مدرن نام‌ونشان معتبری دارد، دو مدل جدید از محصولات خود را روانه بازار کرده است. یکی از این محصولات تلویزیون هوشمند K610 با ویژگی‌های جدید و جذاب و دیگری تلویزیون K360M با قابلیت اتصال به پلتفرم Roku Ready است.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت در حال کار بر روی سرفیس 7 اینچی است


وال استریت ژورنال گزارش کرده که مایکروسافت در حال طراحی و ساخت تبلت 7 اینچی از خانواده سرفیس است. هنوز دقیقا مشخص نیست که این تبلت براساس کدام معماری طراحی خواهد شد اما در این گزارش آمده که تولید انبوه سرفیس 7 در سال 2013 انجام می‌شود. آیا این تبلت همان سرفیس ایکس باکس است؟


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پاناسونیک توسعه فناوری پلاسما را متوقف ولی فروش این تلویزیون‌ها را ادامه می‌دهد



ZT60 جدیدترین تلویزیون پلاسما پاناسونیک مجهز به جدیدترین فناوری پلاسما این شرکت است و بهترین کیفیت تصویر را بین تلویزیون‌های پاناسونیک ارائه می‌کند. این تلویزیون مجهز به آخرین فناوری پلاسما پاناسونیک نیز خواهد بود چون این کمپانی ژاپنی اعلام نموده که بخش تحقیق و توسعه‌اش دیگر بر روی ارتقاء و بهبود پنل‌های پلاسما کار نخواهد کرد و این بدین معناست که پاناسونیک هرگز تلویزیون پلاسما بهتر از ZT60 تولید نخواهد کرد.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سامسونگ فبلت‌های ارزان قیمت گلکسی مگا 5.8 و 6.3 را معرفی کرد



طی هفته‌های گذشته شاهد چندین شایعه و گمانی زنی در رابطه با خانواده جدید گلکسی با نام مگا بودیم و امروز سامسونگ بالاخره دو تلفن با نام‌های Galaxy Mega 5.8 و Galaxy Mega 6.3 را معرفی نمود. این برای اولین بار است که سامسونگ تلفن بزرگ‌تر از گلکسی نوت 2 را عرضه می‌کند، هر دو تلفن دارای مشخصات سخت‌افزاری نسبتا متوسط و احتمالا قیمت مناسب هستند.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۳:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت قصد دارد ایکس‌باکس بعدی را با تراشه‌های AMD ارائه دهد



غول نرم‌افزاری جهان قصد دارد نسل بعدی کنسول بازی خود را همچون سونی با تراشه‌های AMD ارائه نماید. این کار منجر به آن می‌شود که توسعه‌دهندگان خیلی ساده‌تر از پیش بتوانند بازی‌ها را برای هر دو پلتفرم ویندوز و ایکس‌باکس ارائه نمایند، اما احتمالا نسخه کنونی بازی‌ها بر روی ایکس‌باکس بعدی (Xbox 720) قابل اجرا نخواهند بود.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل و یاهو در حال مذاکره برای ایجاد ارتباط عمیق‌تر در iOS هستند



وال استریت ژورنال گزارش کرده که یاهو در حال مذاکره با اپل است تا داده‌های بیشتری را وارد آیفون، آیپد و آیپاد تاچ کند. یاهو مدت‌ها است که به عنوان یکی از شرکای تجاری اپل در iOS حضور دارد و به عنوان مثال اطلاعات مربوط به بورس، گزارش آب و هوا و همچنین بخش ورزشی سیری از طریق یاهو تامین می‌شود اما حالا به نظر می‌رسد قرار است بخش اخبار یاهو نیز به iOS اضافه گردد.



ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

استفاده از اسکنرهای بدن برای تعیین سایز پوشاک در فروشگاه‌ها




من از خرید شلوار متنفرم! این موضوعی است که هنوز همسرم عزیز دلم نمی‌داند و هر بار که اصرار می‌کند شلوار تازه‌ای بخرم، موضوعی دیگر را بهانه کرده، حرف و بحث را عوض می‌کنم و از این قضیه جان سالم به در می‌برم. اما نهایتاً چاره چیست؟ این قورباغه‌ای است که باید قورتش دهم. راستش را بخواهید اضافه وزن و شکم برآمده یکی از مشکلات من و خیلی‌های دیگر در انتخاب و خرید شلوار مناسب است. اما آیا فناوری می‌تواند ناجی من و بسیاری از مردم تپل مپل این کره‌ی خاکی شود؟ بله...


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پلیس محل کار سامسونگ را برای یافتن فناوری‌های احتمالی دزدی شده جستجو کرد



بر هیچ‌کس پوشیده نیست که سامسونگ و ال‌جی طی ماه‌های اخیر درگیر دعواهای قضایی بوده‌اند و در زمینه‌های مختلف از جمله استفاده بدون اجازه از فناوری‌ها از یکدیگر شکایت نموده‌اند. حال گزارش شده که در همین راستا پلیس کره، دفتر بخش نمایشگر سامسونگ در سئول را جستجو نموده تا آثاری از سرقت فناوری بیابد.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

رئیس یک کمپانی موبایل ژاپنی مدعی شده که تکنولوژی عینک گوگل را قبلا پتنت کرده است


ماسایوشی سون، مدیرعامل کمپانی SoftBank مدعی شده که پتنت دستگاهی مشابه عینک گوگل را که می‌تواند صحبت‌های اطرافیان را درک کرده و آنها را ترجمه‌ کند، در سال 2010 ثبت نموده است. با توجه به سابقه‌ای که وی در زمینه پتنت‌ها داشته و ثروت و منابعی که در اختیار دارد، احتمالا به زودی شاهد یک جدال پتنتی تمام‌عیار بین SoftBank و گوگل خواهیم بود.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اچ‌تی‌سی تاوان تاخیر در ارائه One را می‌دهد: ضعیف‌ترین کارنامه مالی برای اچ‌‌تی‌سی در سه‌ماهه اول 2013




اچ‌تی‌سی گزارش مالی سه‌ماهه اول 2013 را منتشر نموده و بر خلاف انتظارها به نظر می‌رسد این بازه زمانی بدترین کارنامه مالی برای اچ‌تی‌سی بوده است. دلیل آن چیست؟ تاخیر در ارائه HTC One!


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مشخصات فنی گلکسی مگا 5.8 به بیرون درز کرد



چندی پیش در زومیت در رابطه با سری جدید تلفن‌های سامسونگ با نام گلکسی مگا و دو تلفن 5.8 و 6.3 اینچ در این سری خواندید و امروز سم-موبایل مشخصات سخت افزاری تلفن 5.8 اینچی مگا را منتشر کرده است. تلفن GT-I9152 در واقع یک اسمارت فون دو سیم کارته با مشخصات سخت افزاری مناسب می‌باشد که رزولوشن صفحه نمایش  5.8 اینچی آن qHD است و به یک دوربین 8 مگاپیکسلی و پردازنده 2 هسته‌ای تجهیز شده است.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سونی قیمت تلویزیون های 55 و 65 اینچ 4K خود را اعلام کرد




چندی پیش ال جی و سونی تلویزیون های 4K خود را در سایز 84 اینچ روانه بازار کردند، اما قیمت این تلویزیون‌های اولترا اچ‌دی 84 اینچ نزدیک به 25 هزار دلار تعیین شده بود که خرید آن‌ها برای هر کسی آسان نبود. خوشبختانه سونی نسبت به عرضه دو تلویزیون 4K دیگر در سایزهای 55 و 65 اینچ با قیمت مناسب‌تر زیر 7 هزار دلار اقدام نموده است.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

دانلود کنید: Facebook Home به بیرون درز کرد




اگر مشتاقید پیش از ارائه برنامه Facebook Home آن را آزمایش کنید، می‌توانید سه برنامه اصلی درز کرده این قالب را دانلود نموده و با نصب آنها بر روی گوشی خود  کار با رابط کاربری فیسبوک را تجربه کنید.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت قصد دارد ایکس باکس بعدی را در ماه آینده معرفی کند



پیش از این شایعه شده بود که مایکروسافت در ماه آپریل (ماه جاری) قصد معرفی نسل بعدی کنسول بازی ایکس باکس را دارد اما گزارش‌ها، به عقب افتادن کنفرانس معرفی این کنسول به ماه آینده، اشاره دارند. تاریخ اعلام شده برای کنفرانس اختصاصی مایکروسافت 21 ماه می یا 31 اردیبهشت ماه اعلام شده است.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۲:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اینتل از نسل بعدی تاندربولت با توان عملیاتی 20 گیگابیت در ثانیه و پشتیبانی از رزولوشن 4K پرده برداری کرد


اینتل شب گذشته از نسل جدید اینترفیس تاندربولت با نرخ داده 20 گیگابیت در ثانیه در هر دو مسیر دریافت و ارسال اطلاعات پرده بردرای کرد. نسل قبلی تاندربولت 10 گیگابیت در ثانیه سرعت داشت. علاوه بر سرعت بالاتر، کابل‌های نسل جدید تاندربولت باریک‌تر از نسل قبل شده‌اند.


ادامه مطلب...
۳۰ فروردين ۹۲ ، ۱۱:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN