لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۹۴ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۲ ثبت شده است

سونی تلفن ضد آب اکسپریا ZR را معرفی کرد



سونی یک تلفن ضد آب دیگر را این بار با نام Xperia ZR معرفی کرده است. این تلفن مجهز به صفحه نمایش 4.6 اینچ با رزولوشن 720p است و تا عمق 1.5 متری زیر آب، بدون مشکل کار می‌کند تا بتوانید به کمک آن از دنیای زیر آب فیلم‌ و عکس برداری کنید. پردازنده این تلفن 4 هسته‌ای و ساخت کوالکام است. در ادامه مطلب توضیحات کامل بیشتر در مورد اکسپریا ZR را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

علت موفقیت بی چون و چرای تبلت Nexus 7 چیست؟



تبلت Nexus 7 یـکی از محبوب‌تـرین تبلت‌های اندرویدی است که سیستم‌عامل تغییر نایافته و ناب اندروید بر روی آن سوار است. به نظر شما علت محبوبیت بی‌چون و چرای این تبلت گوگل چیست؟ آیا قیمت پایین دستگاه عاملی کلیدی است یا اینکه موارد دیگری نیز در این بین تأثیرگذار است؟


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن‌های هوشمند به دوربین جلوی 8 مگاپیکسلی تجهیز می‌شوند



چندی پیش که گوشی Oppo Find 5 با دوربین مکالمه ویدئویی ۵ مگاپیکسلی تولید شد، احتمالاً شما هم مانند ما از آغاز رقابت در افزایش کیفیت دوربین جلوی گوشی‌های هوشمند، شگفت‌زده شدید. اما ما خبرهای جذاب‌تری برای شما داریم که مطمئناً با شنیدن آن بیش از پیش متعجب خواهید شد. اوپو فایند ۵ آخرین گوشی با دوربین جلویی نامتعارف نیست. به نظر می‌رسد به زودی،  شاهد عرضه حداقل سه تلفن دیگر با دوربینی جلویی به مراتب با کیفیت‌تر، یعنی ۸ مگاپیکسل خواهیم بود. آنچه تجربه ما ثابت کرده است، بازار موبایل با آغاز یک موج جدید مانند این، از قافله عقب نخواهد ماند و  روز به روز شاهد افزایش رقابت و تعدد محصولات با ویژگی‌های جدیدتر در این رابطه خواهیم بود.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بزرگترین سرقت سایبری بین‌المللی قرن 21 در سراسر جهان، مراقب پول‌هایتان باشید!



بله، عنوان خبر را درست خوانده‌اید. در یک اقدام کم سابقه گروهی از تبهکاران سایبری با استفاده از تکنیک‌های نفوذ به پایگاه داده‌های بانک‌های سراسر جهان موفق شدند، اطلاعات مربوط به کارت‌های اعتباری کاربران را استخراج کرده و مبلغی در حدود 45 میلیون دلار یعنی حدود 157 میلیارد تومان (البته با احتساب دلار 3500 تومان!) را سرقت کنند.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بنچمارک‌ها تایید می‌کنند که ایکس فون یک محصول خارق‌العاده نیست!



طی ماه‌های اخیر شایعات و اطلاعات ضد و نقیض بسیاری در رابطه با تلفن ایکس فون موتورلا منتشر شده است. برخی این تلفن را اولین محصول اختصاصی گوگل با مشخصات سخت‌افزاری فوق‌العاده بالا و نرم افزار اختصاصی خاص می‌دانستند که توسط موتورلا ساخته می‌شود. اما ظاهرا ایکس فون، محصولی از خط تولید موتورولا است که گوگل دخالت خاصی در طراحی و ساخت آن نداشته و مشخصات سخت افزاری آن نیز در سطح تلفن‌های رایج بازار است.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۵۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

آمازون بر روی تلفن هوشمند 3 بعدی کار می‌کند



نزدیک به یک سالی می‌شود که شایعاتی در مورد ساخت یک تلفن همراه هوشمند توسط آمازون هر چند وقت یکبار به گوش می‌رسد؛ اما این‌بار «وال استریت ژورنال»  بالاخره تایید کرد که آمازون در حال فراهم کردن مقدمات تولید و عرضه گجت‌های جدید خود است. با ما در ادامه همراه باشید.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تصاویر تلفن اکسپریا S39h به بیرون درز کرد



اطلاعات و تصاویر مربوط به یک تلفن جدید سونی با نام Xperia S39h فاش شده است. اگر بخواهیم براساس مدل دستگاه قضاوت کنیم احتمالا این تلفن مجهز به یک صفحه نمایش کوچک‌تر از 4.3 اینچ (اکسپریا L با مدل S36h) خواهد بود. همانطور که در تصاویر ادامه مطلب مشاهده می‌کنید، این تلفن دارای یک دکمه اختصاصی برای دوربین است.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اطلاعات گوشی Optimus G2 ال‌جی به بیرون درز پیدا کرد: این تلفن Nexus 5 نیست!



اگر طی چند روز گذشته تصاویر منتشر شده از تلفن همراه جدید ال‌جی را مشاهده کرده و اطلاعات مرتبط با آن را در زومیت خوانده باشید، قطعاً متوجه شدید که بسیاری از کارشناسان و یا حتی کاربران معمولی اذعان داشته‌اند که این تصاویر مربوط به پرچمدار حاصل همکاری ال‌جی و گوگل یعنی Nexus 5 می‌باشد. اما در این مقاله خواهیم یافت که این محصول جدید در واقع پرچمدار جدید کمپانی کره‌ای، ال‌جی (البته به تنهایی!) یعنی Optimus G2 است


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مشکل ترک خوردگی در لبه‌های گلکسی اس 4 نیز وجود دارد



برخی تصور می‌کردند که سامسونگ لبه‌های گلکسی اس 4 را از جنس فلز ساخته است و به همین دلیل مشکلاتی که پیش‌تر در نسل دوم و سوم گلکسی اس گزارش شده بود را در اس 4 تجربه نخواهیم کرد. اما لبه‌های گلکسی اس 4 از جنس پلاستیک و با طرح و رنگ فلز است؛ کمی پس از عرضه این تلفن برخی از کاربران نسبت به ترک خوردگی لبه‌های گوشی خود شکایت کرده‌اند.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۴۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل به دنبال کد منابع اندروید در موضوع شکایت از سامسونگ




اپل ادعا کرده که گوگل، از ارائه اطلاعات در مورد استفاده سامسونگ از کدهای منبع اندروید، خودداری نموده است. به گزارش بلومبرگ، این کمپانی از یک قاضی درخواست نموده تا گوگل را مجبور به ارائه اسناد مرتبط با اندروید کند تا اپل از آن‌ها، در دادگاه نقض قوانین حق ثبت و در راستای دومین شکایتش علیه سامسونگ استفاده نماید.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت به دنبال تصاحب Nook به قیمت 1 میلیارد دلار است



اسناد تازه‌ای بدست آمده که نشان می‌دهند، مایکروسافت در تلاش است تا برند Nook را از آن خود کند. سال گذشته غول نرم افزاری دنیا برای جدا شدن Nook از Barnes & Noble سرمایه گزاری نموده بود؛ مایکروسافت در اکتبر گذشته 300 میلیون دلار را در Nook سرمایه گذاری کرد تا 16.8 درصد از سهام این شرکت را در اختیار گیرد. حال به نظر می‌رسد که مایکروسافت قصد دارد بخش Nook Media را با پرداخت 1 میلیارد دلار تصاحب کند.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۳۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تصویر و مشخصات فنی اکسپریا A سونی فاش شد



سونی بالاخره توانست با ارائه اکسپریا Z حضور موفقی را در بازار تلفن هوشمند تجربه کند و فروش قابل ملاحظه‌ای را رقم بزند. از آنجایی که این کمپانی ژاپنی، پرچمدار امسال خود را زودتر از رقبا و با سخت‌افزار نسبتا ضعیف‌تری عرضه کرد، انتظار می‌رفت که امسال شاهد محصولات دیگری از این شرکت باشیم. حال اطلاعات مربوط به یک تلفن جدید سونی با نام Xperia A در وب سایت FCC ثبت شده که وجود حداقل یک محصول جدید سونی برای سال جاری را تایید می‌کند.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

رونمایی از نکسوس 7 جدید در کنفرانس I/O گوگل



هرچه به زمان برگزاری کنفرانس Google I/O نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار جذاب‌تری از برنامه‌های آن به گوش می‌رسد. بر اساس آخرین خبرهای منتشر شده، گوگل قرار است در کنفرانس امسال از نکسوس ۷ جدید با امکانات بهبود‌ یافته‌ای چون پردازنده سریع‌تر، رزولوشن بالاتر، ضخامت کمتر و قابلیت شارژ بی‌سیم رونمایی کند.


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۱۷:۲۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

قیمت روز خودروها



قیمت بازار خودرو


ادامه مطلب...
۲۹ ارديبهشت ۹۲ ، ۰۰:۲۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نظرات کارشناسان گوناگون درباره عینک گوگل



عینک گوگل ترشح هورمون‌های محرک را در مغز خوره‌های فناوری زیاد کرده و بسیاری در تب و تاب استفاده‌ی حداقل آزمایشی از آن می‌سوزند. نمونه‌های اولیه‌ی این گجت پوشیدنی تاکنون به دست بیش از 1000 «کاوشگر عینک گوگل» رسیده و قرار است این ابزار نوآورانه تا سال آینده به بازار عرضه شود. در حالی که برخی چنین ابزارهایی را بی‌ شک گام آتی در دنیای فناوری می‌دانند؛ بعضی نیز معتقدند که ارتباطی چنان تنگاتنگ با شبکه جهانی اینترنت می‌تواند هولناک باشد. در ادامه بعضی نقطه نظرات پیرامون عینک گوگل را از نظر می‌گذرانیم.



ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

عذرخواهی سامسونگ به خاطر انتشار بدون مجوز یک عکس



سامسونگ، با انتشار عکسی تبلیغاتی، بدون توجه به حق مالکیت معنوی اثر (Copyright) خود را در شرایط ناخوشایندی قرار داده است. این مسأله به خاطر عدم توجه به قانون کپی‌رایت سامسونگ را خجالت زده نکرده است؛ بلکه عکس منتشر شده، با یک دوربین نیکون گرفته شده است.


ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

HTC تبلت‌های R7 و R12 را با ویندوز RT، در سه ماهه سوم امسال رونمایی می‌کند



تقریباً اواخر سال میلادی گذشته بود (مهرماه ۹۱) که شنیده‌ها حکایت از تمرکز HTC برای تولید تبلت‌های ویندوزی 7 و 12 داشتند. یک ماه و نیم پیش نیز منبع دیگری، این شنیده‌ها را تأیید کرد و در حال حاضر ما جزئیات بیشتری از این تبلت‌ها را در اختیار داریم. البته به یاد داشته باشید که اطلاعات جدید فقط از سوی یک منبع به دست ما رسیده و سایر منابع هنوز آن را تأیید نکرده‌اند. با این حال بررسی حدس و گمان‌ها در رابطه با تبلت‌های HTC، موضوع جالبی به نظر می‌رسد که توجه شما را به آن، در ادامه مطلب جلب می‌نماییم.


ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۱:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

راهنمای خرید بهترین تبلت‌های اندرویدی برای بازی



امروزه انجام انواع بازی‌های گوناگون و سه‌بعدی تبدیل به یکی از بنیادی‌ترین موارد مصرف تبلت‌ها برای کاربران شده و محبوبیت آن نیز روز به روز در حال افزایش است. این واقعیت که اهمیت صنعت بازی در دنیای فناوری درحال فزونی است، بر هیچ کس پوشیده نیست و مسلما این مسأله در رویکرد تولید کنندگان تاثیر بسزایی داشته و همواره شاهد عرضه تبلت‌هایی قدرتمندتر و با کیفیت‌تر هستیم. تاکنون تبلت‌های اندرویدی زیادی وارد بازار شده‌اند اما برای مصارف بازی، کدام یک بهترین است؟ اگر این سوال ذهن‌تان را مشغول کرده یا بر روی انتخاب آینده‌تان اثر گذار خواهد بود



ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

با فناوری ویدئوی محیطی بی‌بی‌سی و ایلومی‌روم مایکروسافت آشنا شوید



از مدت‌ها پیش اخبار و شایعاتی در مورد اتاق مجازی مایکروسافت شنیده‌ایم و در هفته‌ی اخیر نیز حرف و حدیث‌هایی در مورد فناوری جالب مایکروسافت در وب منتشر شده است. اتاق مجازی یا IllumiRoom نام فناوری جدیدی است که برای گسترش تصویر تلویزیون در اتاق، مورد استفاده قرار می‌گیرد و آخرین‌بار در نمایشگاه CES سال 2013 آن را دیدیم. بی‌بی‌سی هم از سال 2006، روی تکنولوژی مشابهی کار می‌کند؛ در ادامه‌ی مطلب می‌خواهیم آخرین شایعات را بررسی کرده و با طرز کار این فناوری‌ها بیشتر آشنا شویم.


ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کد QR چیست؟ چه کاربردهایی دارد؟



کدهای QR را بر روی تبلیغات نشریات، بیلبوردها، لباس، کارت ویزیت و حتی محصولات برخی فروشگاه‌ها دیده‌اید. به نظر می‌رسد این نوع از کدهای جدید در بین بازاریابان طرفداران بسیاری داشته باشد هر چند که به ندرت کسی را می‌بینیم این کدها را اسکن نماید. در ادامه شما را با کدهای QR آشنا می‌کنیم.


ادامه مطلب...
۲۶ ارديبهشت ۹۲ ، ۲۰:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN