لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

اپل مشکل هک شدن آیفون از طریق شارژهای تقلبی را حل کرد



ماه گذشته در زومیت خواندید که محققین در جورجیا تک به روش بسیار ساده‌ای دست یافتند که از طریق یک شارژر که در واقع یک کامپیوتر کوچک لینوکسی است به سادگی آیفون و آیپد را هک کنند و به اطلاعات کاربر دسترسی یابند. حال آپل در بروز رسانی جدید از نسخه آزمایشی iOS 7 سعی نموده تا مانع نفوذ این ابزارها به سیستم عامل خود شود.



ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

همکاری مجدد اپل و سامسونگ برای ساخت تراشه A7



اکنون که اپل قصد دارد آیپد مینی جدید را با پردازنده A6 عرضه نماید، «نیک فری»، که یک توسعه دهنده مستقل است به تازگی متوجه شده که اپل در حال توسعه نسل جدید تراشه A7 است. نکته جالب درباره این موضوع این است که اپل قصد دارد برای ساخت این تراشه جدید از رقیب سرسخت خود یعنی سامسونگ کمک بگیرد.


ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۳ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

Xbox one و اجرای اپلیکیشن‌های ویندوز RT





اخیرا شواهدی بدست آمده که نشان می‌دهد ایکس باکس وان می‌تواند اپلیکیشن‌های نوشته شده برای ویندوز RT را اجرا کند. اگر این موضوع حقیقت داشته باشد، علاوه بر اینکه هماهنگی و یکپارچگی میان محصولات گوناگون مایکروسافت افزایش می‌یابد، کار برنامه نویسان در توسعه اپلیکیشن‌ها برای پلتفرم‌های مختلف نیز آسان‌تر خواهد شد.

ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

با گوشی Hennessy سامسونگ آشنا شوید: گوشی تاشوی چهار هسته‌ای با دو صفحه نمایش به همراه صفحه کلید



آن روزهایی را که گوشی‌های تاشو برای خود برو بیایی داشتند را به یاد می‌آورید؟ همان گوشی‌هایی که از دو صفحه نمایش برخوردار بودند. حال سامسونگ در تلاش برای زنده کردن آن روزهای خوب، قصد معرفی یک گوشی تاشوی جدید را دارد که تنها تفاوت آن با مدل‌های قدیمی تر، علاوه بر ارتقای سخت‌افزاری، این است که صفحه نمایش بیرونی آن از نوع لمسی می‌باشد.



ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

USB 3.1 با دو برابر سرعت بیشتر نسبت به USB 3.0 معرفی شد



مجموعه توسعه دهنده USB امروز از نسخه جایگزین USB 3.0 با نام Super Speed USB 3.1 با قابلیت انتقال اطلاعات تا سرعت 10 گیگابیت در ثانیه پرده برداشت. اطلاعات بیشتر در مورد USB 3.1 را در ادامه مطلب مشاهده کنید.


ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ساخت Moto X سفارشی از طریق وب سایت Moto Maker




موتورولا با تلفن موتو ایکس  میانه بازار را هدف قرار داده است. اما امکانات شخصی سازی که در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد را در برترین پرچمداران بازار هم نخواهید یافت. امکان انتخاب رنگ قاب پشتی و حکاکی بر روی آن، انتخاب حاشیه اطراف لنز دوربین و دکمه‌های تنظیم صدا، رنگ هدفون تصویر پس زمینه و حتی نوشته زیر لوگو  موتورولا در هنگام روشن شدن، همه و همه از طریق وب سایت Moto Maker فراهم شده است.


ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مقایسه Moto X با دیگر Droid‌ها





پس از ماه‌ها انتظار و انتشار خبرهای ضد و نقیض، سرانجام موتورولا به میدان باز گشت و به دنبال معرفی سه‌گانه Droid، لحظاتی پیش از سلاح نه‌چندان مخفی خود رونمایی کرد. Moto X از نظر مشخصات سخت افزاری خارق العاده نیست اما دارای امکانات قابل قبول و طراحی زیبای است، در این مقاله قصد داریم، جدیدترین محصول موتورولا را با Droid‌ها مقایسه کنیم.


ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تجارت تلفن هوشمند سونی رشد خوبی را تجربه می‌کند: فروش 9.6 میلیون دستگاه تلفن و سود 60 میلیون دلاری در سه ماهه دوم 2013



بالاخره سونی به بازی بازگشت و توانست جایگاه نسبتا خوبی را در بازار تلفن‌های هوشمند برای خود ایجاد کند. براساس تازه‌ترین گزارش مالی این شرکت در سه ماهه دوم سال 2013، سونی توانسته 9.6 میلیون دستگاه تلفن هوشمند را به فروش برساند که نسبت به 7.4 میلیون دستگاه همین فاصله زمانی در سال 2012، رشد قابل ملاحظه‌ای داشته است.


ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۲۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

موتو ایکس: اولین دشمن واقعی آیفون





موتو ایکس، در یک کلام همه آن‌ چیزی است که آیفون اپل نیست. محصولی که با بالاترین استانداردهای شخصی سازی بازار ارائه شده و در مقابل تمامی محدودیت‌های آیفون قرار می‌گیرد. امکانات سفارشی سازی وسیع این تلفن، به همراه سیستم عاملی متن باز و سخت افزاری نه خارق‌العاده، اما کافی و کار راه انداز، نه در رقابتی شاخ به شاخ بلکه در حالتی استراتژیک، آن را به یک ضد-آیفون قدرتمند تبدیل کرده است.



ادامه مطلب...
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۱۷:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

14 ایراد بزرگ در Xperia Z سونی


اکسپریا زد سونی، پرچمدار سونی است اما آیا خریدن آن با این قیمت کار درستی است؟ در این مطلب با 14 ایراد این گوشی آشنا می‏شوید.

 

ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مقایسه iOS7 و Android



می خواهیم به شما  مقایسه دو سیستم عامل موبایل را معرفی کنیم


ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی گوشی Optimus G Pro




بالاخره نمونه‏های اول جدیدترین فبلت ال جی یعنی Optimus G Pro وارد ایران شد و در اختیار رسانه‏ها قرار گرفت. در زمان کوتاهی که این محصول را در اختیار داشتیم، توانستیم نگاهی کلی به آن بیندازیم و در نگاه اول بررسی مختصری ارائه کنیم. با ما همراه باشید و با این فبلت بیشتر آشنا شوید.


ادامه مطلب...
۰۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN