لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۲۹ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

اچ تی سی رسما فبلت One Max را معرفی کرد





اچ تی سی بالاخره یک عضو جدید و بزرگ را به خانواده گوشی‌های خود اضافه کرد. نام این فبلت اچ تی سی One Max است.

 

صفحه نمایش آن 5.9 اینچ است و به سنسور اثر انگشت نیز مجهز است، جنس بدنه این گوشی از آلومینیوم است و شباهت زیادی به One  و One Mini دارد اما کاور پشت در این گوشی از جای خود خارج می‌شود و می‌توانید به microSD دسترسی داشته باشید.


ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

قیمت امروز محصولات اپل





قیمت های امروز گوشی های اپل در بازار تهران

ادامه مطلب...
۲۶ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت هدفون‌هایی با نام Earbuds اختراع کرده که براساس روحیات کاربر آهنگ پخش می‌کنند



هرچند ابزار‌های هوشمند رفته‌رفته زندگی انسان‌ها را ساده‌تر و راحت‌تر می‌نمایند، اما اگر از بعدی دیگر به این مساله بنگریم، حبابی را به‌دور تک‌تک انسان‌ها تشکیل می‌دهند. در این راستا، مایکروسافت نیز در حال ساخت هدفونی است که بر اساس روحیات کاربران، آهنگ‌ها را پخش می‌کند.


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

فبلت لومیا 1520 نوکیا در ظاهری جدید به همراه لیست کامل مشخصات فنی فاش شد

Nokia-Lumia-1520-2



نوکیا در سی‌ام مهرماه از اولین فبلت ویندوز فونی دنیا با نام لومیا 1520 رونمایی خواهد کرد، فبلتی که از بسته بروز رسانی GDR3 ویندوز فون 8 بهره می‌برد و صفحه نمایش 6 اینچ آن نیز دارای رزولوشن 1080p است. در همین راستا اطلاعات جدیدی به دست آمده که در ادامه مطلب به آن‌ها خواهیم پرداخت.


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل خبر از رویداد مخصوص آیپد در 30 مهرماه داد



اپل بالاخره دعوتنامه رسمی خود برای معرفی محصولات جدیدش را به خبرگزاری‌های مختلف دنیا ارسال نمود. انتظار می‌رود در این مراسم که 30‌ام مهرماه برگزار خواهد شد، از آیپد(های) جدید این شرکت رونمایی شود.


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

آیا فردا روز بزرگ معرفی اندروید 4.4 است؟!



استفان کوچل، سخنگوی کمپانی گوگل در آلمان، در صفحه گوگل پلاس خود نوشته که هم‌اکنون در سان فرانسیسکو است و باید خود را برای فردا آماده کند. فردا چه روزی است؟ آیا فردا روز موعود گوگل برای معرفی نکسوس 5، اندروید 4.4 کیت کت و نکسوس 10 جدید است؟


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

آمازون برای ساخت 3 تلفن‌ هوشمند خود با HTC همکاری می‌کند




از سال گذشته شاهد اخبار مختلفی مبنی بر تلاش آمازون نسبت به ساخت تلفن هوشمند و حضور جدی در این بازار هستیم، روز گذشته نیز رسانه معتبر فایننشان‌تایمز گزارش کرده که آمازون برای ساخت تلفن‌های هوشمند خود از HTC کمک می‌گیرد.


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت ویژگی‌های جدید اپلیکیشن‌ دوربین و مدیریت تصاویر در ویندوز 8.1 را معرفی کرد



شواهد حاکی از بازگشت قدرتمند مایکروسافت به اوج  رقابت پلتفرم‌ها با ویندوز 8.1 است. ردموندی‌ها با استفاده از تجربیات خود و همچنین شناخت نیاز کاربران و استفاده از باخوردهای دریافت شده از کاربرانی که از ویندوز 8 استفاده کرده‌اند، ویندوز 8.1 را روانه‌ی بازار خواهند کرد. در ادامه نگاهی به ویژگی‌های جدید مربوط به قابلیت‌های تصویربرداری نسخه‌ی جدید ویندوز خواهیم کرد.


ادامه مطلب...
۲۴ مهر ۹۲ ، ۱۷:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی جی اس ام: بررسی اولیه LG G2




باز هم نوبت گوشی جدید هوشمند جی 2 است؛ امید آینده شرکت LG. قبل از پرداختن به بخش‌های مختلف این گوشی که در تجربه کار یک ساعته با آن به دست آمد، بد نیست کمی درباره حسی که این گوشی به کاربر می‌دهد صحبت کنیم. در تمام مدت کار با G2 بی آنکه بخواهیم به یاد سری نکسوس می‌افتادیم. روان بودن منوها و حس خوب کار کردن با یک گوشی سریع و سبک، شبیه‌ترین تجربه به کار کردن با Nexus 4 بود. به نظر می‌رسد LG توانسته است این بار به تنهایی از عهده کار بر آید و گوشی قابل توجهی تولید کند که برای بسیاری از گیک‌ها و خوره‌های موبایل، یک گزینه ایده‌آل است. هر چند درباره قیمت آن اطلاعای نداریم که توصیه نهایی خرید را اعلام کنیم ولی بدون در نظر گرفتن فاکتور قیمت، خریدن G2 یکی از معقول‌ترین و تجربه کار با آن یکی از بهترین تجربه‌های کار با یک گوشی اندرویدی است؛ بی‌دکمه، بی‌وقفه و تقریبا بی‌وزن‌.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی تخصصی جی اس ام: آیفون 5c

 




آیفون 5c یک گوشی جدید در خانواده آیفون‌ها است. این گوشی نام نسخه ارزان‌قیمت تر آیفون اصلی یا همان آیفون 5s را با خود یدک می‌کشد؛ اما بر خلاف اسمی که گوشی با خود یدک می‌کشد، چندان ارزان‌قیمت هم نیست. این گوشی با بدنه‌ای پلاستیکی به جای بدنه آلومینیومی با قیمت 549 دلار برای نسخه 16 گیگابایت به فروش می‌رسد، با این مبلغ می‌توان پرچم‌دارانی از کمپانی‌های دیگر که گوشی اندرویدی تولید می‌کنند را خریداری کرد که از نظر سخت‌افزاری قوی تر از این گوشی هم هستند. اما بیایید با هم به پای بررسی این گوشی به اصطلاح ارزان قیمت بنشینیم و ببینیم گوشی که تقریبا از نظر قیمتی با گوشی گلکسی اس 4 سامسونگ و ال جی  جی 2 برابر است می‌تواند رقیبی برای آ‌ن‌ها باشد یا خیر.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن اکسپریا Z1 Mini سونی رسما معرفی شد، مشخصات فنی مشابه Z1 در ابعادی کوچک‌تر




سونی نیز همچون سامسونگ و اچ تی سی، نسخه کوچک پرچمدار خود را با نام Xperia Z1 f معرفی کرد. این تلفن به جز صفحه نمایش کوچک‌تر، تقریبا از هر نظر مشابه برادر بزرگ‌تر خود Xperia Z1 است. 


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن Galaxy J سامسونگ معرفی شد: طراحی مشابه S4 اما در رنگ‌های شاد و با پردازنده Snapdragon 800



چند روز پیش بروشور محصولات جدیدی که قرار است از طریق شبکه مخابراتی NTT Docomo عرضه شوند، به بیرون درز کرد و اطلاعاتی در رابطه با تلفن جدید سامسونگ با نام Galaxy J فاش شد. حال امروز سامسونگ و این شبکه مخابراتی ژاپنی رسما از تلفن جدید گلکسی J رونمایی کردند.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نوکیا اولین تصویر تبلیغاتی از فبلت، تبلت و لپ تاپ جدید خود را منتشر کرد




مدت‌ها است که شایعه مربوط به فبلت 6 اینچی نوکیا با نام لومیا 1520 و همچنین تبلت ویندوز RT این شرکت به گوش می‌رسد. حال این کمپانی فلاندی که مدتی است به تصاحب مایکروسافت در آمده، یک آگهی تبلیغاتی از سه محصول جدید خود منتشر نموده که علاوه بر فبلت و تبلت یک نوت بوک نیز در آن قابل مشاهده است.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ال‌جی گوشی 5.5 اینچی G Pro Lite را معرفی کرد: دو سیم‌کارته، پشتیبانی از قلم دیجیتال و اسپیکر استریو



طی چند هفته گذشته شایعاتی پیرامون فبلت جدید ال‌جی به نام G Pro Lite به گوش می‌رسید، امروز این شایعات رنگ واقعیت به خود گرفتند و کمپانی کره‌ای ال‌جی به طور رسمی از جدیدترین فبلت خود پرده برداشت. به نظر می‌رسد این محصول جدید برای رقابت با سری گلکسی مگای سامسونگ روانه بازار می‌شود.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل، میزان تولید آیفون 5C را به کمتر از نصف کاهش داده است




بنابر گزارشات و تحلیل‌ اطلاعات به دست آمده از بازار، به نظر می‌رسد که اتخاذ تصمیم عرضه آیفون 5 در شکل و شمایلی جدید و بدنه‌ای از جنس پلاستیک به نام آیفون 5C نتوانسته آن‌طور که باید و شاید پاسخگوی نیاز کاربران باشد. به همین دلیل کمپانی اپل میزان تولید این گوشی جدید را تا حد زیادی کاهش داده است.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۲:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اضافه کردن اپلیکیشن دلخواه به منوی راست‌کلیک فولدرها



در این قسمت با ترفندی آشنا خواهیم شد که به کمک آن می‌توانیم هر اپلیکیشن دلخواه را به منوی راست‌کلیک فولدرها اضافه کنیم.



ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ساخت بلندگو شفاف و منعطف در دانشگاه هاروارد




امروزه بلندگوها به اشکال متفاوتی عرضه می‌شوند، از انواع کوچک و جیبی گرفته تا طراحی‌های بزرگ و خیره کننده؛ اما گروهی از پژوهشگران در دانشگاه هاروارد تصمیم گرفتند به جای تغییر ابعاد به تغییر رنگ فکر کنند و بلندگویی بسازند که درست مثل شیشه شفاف و بی رنگ است. این پژوهشگران در دانشکده مهندسی و علوم کاربردی بلندگویی منعطف ساختند که از نوعی ژل یونی و شفاف ساخته شده است و با صدایی واضح تمام فرکانس‌های محدوده‌ی شنوایی را پوشش می‌دهد. علاوه بر این آن‌ها اثبات کردند که می‌توان سیگنال‌های الکتریکی را به روشی مشابه با سیستم عصبی انسان انتقال داد.


ادامه مطلب...
۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۱:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سامسونگ نسخه طلایی گوشی Galaxy S4 را عرضه می‌کند



دفتر سامسونگ در امارات متحده عربی طی یک توییت اعلام کرد که نسخه طلایی گوشی گلکسی اس4 به زودی در مناطق ثروتمند نفت خیز آغاز می‌شود.


ادامه مطلب...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سامسونگ اولین تلفن هوشمند با صفحه نمایش منحنی را در سه ماهه چهارم 2013 معرفی می‌کند



هرچند سامسونگ در حال حاضر مشغول عرضه گلکسی نوت 3 به صورت جهانی و گسترده است، اما به فکر رونمایی از یک محصول خاص دیر نیز می‌باشد. این بار این کمپانی کره‌ای قصد دارد اولین تلفن خود با صفحه نمایش منحنی شکل را وارد بازار کند. البته این صفحه نمایش منعطف نیست ولی انحنا دارد.


ادامه مطلب...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سامسونگ سری رده بالای Galaxy F را معرفی خواهد کرد




خبرگزاری کره‌ای ETNews گزارش کرده که سامسونگ قصد معرفی سری جدیدی از محصولات خود با نام Galaxy F را برنامه ریزی نموده که در آن فقط محصولات رده بالا با کیفیت بسیار خوب را قرار خواهد داد. به این ترتیب Galaxy F در سطح بالاتری نسبت به  Galaxy S و Galaxy Note قرار خواهد گرفت.


ادامه مطلب...
۰۵ مهر ۹۲ ، ۱۸:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN