لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۵۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۳ ثبت شده است

لامبورگینی خودروی مفهومی تک‌سرنشینه‌ی ضد رادار Egoista را در موزه‌ی خود قرار داد

لامبورگینی Egoista


سال گذشته لامبورگینی که نام خودروهای خود را از ماتادورهای اسپانیایی به عاریه می‌گیرد، سالگرد پنجاه سالگی خود را با برگزاری توری با خودروهای لامبوگینی به دور ایتالیا جشن گرفت. این خودروساز علاوه بر برگزاری این تور، خودرومی مفهومی جدید تک سرنشینه‌ی خود را مبتنی بر گایاردو معرفی کرد. این خودرو Egoista نام گرفته است.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۶ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نیسان نسخه‌ی فیس‌لیفت 370Z Nismo را معرفی کرد


نیسان 370Z Nismo 2015


سری Z خودروهای نیسان در کنار GTR از جمله‌ی خودروهایی است که با بهره‌گیری از فاکتورهای اسپورت، محبوب بسیاری از جوانان است. نیسان 370Z اولین خودرویی است که زیر تیغ جراحی بازوی تیونینگ نیسان، یعنی Nismo رفته و حاصل آن 370Z Nismo ‌است. علی‌رغم بهره‌مندی نیروی موتور فوق‌العاده، چالاکی و هندلینگ مناسب، این خودرو از ظاهر یک خودروی تیونینگ شده بی‌بهره بود، حال آنکه نیسان پرده از نمونه‌ی فیس‌لیفت شده این خودرو برداشته تا ردای یک اسپورت تیونینگ‌ شده به معنای واقعی را بر تن خودروی خود کند.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

جدیدترین فلش OTG سیلیکون پاور رونمایی شد


siliconpower new otg memory



کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح حافظه در دنیا، از جدیدترین فلش OTG USB 2.0 خود با دو اینترفیس جداگانه پرده برداشت. این محصول جدید که Mobile X20 نام دارد دارای دو پورت microUSB و USB 2.0 است و بدون نیاز به هرگونه کابل یا ارتباط وای‌فای، امکان انتقال آسان داده از گوشی‌ها و تبلت‌های اندرویدی به PC و بالعکس را فراهم می‌کند تا دیگر با محدودیت در ظرفیت ذخیره‌سازی روبرو نباشید. طراحی هوشمندانه این فلش به گونه‌ای است که درب آن به هیچ وجه گم نخواهد شد و به خاطر دارابودن دو اینترفیس مجزا، امکان اشتراک‌گذاری و انتقال سریع فایل‌های مختلف را برای شما فراهم خواهد کرد.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

منابع داخلی حکایت از تعبیه تراشه‌ی Snapdragon 801 در G3 دارند

جی‌۳


همانطور که می‌دانید بسیاری از گمانه‌ها حکایت از بکارگیری تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 805 در آخرین پرچمدار ال‌جی داشتند. حتی یکی از منابع موجود در داخل کمپانی با تایید شنیده‌ها مبنی بر استفاده از اسنپ‌دراگون ۸۰۵، احتمال استفاده از این تراشه را بالا برد. حال صبح امروز خبری منتشر شده است که براساس گفته‌های فردی است که ادعا می‌کند با این تلفن‌هوشمند کار کرده است. وی عنوان کرده است که ال‌جی در جی۳ از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۰۱ بهره گرفته است.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

فروشگاه‌های اپل در آستانه 13 سالگی

Apple store


اپل طرفداران و منتقدین سرسخت خود را دارد اما صرف نظر از این که شما جزو کدام یک از دو دسته ذکر شده هستید، نمی‌توان نقش این شرکت در تغییر دنیای فناوری برای مصرف کنندگان را نادیده گرفت. اولین فروشگاه اپل در ساعت 10 صبح 19 می 2001 و در مک‌لین ویرجینیا افتتاح شد. دومین فروشگاه 3 ساعت بعد و در گلن‌دیل کالیفرنیا افتتاح شد و حالا  424 فروشگاه‌ اپل در سراسر دنیا وجود دارد.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

جشنواره فاوا: رئیس جمهور و وزیر ارتباطات از وضعیت پهنای باند کشور راضی نیستند

حسن روحانی و محمود واعظی در جشنواره فاوا


در خلال جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی)، امروز رئیس جمهور حسن روحانی به همراه مشاورین و وزیر ارتباطات در این مراسم حاضر شده و سخنرانی نمود. وی ضمن ابراز نارضایتی از وضعیت زیرساخت‌ها و پهنای باند محدود کاربران، از انقلاب اطلاعات سخن گفت و فضای مجازی را یک فرصت قلمداد نمود. همچنین محمود واعظی وزیر ارتباطات نیز در حاشیه این مراسم اعلام هم‌نظر بودن خود با رییس جمهور در مورد پهنای باند و کاربران خانگی و موبایل از برنامه‌های وزارتخانه برای بهبود پهنای باند و اقدامات بیشتر در زمینه خصوصی‌سازی سخن گفت.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پایونیر خبر از توسعه‌ی دیسک‌های بلو-رِی با ظرفیت 256 گیگابایت داد

دیسک



کمپانی ژاپنی پایونیر خبر از تحقیقات خود برای طراحی و تولید دیسک جدیدی داده است که قابلیت ذخیره‌ی اطلاعات بیشتری را در مقایسه‌ با دیسک بلو-رِی معمولی دارد. این کمپانی ژاپنی در ابتدای هفته‌ی جاری از توسعه‌ی این دیسک جدید خبر داد که قادر است تنها در یک لایه به میزان ۲۵۶ گیگابایت داده ذخیره کند.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پیوند هنر ایرانی با سرگرمی مدرن: ایده‌ای ناب از جوان خلاق ایرانی

Engare


گوشه و کنار وب فارسی و خبرگزاری‌ها پر است از گزارش تلاش‌ بانیان فرهنگی کشور که معتقد هستند باید هزینه‌های هنگفتی برای مقابله با تهاجم فرهنگی غرب و شناساندن فرهنگ ایرانی و اسلامی به دنیا صرف شود. متأسفانه آنچه در این حلقه نقش قطعه‌ی گم شده را بازی می‌کند، عدم وجود خلاقیت و نیز درک ناصحیح از اوضاع روز دنیا و تکنولوژی است. اما مهدی بهرامی، جوانی خلاق است که با چند بازی کوچک در سبک پازل، فرهنگ کشورش را با جذابیت هرچه تمام‌تر برای شرکت‌کنندگان در همایش «کارگاه گیم‌پلی تجربی» به معنای دقیق کلمه، ترسیم کرد. چندی پیش خبرگزاری پالیگان مصاحبه‌ای با مهدی بهرامی ترتیب داده بود که بازتاب گسترده‌ای را برای فعالیت‌های این جوان ایرانی به دنبال داشت. با ما در ادامه‌ی این مقاله همراه شوید تا داستان این خلاقیت را برای شما حکایت کنیم.



ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل و موتورولا برای پایان مناقشات پتنتی به توافق رسیدند

توافق پتنتی اپل و موتورولا



به‌نظر می‌رسد یکی از جبهه‌های نبرد پتنتی شاهد صلحی دو طرفه خواهد بود، چراکه کمپانی اپل و موتورولا درصدد رسیدن به توافقی دوطرفه برای پایان دادن به مسائل پنتی خود هستند. این دو کمپانی توافق‌نامه‌‌ای را به امضا رساندند که براساس آن منازعات پتنتی را کنار خواهند گذاشت و براساس توافقات حاصل شده در برخی از موارد پتنت شده با یکدیگر به‌همکاری خواهند پرداخت.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گوگل کمپانی توسعه‌ی دهنده‌ اپلیکیشن مترجم تصویری Word Lens را تصاحب کرد

اپلیکیشن Word Lens



گوگل بار دیگر دست به جیب برده و یک کمپانی موفق دیگر را از آن خود کرد. غول جستجو در جدیدترین خرید خود اقدام به تصاحب کمپانی Quest Visual با قیمتی غیر مشخص کرده است که در حوزه‌ی توسعه اپلیکیشن‌های ابزار‌های قابل حمل فعالیت می‌کند. شناخته‌شده‌ترین و موفق‌ترین اپلیکیشن این کمپانی، Word Lens است که با استفاده از دوربین به شناسایی لغات موجود در تصویر پرداخته و به زبان‌های هدف ترجمه می‌کند.


ادامه مطلب...
۲۷ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۱:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

با خلاقانه‌ترین طرحهای خودرو در طول تاریخ آشنا شوید


با خلاقانه‌ترین طرحهای خودرو در طول تاریخ آشنا شوید


نمایشگاه خودروی  Dream Cars: Innovative Design, Visionary Ideas از 21 می الی 7 سپتامبر (31 اردیبهشت الی 16 شهریور) در موزه‌ی High Museum of Art در آتلانتا برگزار می‌شود و در آن خودروهایی به یادماندنی که ممکن است 80 سال قدمت داشته باشند، در معرض دید عموم قرار می‌گیرد. هر یک از این خودروها به نحوی صنعت خودرو را متحول کرده‌اند. هر یک ایده و طرحی نو دارند که در طراحی و مهندسی خودروهای امروزی مؤثر واقع شده است. در ادامه نگاهی به خودروهای جالب این نمایشگاه می‌اندازیم. با ما باشید.



ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

انتشار تصاویری منتسب به آیفون ۶ از ضدآب بودن آن حکایت می‌کند!

تلفن‌هوشمند منتسب به آیفون ۶ زیر آب


هنوز زمان زیادی تا معرفی رسمی نسل جدید تلفن‌هوشمند اپل باقی مانده است؛ اما انتشار این تصاویر با چنان سرعتی در حال انجام است که به نظر می‌رسد تا زمان معرفی این تلفن‌هوشمند می‌توان یک آلبوم قطور از تصاویر فاش‌شده‌ی منتسب به آیفون 6 تهیه کرد. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به آخرین تصاویر منتشر شده از این تلفن‌هوشمند داشته باشیم.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن هوشمند F70 ال‌جی وارد بازارهای جهانی شد

ال‌جی F70


تلفن F70 ال‌جی با پردازنده چهار هسته‌ای پرسرعت، قابلیت اتصال 4G LTE و ویژگی‌های دیگر، یک میان رده دارای قابلیت 4G LTE است. این تلفن که پیش‌تر در کنگره جهانی موبایل معرفی شده بود به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل همچنان برای تامین قطعات کلیدی دستگاه‌های خود به سامسونگ متکی است


اپل همچنان برای تامین قطعات کلیدی دستگاه‌های خود به سامسونگ متکی است



سوای از یک جدال خسته‌کننده‌ی دیگر که میان اپل و سامسونگ در دادگاه‌ها در جریان است و به نظر می‌رسد بیشتر به سود کمپانی کره‌ای در حال خاتمه یافتن باشد، اپل همچنان برای تامین برخی قطعات اصلی و عمده‌ی دستگاه‌های خود به این رقیب خود وابسته است.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بازوی هوشمند دارپا با اخذ مجوز از FDA بصورت تجاری به بازار عرضه خواهد شد

بازوی پروتزی هوشمند دارپا



نزدیک به هشت سال پیش، آژانس تحقیقات پیشرفته‌ی دفاعی وزارت دفاع آمریکا، دارپا تحقیقات خود را برای ساخت اعضای مصنوعی بدن از جمله دست و پا آغاز کرد تا آن را جایگزین نمونه‌های فلزی کنونی نماید که به‌دلیل سادگی کاربرد خاصی ندارند. نمونه‌های ساده‌ی فلزی کنونی هم‌اکنون توسط معلولین و جانبازان جنگی بطوری وسیعی مورد استفاده قرار می‌گیرند و توانایی انجام کارهای پیچیده‌ای را در اختیار فرد قرار نمی‌دهند.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

هدفون‌های شایعه شده‌ی بیتس ارتباطی با آیفون بعدی ندارند

Beats



در نگاه اول به نظر می‌رسد نسل بعدی هدفون‌های بیتس، در رنگ‌های خاکستری فضایی، طلایی و نقره‌ای تولید خواهند شد که یادآور طرح رنگ‌بندی گوشی آیفون 5s است که شایعاتی را در خصوص تولید هدفون‌های آیفون بعدی توسط بیتس بر سر زبان‌ها انداخته است. مسأله اینجاست که این هدفون‌های مدل upbeats se به جای برچسب تازه عرضه شده، بعنوان محصولاتی که موجودی آن‌ها به اتمام رسیده در وب‌سایت بیتس به نمایش در آمده‌اند.



ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

استفاده از اسنپدراگون 801 در گلکسی S5 Active سامسونگ تأیید شد

Samsung Galaxy Active


صرف نظر از این‌که جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی S5 موفق به اخذ گواهینامه IP67 شده و این بدان معنی است که این گوشی در مقابل آب و گرد‌و‌غبار مقاوم است، اما این مورد باعث نشده تا سامسونگ از عرضه‌ی نسل جدید گلکسی اس اکتیو منصرف شود. اما خبر خوب در مورد اکتیو جدید این است که این گوشی نیز به همان پردازنده‌ای مجهز است که گلکسی اس 5 مجهز می‌باشد.




ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن هوشمند ویندوز فونی ال‌جی با نام Uni8 فاش شد

LG Uni8 Windows Phone


ال‌جی در حاشیه کنگره جهانی موبایل بارسلون اعلام نمود که در ماه‌های آینده به اکوسیستم ویندوز فون باز خواهد گشت و تلفن مبتنی بر سیستم عامل موبایل مایکروسافت را تولید خواهد کرد. هرچند پس از آن ال‌جی هیچ صحبتی در باره کم و کیف تلفن ویندوز فونی خود، به میان نیاورد، اما روز گذشته evleaks@ اولین تصویر رندر شده از آن تلفن را فاش کرد.



ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بروزرسانی جدید گلکسی اس 5: دقت بیشتر برای سنسور اثرانگشت و سرعت بیشتر برای دوربین و گالری دستگاه

Galaxy S5



پرچمدار و گل سرسبد محصولات سامسونگ یعنی Galaxy S5 اولین گوشی هوشمند این شرکت بود که سنسور تشخیص اثر انگشت را ارائه کرد. با وجود اینکه Galaxy S5 اولین دستگاه مجهز شده به این ویژگی نیست اما تنها گوشی هوشمندی است که سیستم تعیین دسترسی PayPal's FIDO را پشتیبانی می‌کند. در هر حال ویژگی تشخیص اثرانگشت گلکسی اس 5 بصورت تصادفی عمل می‌کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ با مطلع بودن از مساله یک بروزرسانی نرم‌افزاری را برای نسخه‌ی بین‌المللی این دستگاه (SM-G900F) ارائه نموده که دقت و صحت عملکرد سنسور را بهبود می‌بخشد.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تماشا کنید: مقایسه‌ی طراحی آیفون 6 با One M8 و گلکسی اس 5

iPhone 6



بر اساس تمام ماکت‌ها و رندرهایی که تا کنون از آیفون 6 دیده‌ایم، طراحی منتسب به این گوشی هوشمند یادآور چیزی است که از نسل پنجم آیپاد تاچ اپل شاهد آن بوده‌ایم؛ اما همه‌ی ماجرا به اینجا ختم نمی‌شود. همانگونه که در ویدئوی ارائه شده در این مطلب شاهد آن خواهید بود طراحی شایع شده برای آیفون 6 شباهت بسیار زیادی به یکی دیگر از پرچمداران ارائه شده در سال جاری دارد.


ادامه مطلب...
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۲۰:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN