لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۰۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

مرسدس CLS جدید با چشمان تیزبین

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Mercedes-Benz-CLS.jpg


فیس لیفت 2015 برای مرسدس بنز CLS رونمایی شد. در نگاه اول چراغ‌های جدید جلو با 24 عدد لامپ LED که با ظرافت چیده شده‌اند، جلب توجه می‌کند. با این وجود طراحی این LED ها نسبت به ماتریکس LED آئودی محافظه‌کارانه تر می‌باشد.



ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گوگل انتشار اندروید 4.4.4 را آغاز کرد

Android


کمتر از یک ماه از انتشار اندروید ۴.۴.۳ می‌گذرد که گوگل نسخه ۴.۴.۴ را برای ابزارهای سری نکسوس ارائه کرده است. در این نسخه از اندروید تغییرات اساسی اعمال نشده و تنها چند باگ امنیتی رفع شده است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی آلفا رومئو 4C مدل ۲۰۱۵

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-alfa-romeo-4c-launch-edition-front-three-quarter.jpg


آلفا رومئو 4C مدل ۲۰۱۵ یک خودروی اسپرت دوست‌داشتنی است که با وجود حفظ شخصیت قدیمی و کلاسیک، از تکنولوژی‌های جدید بهره برده است. این خودرو تابستان امسال در ۵۰۰ نسخه محدود با قیمت ۶۹۶۹۵ دلار عرضه شده است. در این خودرو تجهیزات کاملی به کار گرفته شده که همه در جهت بهبود عملکرد عمل می‌کنند. این در حالی است که نمونه‌های بعدی آلفا رومئو 4C که در پاییز امسال به بازار می‌آیند، قیمتی برابر ۵۵۱۹۵ دلار خواهند داشت. مقامات کرایسلر، اصرار دارند که مدل 4C با هفت مدل دیگر از آلفا رومئو تا سال ۲۰۱۸ همراه گردد. آلفا در نظر دارد تا سال ۲۰۱۸ به فروش سالانه ۴۰۰ هزار دستگاه برسد و از بازار آمریکا انتظار دارد که ۱۵۰ هزار دستگاه از این فروش را به خود اختصاص دهند. این رقم با فروش کلی آلفا در سال گذشته مقایسه کنید که ۷۰ هزار دستگاه بوده است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۱۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی عمیق ساختار باتری‌های لیتیوم یونی و مقایسه‌ی آن‌‌ها با دیگر انواع باتری

بررسی عمیق ساختار باتری‌های لیتیوم یونی و مقایسه‌ی آن‌‌ها با دیگر انواع باتری


چندی پیش از باتری‌ها لیتیوم یونی و نحوه‌ی شارژ صحیح یا به طور دقیق‌تر، نحوه‌ی افزایش عمر مفیدشان برایتان گفتیم. امروز می‌خواهیم از روش کار یک باتری لیتیوم یونی برایتان بگوییم که با وجود گسترش وسایل همراه، بسیار معروف و محبوب شده است. در ادامه  می‌خواهیم ببینیم درون این باتری‌ها چه اتفاقاتی رخ می‌دهد.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی تویوتا آریون 2014

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2012-toyota-aurion-09.jpg


اگر خودرویی ایمن و خانوادگی می‌خواهید که از قدرت و امکانات و کیفیت خوبی بهره‌مند باشد، در حالی که قیمت مناسبی داشته باشد، قطعاً تویوتا آریون یکی از بهترین گزینه‌های موجود است. تولید این خودرو از سال 2006 در استرالیا آغاز شده و هم اکنون در کشورهای خاورمیانه و در استرالیا به فروش می‌رسد. نسل اول این خودرو تا 2011 به فروش رسید و نسل دوم آن از سال 2012 به بازارها آمده است. در واقع تویوتا آریون، همان کمری با قدرت و امکانات و ایمنی بالاتر است. نسل جدید این خودرو، توانست پنج ستاره‌ی ایمنی از موسسه‌ استاندارد ایمنی استرالیا را دریافت نماید.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

iOS 8 Beta 2 منتشر شد

iOS 8


اپل امروز نسخه آزمایشی دوم از سیستم‌عامل iOS 8 را به همراه رفع چندین و چند مشکل نرم‌افزاری و تغییرات مهم منتشر کرده است. در نسخه جدید iOS 8، سرعت انجام امور به شکل محسوسی افزایش یافته است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۳:۰۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اتومبیل پرنده GF7

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/jet-flying-car.jpg


GF7 از حیرت آورترین اتومبیل های پرنده خواهد بود. این وسیله توانایی پرواز با سرعتی معادل 885 کیلومتر در ساعت را دارد. GF7 ایده‌ای از اتومبیل‌های پرنده است که توسط Greg Brown و Dave Fawcett طراحی شده و دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است. پیوندی هنرمندانه بین یک جت تجاری و اتومبیلی لوکس.

ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل با عرضه‌ی نسخه‌ی ارزان‌تر iMac، قیمت آن را به 1,099 دلار کاهش داد

آی‌مک


بدون شک آی‌مک یکی از بهترین گزینه‌هایی است که کاربران در صورت تمایل به خرید آل-این-وان‌ها در نظر می‌گیرند. درصورتی که قیمت بالای این محصول یکی از دلایل حذف آن از لیست خرید شما است، باید بدانید که اپل از نسخه‌‌ی جدید آی‌مک با صفحه‌ی نمایش ۲۱ اینچی پرده برداشت که قیمت نسخه‌ی پایه‌ی آن 1,099 دلار است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن فایرفون آمازون، هر آنچه در اطراف شماست را تشخیص می‌دهد

تلفن آمازون


تلفن Fire Phone آمازون که دقایقی پیش در کنفرانس رسمی این شرکت معرفی گردید، دارای سرویس خاصی به نام Firefly است که قادر است اشیاء اطراف کاربر و همچنین محتوای در حال پخش در محیط مانند موزیک و فیلم را تشخیص دهد.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پژو 508 با استیل لوکس‌تر

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Peugeot-508.jpg



تقریباً چهار سال پس از ورود پژو 508 به بازار، زمان برای تغییرات گل سرسبد محصولات خانواده پژو رسیده است. بنابراین با یک بروز رسانی آرایشی و بهداشتی! و فن‌آوری، خودرویی با چهره‌ای متفاوت‌تر، پیشرانه‌هایی تمیزتر و کارآمدتر را شاهد خواهیم بود.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۵۲ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اینترنت با سرعت 91 گیگابیت برثانیه، تا 100 برابر سریع‌تر از گوگل Fiber

91 Gbps اینترنت با سرعت 


دپارتمان انرژی در ایالت متحده، اینترنت فوق پرسرعت با پهنای‌باند 91 گیگابیت بر ثانیه را میان دنور و مریلند، برای ارتباط مستقیم با ناسا بر بوته‌ی آزمایش گذاشته که نتیجه‌ی آن موفقیت‌آمیز بوده است.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

محل تولد بازیکنان ۳۲ تیم حاضر در جام‌جهانی را بشناسید

محل تولد بازیکنان حاضر در جام‌جهانی فوتبال


با آغاز رقابت‌های جام‌جهانی 2014 برزیل، 32 کشور حاضر در این مسابقات با مجموعه‌ای از بهترین‌ بازیکنان خود در این رقابت‌ها حاضر شدند. بازیکنان یک تیم‌ملی، می‌توانند گلچینی از بهترین بازیکنان موجود در یک کشور باشند که از گوشه گوشه‌ی یک سرزمین جمع شده و برای افتخار آفرینی، فارغ از رنگ پیراهن باشگاهی، برای یک هدف مبارزه می‌کنند. شاید آشنایی با محل تولد بازیکنان حاضر در جام‌جهانی 2014 برای شما نیز جالب باشد.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۲۲:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

FIFA 15 دارای محتوای انحصاری برای نسخه XBOX One خواهد بود

FIFA 15 دارای محتوای انحصاری برای نسخه XBOX One خواهد بود


دعوا و جنجال بر سر ارایه محتویات انحصاری حالا به سر بازی‌های مشترک بین دو کنسول نیز کشیده شده است. در آخرین اقدام مایکروسافت در این راستا٬ حالا EA خبر از وجود قابلیت Ultimate Team Legends در نسخه ایکس باکس FIFA 15 داد.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۵۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

معرفی آئودی باشکوه A8 مدل ۲۰۱۵

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Audi-S8-62.jpg


خبر خوب برای تمام طرفداران اتومبیل های سوپر لوکس در سراسر دنیا! کمپانی آئودی نسخه فیس لیفت شده سدان فول سایز لوکس خود یعنی “A8″ را با قیمت پایه ۷۸۳۲۵ دلار معرفی کرد. هر ۷ نسخه از این مدل شاهد افزایش قیمت بین ۲۰۳۰ دلار (نسخه W12) تا ۲۸۳۰ دلار (نسخه 4.0T) هستند و در کل میانگین افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار و یا ۳ درصد قیمت اتومبیل می‌باشد.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تنظیم دستی دوربین در iOS 8 ممکن خواهد شد

آیفون 5S طلایی 


دوربین ابزار‌های اپلی مجهز به iOS، از زمان معرفی اولین نسل از آیفون در سال 2007 میلادی، از منظر اینترفیس یکی از ساده‌ترین اپلیکیشن‌های موجود بین تلفن‌های‌هوشمند را دارا بوده است. اپل با کنترل خودکار دوربین، امکان تغییرات دستی در روند عکاسی را از کاربران دریغ کرده بود؛ هرچند اخیراً برخی از امکان تغییر دستی بعضی از قابلیت‌ها، فراهم شد؛ اما گویا این روند دگرگون شده و شاهد تغییرات گسترده‌‌تری خواهیم بود.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

Fire Phone آمازون معرفی شد: صفحه‌‌نمایش 4.7 اینچ، دوربین 13 مگاپیکسلی و شماری از قابلیت‌های جدید

Fire Phone آمازون معرفی شد: صفحه‌‌نمایش 4.7 اینچ، دوربین 13 مگاپیکسلی و شماری از قابلیت‌های جدید 


از این پس خرده فروشی آمازون در کنار فروش تلفن‌های‌هوشمند تولیدکنندگان مختلف، محصول خود، فایرفون (Fire Phone) را نیز به فروش خواهد رساند. این تلفن هوشمند دقایقی پیش در جریان کنفرانس این کمپانی رونمایی شد. 


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تونل باد چگونه کار می‌کند؟

فراری 458 ایتالیا در تونل باد

تونل‌های باد برای شبیه‌سازی جریان‌های هوا یا سیالات روی بدنه وسایل نقلیه یا هر وسیله‌ای که در تماس و اصطکاک با محیط پیرامونی خود قرار می‌گیرد، به کار می‌روند. سابقه اولین تونل باد به سال 1871 برمی‌گردد. امروزه برای بهبود آئرودینامیک خودروها و در نتیجه کاهش مصرف سوخت و میزان آلایندگی و سروصدا از تونل‌های باد استفاده می‌شود.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ساعت‌هوشمند Moment با عمر باتری ۳۰ روزه

ساعت‌هوشمند Moment


در دو سال اخیر شاهد معرفی نمونه‌های مختلفی از گجت‌های پوشیدنی توسط کمپانی‌های بزرگی چون پبل، سامسونگ و سونی بوده‌ایم که با محصولات از اپل، موتورولا و ال‌جی در سال جاری میلادی همراه خواهند شد. در این بین کمپانی‌هایی چون Momentum نیز نمونه‌هایی را با ویژگی‌هایی چون عمر باتری 30 روزه و طراحی مدرن معرفی نموده‌اند.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

جزئیات و قیمت فورد موستانگ ۲۰۱۵

2015 Ford Mustang GT


آخرین حلقه از اطلاعات مربوط به فورد موستانگ 2015 یکی از غافلگیرکننده‌ترین‌ها در این زمینه است؛ قیمت‌گذاری کامل همراه با آپشن‌های تریم‌های مختلف توسط یک رابط گرافیکی آنلاین ارائه شده است. قبلاً اعلام شده بود که قیمت اولیه فورد موستانگ V6 فست‌بک مدل ۲۰۱۵ برابر ۲۴۴۲۵ دلار است و اکنون علاوه بر این، می‌دانیم که موستانگ اکوبوست از ۲۵۹۹۵ دلار، V8 موستانگ GT از ۳۲۹۲۵ دلار و موستانگ کانورتیبل V6 از ۲۹۹۲۵ دلار آغاز می‌شود و قیمت تمام آنها شامل هزینه تحویل نیز می‌شود.


ادامه مطلب...
۳۰ خرداد ۹۳ ، ۱۱:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تصاویر واضحی از Mulan پرچمدار جدید هوآوی فاش شد

Mulan

هوآوی در پی رونمایی از پرچمدار جدید خود است. این گوشی هوشمند که به نام Mulan کد‌گذاری شده، به نظر می‌رسد همزمان با گوشی‌های Glory 6 و Honor 6 به بازار عرضه شود. در حال حاضر تصاویری از این گوشی به بیرون درز کرده است.


ادامه مطلب...
۲۷ خرداد ۹۳ ، ۲۱:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN