لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۰۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۳ ثبت شده است

اولین فورد موستانگ راست‌فرمان

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/09-Interior-through-window.jpg


فورد اخیراً تصاویری از موستانگ ۲۰۱۵ با فرمان در سمت راست منتشر کرده؛ چیزی که تاکنون در این کمپانی کمتر سابقه داشته است. تلاش‌های فورد برای عرضه موستانگ در بازارهای با سیستم رانندگی راست‌دست شامل خودروهای با فرمان در سمت چپ در مناطقی مانند بریتانیا و ژاپن و یا نسخه‌های تبدیل‌شده محدود (در حدود چند صد دستگاه) بوده است.

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن سلفی سونی با شکل و شمایلی عجیب فاش شد

Sony Selfi 


سونی چندی پیش تلفن میان رده‌ی Xperia C3 را برای علاقمندان به عکاسی سلفی رونمایی کرد. اما ظاهرا این کمپانی ژاپنی قصد دارد محصول دیگری را به نام Sony Selfie در IFA 2014 رونمایی کند. محصولی که با شکل و شمایل کاملا متفاوت و البته عجیب روانه بازار خواهد شد.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بهترین صندلی های فرست کلاس خطوط هوایی

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/premiere-cabine.jpg



صندلی‌های فرست کلاس برخی از خطوط هوایی از مبلمان منزل ما نیز ممکن است راحت‌تر باشند. اکنون طراحی این قسمت در خطوط هوایی مختلف، با توجه به اعتباری که برای شرکت به همراه می‌آورد، اهمیتی دوچندان یافته است. بدیهی است که این تسهیلات مجلل و رفاه اضافی، با هزینه‌ای که از مسافران اخذ می‌شود، نه‌تنها جبران می‌گردد بلکه درمجموع باعث افزایش حاشیه سود و بازده درآمد بیشتر نسبت به هر مایل از مسیر پروازی می‌گردد.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تمایل مرسدس به خرید آگوستا

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/AMG-to-cooperate-with-Ducati-Mercedes-Benz-CLS-AMG-and-Ducati.jpg


حالا که تملک دوکاتی به دست آئودی افتاده است و ب‌ام‌و نیز، خود موتورسیکلت‌های معروفی می‌سازد، مرسدس AMG هم علاقه‌مند به خرید یک برند معتبر موتورسیکلت سازی شده است و چه انتخابی بهتر از MV آگوستا.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مهارت های مهمی که هرکارآفرین باید داشته باشد

مهارت‌های کارآفرینی 


زمانی که شما لقب یک کارآفرین  یا  تاجر موفق را به افتخارات خود می افزایید به این معنی است که هرنوع استعداد و مهارت‌ بازرگانی را در خود پرورش داده‌اید. دراین مقاله قصد داریم تا 5 مورد از مطمئن ترین مهارت‌ هایی که برای موفقیت لازم است رابرای شما بیان نماییم

ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کمری جدید با چهره غیرآمریکایی

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/toyota-camry-facelift-moscow-edited.jpg

تویوتا کمری، یکی از محبوب‌ترین سدانهای سگمنت D بازار است که امسال فیس لیفت گسترده ای را شاهد بوده است. اما همان‌طور که بسیاری از مدل‌های تویوتا دارای دو نسخه آمریکایی و غیر آمریکایی هستند، کمری نیز از همین قاعده پیروی می‌کند. تاکنون تنها مدل‌های آمریکایی کمری رونمایی شده بودند. اما از آنجا که همه دنیا، آمریکا نیست، وقت آن رسیده تا خودرویی با سلیقه خریداران متفاوت نیز به بازارهای اروپا و سایر نقاط دنیا معرفی شود.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مقایسه لومیا 930 با One M8: کدامیک تلفن ویندوز فونی انتخاب بهتری است؟

HTC One M8 


روز گذشته اچ‌تی‌سی از پرچمدار ویندوز فونی خود با نام HTC One M8 for Windows Phone رونمایی کرد. این تلفن که از همان کیفیت ساخت و سخت‌افزار نسخه‌ی اندرویدی بهره می‌برد، در حال حاضر سریع‌ترین تلفن ویندوزفون دنیا است. اما آیا می‌توان این تلفن را بهترین در پلتفرم موبایل مایکروسافت دانست؟


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پنچ ویژگی جدید در فورد F-150 مدل ۲۰۱۵

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-ford-f-150-front-end.jpg


مهمترین خبر در مورد فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ که در طراحی آن بازنگری صورت گرفته، بدنه جدید آلومینیومی است که باعث شده تا این خودرو در حدود ۳۱۵ کیلوگرم نسبت به مدل قبلی سبک‌تر باشد. امّا در کنار این نوآوری بزرگ، برخی نوآوری‌های کوچکتر نیز یافت می‌شوند که نباید آنها را از یاد برد. در ادامه پنج نمونه از ویژگی‌های برجسته جدید فورد F-150 مدل ۲۰۱۵ را مرور می‌کنیم که شامل موارد مختلفی مانند تکنولوژی‌های ایمنی هوشمند و ابزارهای حمل راحت‌تر بار می‌شوند.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۳:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

آیفون 6 ممکن است در نسخه 128 گیگ نیزارائه شود

آیفون 6 ممکن است در نسخه 128 گیگ نیزارائه شود 


آیفون بعدی اپل ممکن است پر ظرفیت‌ترین حافظه ذخیره‌سازی را در بین گوشی‌های تولیدی این شرکت تا به حال داشته باشد. با اسناد جدیدی که فاش شده احتمال عرضه شدن نسخه 128 گیگابایتی آیفون 6 بسیار قوت گرفته است.


ادامه مطلب...
۳۱ مرداد ۹۳ ، ۱۲:۵۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مقایسه گلکسی آلفا با گلکسی اس 5: چه چیز تغییر کرده است؟

Galaxy Alpha vs Galaxy S5 


امروز سامسونگ پس از چند هفته‌ی پر از شایعه، تلفن جدید خود را با نام گلکسی آلفا رونمایی کرد. این تلفن بدون هیچ شک و تردیدی برای رقابت مستقیم با آیفون 6 عرضه شده است. اما گلکسی آلفا چه تفاوتی با گلکسی اس 5 دارد؟ کدامیک انتخاب بهتری است؟


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

چانگ‌آن ایدو، سدان چینی سایپا

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Changan_Eado_7.jpg


سایپا این روزها به طور رقت‌انگیزی در جستجوی خودروهای بی‌نام و نشان چینی است تا از طریق آن‌ها بتواند بازاری برای خود دست و پا کند. اگر به سابقه سایپا و سرمایه و تجهیزات آن در مقایسه با شرکای چینی و شرکت‌هایی که با آن‌ها مذاکره می‌کند، نگاهی بیاندازید، خواهید دید که این شرکت اعتبار خود را نیز قربانی می‌نماید.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

قیمت و مشخصات فنی گلکسی نوت 4 فاش شد: پردازنده‌ ‌Snapdragon 805، حافظه رم ۴ گیگابایت و دوربین ۱۶ مگاپیکسل

Galaxy Note 4 

زمان زیادی تا معرفی فبلت بعدی سامسونگ باقی نمانده است. تصاویری از این تلفن که قرار است در حاشیه نمایشگاه IFA 2014 رونمایی شود امروز در وب‌سایت یک فروشگاه اینترنتی در اندونزی مشاهده شد. نوت ۴ با قیمت حدود ۶۰۰ یورو و در دو نسخه‌ی مختلف عرضه خواهد شد.



ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۶:۰۱ ۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مطالعه ۲۰۱۴ در مورد عملکرد، کارایی و طراحی صنعت خودرو

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Porsche-2014.jpg


در حالی که خودروسازان روز به روز بر تکنولوژی‌ها و امکانات مدل‌های کنونی و جدیدشان می‌افزایند، رضایت مشتریان ممکن است به همین نسبت اضافه نشود؛ چیزی که در نتایج مطالعه جدید جی‌. دی‌. پاور در مورد عملکرد، کارایی و طراحی اتومبیل‌ها (APEAL) در سال ۲۰۱۴ مشخص شده است. مطالعه APEAL اکنون در نوزدهمین سال خود قرار دارد و به عنوان یک مرجع در مورد جذابیت مدل‌های جدید برای مشتریان در صنعت خودرو شناخته شده است. در این تحقیق، صاحبان خودرو در ۷۷ زمینه مختلف به خودروهای جدید خود امتیاز داده‌اند که مجموع این امتیازات در مقیاس ۱۰۰۰ امتیازی APEAL بیان شده است.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی تلفن میان‌رده‌ی Huawei Honor 3C

Honor 3C


بازار پر رفت و آمد موبایل در کشور، این روزها برندهای بسیاری را به خود می‌بیند. یکی از این برندها که نه تنها در کشور ما، بلکه در بازارهای جهانی نیز خوش درخشیده، هوآوی است. برندی تماما چینی که شاید بتواند در آینده نزدیک جای خود را بیش از پیش میان کاربران ایرانی  باز کند. در این مقاله قصد داریم تا به بررسی تلفن هوشمند میان رده‌ی Honor 3C بپردازیم که به اعتقاد ما یکی از مقرون به صرفه‌ترین تلفن‌های هوشمند حال حاضر بازار است.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کادیلاک CTS مدل 2015 با ویژگی های جدید

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Cadillac-CTS-9.jpg


کادیلاک CTS مدل 2015 تاج‌ها و خوشه‌های معروف را دیگر ندارد اما در عوض آن ویژگی‌هایی را به دست آورده است که راضی‌کننده است.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۵۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گلکسی آلفا (Galaxy Alpha) سامسونگ رونمایی شد: فریم فلزی، صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 720p، پردازنده Exynos و رم ۲ گیگابایت

گلکسی آلفا (Galaxy Alpha) سامسونگ رونمایی شد: فریم فلزی، صفحه‌نمایش 4.7 اینچی 720p، پردازنده Exynos و رم ۲ گیگابایت 


بعد از گذشت ماه‌ها شایعه و گمانه‌زنی‌های بی‌پایان بالاخره تلفن Galaxy Alpha سامسونگ رسما رونمایی شد. این گوشی‌هوشمند یکی از محصولات رده بالای سامسونگ به حساب می‌آید که از فریم فلزی برخوردار است و باریک‌ترین گلکسی ساخت سامسونگ تاکنون محسوب می‌شود.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

BMW X2 در راه است…

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017-BMW-X2-Rendered.jpg


ب‌ام‌و می‌داند چطور حفره‌ی میان محصولات خود را پر کند. بعد از فروش متقاعد کننده X6 و شناخت سلیقه مردم کمپانی BMW بعد از تولید نمونه X4 تصمیم گرفت تولید X2 هم آغاز کند. البته شایعاتی هم از تولید نمونه بزرگتر از X5 و X6 یعنی X7 به گوش رسیده است، که با این کار سری X کمپانی BMW کامل شده و مطابق با خودروهاس سواری نمونه‌ی SUV هم در اختیار است.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

۷ روش برای تحت تاثیر قرار دادن سرمایه‌گذاران

Impressing Venture Capitalists 


مورد قبول واقع شدن توسط سرمایه‌گذاران نیازمند برخورداری از شرایط و ویژگی‌های خاصی است. برای جلب نظر یک سرمایه‌گذار باید به گونه ای رفتار کنید که بتواند به شما اعتماد کند.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اولین تصویر از هدست واقعیت مجازی سامسونگ بدست آمد

هدست واقعیت مجازی سامسونگ 


آکیولس و سامسونگ با همکاری یکدیگر مشغول کار بر روی یک هدست واقعیت مجازی بوده‌اند که از صفحه‌ی گوشی هوشمند بعنوان صفحه‌نمایش خود بهره خواهد برد. حال تصاویر جدیدی که از این هدست بدست آمده، نشان از آماده بودن تقریبی این دستگاه دارد.


ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

لکسس در اندیشه تولد دوباره LFA

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/lexus-lfa.jpg


دو سال پس از پایان تولید لکسس LFA در ۲۰۱۲، معاون اجرایی لکسس، مارک تمپلین در کیوشو به خبرنگاران گفته که یک سوپرماشین جدید مشابه LFA در راه خواهد بود و رئیس تویوتا، آکیو تویودا نیز از این طرح حمایت کامل کرده است؛



ادامه مطلب...
۲۴ مرداد ۹۳ ، ۱۵:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN