لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۴۳ مطلب در آذر ۱۳۹۳ ثبت شده است

آتش‌فشانی در درون مرسدس بنز طلایی برابوس

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Brabus-850-S63-3.jpg


بیشتر مشتریان خودروهای لوکس به سمت رنگ‌های تیره مخصوصاً مشکی تمایل دارند و کمتر پیش می‌آید که رنگی شاد را برای خودروی خود انتخاب کنند. اما برابوس یک رنگ طلایی را برای بدنه مرسدس بنز کلاس S انتخاب کرده که در ترکیبی بسیار جذاب با سایر قسمت‌های کرومی و فیبر کربنی بدنه و سفید رنگ داخلی، جلوه ای باشکوه یافته است.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اکسپریا E4 سونی با طراحی جدید فاش شد

اکسپریا E4 سونی با طراحی جدید فاش شد 

ظاهرا سونی خود را برای معرفی جانشین Xperia E3 با نام E4 و طراحی جدید آماده می‌کند. این گوشی هوشمند برای بازار میانی ارائه می‌شود و از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای و صفحه نمایش ۵ اینچ بهره می‌برد.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

فراری 795 اسبی برلینتا

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Ferrari-F12-Berlinetta-by-PP-Performance.jpg


متخصصان PP-Performance این بار به سراغ F12 برلینتا رفته‌اند تا این اسب زیبا را به تاخت‌وتاز وادارند. این مجموعه تقویتی می‌تواند خوراک خوبی برای دوپینگ این اسب سفید رؤیایی باشد.



ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مشخصات گلکسی E7 اولین گوشی هوشمند سری E سامسونگ در GFXBench دیده شد

سامسونگ


پس از شنیدن شایعاتی در مورد عرضه سری U توسط سامسونگ، به تازگی خبرهایی مبنی بر معرفی سری E توسط این غول فناوری شنیده می‌شود. به نظر می‌رسد در آینده نزدیک شاهد معرفی سری E با دو مدل به نام‌های گلکسی E5 و گلکسی E7 خواهیم بود.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

افزایش قیمت مرسدس CLA

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/MB-CLA-Price.jpg


مرسدس بنز CLA در ابتدا با قیمت 29,900 دلاری خود، توانست نگاه‌های بسیاری را به سوی خود جلب نماید. تجربه سواری با یک خودروی لوکس بنز با قیمتی کمتر از 30 هزار دلار، یک استراتژی فوق‌العاده بود.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلویزیون‌های هوشمند مبتنی بر WebOS 2.0 ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 رونمایی می‌شوند

تلویزیون هوشمند ال‌جی 


ال‌جی در نمایشگاه CES 2015 نسل جدید تلویزیون‌های‌هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل WebOS 2.0 را رونمایی خواهد کرد. ظاهرا کره‌ای‌ها روی عملکرد و کارایی این تلویزیون‌های‌هوشمند تمرکز بیشتری داشته‌اند. ال‌جی در طول یک سال اخیر پس از معرفی تلویزیون‌های‌هوشمند مبتنی بر WebOS موفق به فروش پنج میلیون دستگاه از این محصول شده است.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

خودروهای هیبریدی چگونه کار می کند؟

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2013-Ford-Fusion-Hybrid-emblem.jpg


خودروهای هیبرید برقی (Hybrid Electric Vehicles) شامل موتور احتراق داخلی و موتور الکتریکی همراه با باتری هستند. این ترکیب باعث می‌شود که هم از مزایای خودروهای امروزی که الکتریکی است بهره‌مند شویم و هم از خاصیت‌های خوب موتورهای احتراق داخلی سنتی استفاده کنیم. این ترکیب به موتور الکتریکی و باتری این امکان را می‌دهد تا موتور احتراق داخلی را در بهینه‌ترین محدوده خود نگه دارد. این عمل موجب کاهش مصرف سوخت می‌شود. این ترکیب که شامل موتور احتراق داخلی است می‌تواند معایب خودروهای الکتریکی خالص را برطرف نماید و همانند خودروهای معمولی دارای قدرت و سرعت مناسب باشد.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی لومیا 1520 نوکیا

Lumia 1520 Nokia 


لومیا 1520 یک فبلت ۶ اینچی باکیفیت و قدرتمند مبتنی بر ویندوز فون است که با وجود آن که کمی قدیمی به نظر می‌رسد، اما یکی از بهترین انتخاب‌ها برای علاقه‌مندان به پلتفرم موبایل مایکروسافت محسوب می‌شود. در ادامه به بررسی لومیا 1520 نوکیا می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۴۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

لکسس RC350 F اسپرت در برابر ب‌ام‌و 435i کوپه

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-lexusVSbmw-435iandRC350-comparison-13.jpg


باعث تعجب است که ۲۵ سال از عمر لکسس می‌گذرد و هنوز به صورت فروتنانه و واقع‌بینانه خود را به عنوان برند در حال رقابت با دیگران می‌بیند. این رقابت البته با سه‌گانه آلمانی‌های قدرتمند، یعنی ب‌ام‌و، مرسدس‌بنز و آئودی است. مدل RC کوپه اولین کوپه کامپکت پرمیوم از لکسس است. این در حالی است که ب‌ام‌و سال‌های سال مدل‌های ۲ در سری 3 و اکنون نیز سری 4 کوپه را تولید کرده است و از این لحاظ قدمت بیشتری نسبت به برند ژاپنی دارد. رقابت در این زمینه، برای مشتری کاملاً مفید است؛ جایی که قیمت‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای دارند.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

5 مرورگر برتر اندرویدی از نظر امنیت


آیا می‌خواهید هنگام مرور وب با سیستم‌عامل اندروید از ایمن بودن حریم شخصی خود مطمئن باشید؟ پس به شما پیشنهاد می‌کنیم حتما این مقاله را مطالعه کنید. در این بخش به معرفی 5 مرورگر برتر که در زمینه امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی  پیشتاز هستند می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کوروت Z06 از نگاه تاپ‌گیر

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-Chevrolet-Corvette.jpg


این نسخهٔ Z06 از کوروت استینگری C7 است که به‌عنوان خودروی عضلانی سال 2014 تاپ گیر انتخاب شده است. Z06 کد درونی شورولت برای مشخص کردن کوروتی است که شامل آپگریدهای قابل‌توجهی از هر لحاظ برای حصول عملکرد بهتر از مدل پایه است. همانند نسل قبلی کوروت، Z06 به معنای ارتقای قابل توجه پیشرانه، ترمزها، تایرهای بهتر و… است.



ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

با Google فارسی حرف بزنید؛ پشتیبانی رسمی گوگل از جستجوی صوتی به زبان فارسی

جستجوی صوتی فارسی


چندی پیش گوگل اعلام کرده بود امکان جستجوی صوتی به زبان فارسی را فراهم خواهد کرد. در آن زمان گوگل این قابلیت را به صورت رسمی اعلام نکرده بود و ظاهرا در فاز آزمایشی به سر می‌برد. اما حالا وبلاگ رسمی گوگل به زبان فارسی این موضوع را اعلام کرده است. شاید گام بعدی اجرای دستورات صوتی به زبان فارسی باشد.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۱ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بررسی ب‌ام‌‌و 428i گرن‌کوپه مدل ۲۰۱۵

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-bmw-428i-gran-coupe-3.jpg


ب‌ام‌و 428i گرن‌کوپه برخلاف نامش یک «کوپه» نیست. همچنین تعداد درهایش آن را یک «سدان» نیز نمی‌کند؛ در همین حال این خودروی پنج سرنشینه، یک هاچ‌بک هوشمندانه است. گرن‌کوپه ب‌ام‌و به تدریج یک حالت آشنا پیدا کرده است. برای پیشرانه این مدل می‌توان از یک موتور ۲ لیتری توربوی چهار سیلندر با قدرت ۲۴۰ اسب‌بخار و گشتاور ۳۴۵/۷ نیوتن‌متر و یا از موتور توربوی ۳ لیتری با شش سیلندر در یک ردیف با قدرت ۳۰۰ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۶/۷ نیوتن‌متر استفاده کرد. در هر حال، انتقال قدرت 428i با یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک ZF انجام می‌شود.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۳۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گلکسی اس 6 به شاسی آلومینومی و نمایشگر منحنی مجهز می‌شود

Galaxy Note Edge 


شایعه شده که گلکسی اس ۶ با صفحه‌نمایش دو لبه‌ی شبیه به گلکسی نوت اج و بدنه‌ی آلومینومی در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۵ روانه‌ی بازار می‌شود.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

رونمایی از نسخه هیبریدی هیوندای سوناتا

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Hyundai-Sonata-Hybrid-1.jpg


هیوندای از مدل هیبریدی سوناتای خود با مصرف سوخت 5.5 لیتر پرده‌برداری کرد. سدان محبوب کره ای، از ویژگی‌های جالبی سود می‌برد که آن را مقرون‌به‌صرفه و باارزش می‌نماید.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

1.5 میلیون نفر در انتظار رهایی از ویندوز 8 پس از آزمایش ویندوز 10

ویندوز ۱۰


مایکروسافت در پی استقبال کم از ویندوز ۸، با عقب نشینی از محیط مترو، سعی کرد ویندوز ۱۰ را با ظاهری یکپارچه‌تر و ویژگی‌های کاربردی معرفی کند. حال جالب است بدانید بیش از ۱.۵ میلیون کاربر در Windows Insider ثبت نام کرده‌اند و ۴۵۰/۰۰۰ نفر از آن‌ها کاربر بسیار فعال ویندوز ۱۰ هستند.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نسخه ویژهٔ آستون مارتین ونکوئیش

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/Aston-Martin-Vanquish-60th-Anniversary-01.jpg


به پاس 60 سالگی تولید خودرو در تأسیسات Newport Pagnell توسط آستون مارتین، نسخه‌ای ویژه و تولید محدود از ونکوئیش سوپر GT معرفی شده است.

ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

منتخبی از بهترین تصاویر ارسالی به مسابقه‌ی عکاسی سونی سال 2015

ورودیهای مسابقه‌ی عکاسی سونی 2015 


مردم از برگزاری یک مسابقه‌‌ی عکاسی خوب با استانداردهای بالا، با رویی باز استقبال می‌کنند و قطعاً مسابقه سالانه‌ی عکاسی سونی، در میان بهترین‌ها جای دارد. در این مطلب با مرور منتخبی از تصاویر راه یافته به این رقابت، همراه شما هستیم.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نگاهی اجمالی به فولکس واگن پولو GTI

http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-volkswagen-polo-gti.jpg


فولکس‌واگن پولو در طول عمر خویش همواره در سایه برادر بزرگ‌ترش یعنی گلف بوده است. اما با تغییراتی که کمپانی فولکس واگن در آخرین نسل پولو ایجاد کرده، کمی این معادله را به هم زده است.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۲۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سال ۲۰۱۴ از نگاه ویکیپدیا

سال ۲۰۱۴ از نگاه ویدئو


با فرا رسیدن واپسین روزهای سال ۲۰۱۴ میلادی، بسیاری از سرویس‌های اینترنتی که تعامل زیادی با کاربران، اخبار و رویداد‌های روزانه دارند، اقدام به انتشار ویدئوهایی در رابطه با آنچه که در یک سال اخیر گذشت، کرده‌اند. حال ویکیپدیا اولین ویدئوی خود را با نگاهی به سال ۲۰۱۴ منتشر کرده است.


ادامه مطلب...
۲۸ آذر ۹۳ ، ۱۶:۱۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN