مایکروسافت به زودی آپدیت  مهمی برای برطرف کردن مشکلات Xbox One منتشر می‌کند



چند ماهی از عرضه‌ی ایکس باکس وان مایکروسافت گذشته و فروش آن هم بسیار خوب بوده. اما متأسفانه مشکلات نرم‌افزاری گریبان‌گیر این محصول پرفروش هم شده است. مایکروسافت به مشتریان خود قول داده که در آپدیت بعدی که به زودی منتشر می‌شود، مشکلات به وجود آمده را حل کند. در ادامه‌ی مطلب جزئیات این خبر را بررسی می‌کنیم.




مارک وایتن مدیر بخش محصولات ایکس باس در مصاحبه‌ای اعلام کرده که از استقبال خوب مشتریان خشنود است؛ اما باید برای برطرف کردن مشکلات به وجود آمده تلاش بیشتری کرد. در این راه اولویت با Live experience است که برای استفاده از شبکه‌های اجتماعی کاربرد دارد.

پسخوردی که کاربران از امکانات شبکه‌های اجتماعی در این کنسول داده‌اند، گویای این مطلب است که استفاده از برخی امکانات، نسبت به ایکس باکس 360 درجه، کمی مشکل‌تر شده و حتی برخی از آنها، مخفی شده و نمایش داده نمی‌شوند. وایتن بیش از 10 سال است که روی ایکس باکس کار می‌کند و توجه زیادی به نظر کاربران دارد. اگر کاربران بگویند استفاده از یک بخش مشکل‌تر شده، قطعاً باید به نظرشان توجه کرد و مدل استفاده را تغییر داد.

وایتن در مورد زمان عرضه‌ی آپدیت بعدی چیزی نگفته ولیکن زمان عرضه‌ی آن نزدیک است.

یکی دیگر از امکانات این کنسول، پخش بازی است و در فهرست مهم‌ترین مسائل قرار دارد؛ اما به نظر نمی‌رسد که به این زودی بتوان با این قابلیت، ویدیوی بازی‌ها را برای دیگران پخش کرد.

مسئولین مایکروسافت با توجه به نظرات و انتقادات مطرح شده توسط کاربران، به این نتیجه رسیده‌اند که مشکلات ساختاری، مواردی که باید بهینه یا تکمیل شوند و همچنین شمای کلی استفاده از کنسول جدید خود را تغییر دهند. همچنین باید اپلیکیشن‌های بیشتری برای کنسول عرضه شود و مشکلات مربوط به بخش تلویزیون و البته زبان‌ها به سرعت رفع شود.

در نهایت مایکروسافت قول داده که آپدیت‌های کنسول جدید را سریع‌تر از کنسول ایکس باکس 360 درجه عرضه کند؛ لذا اگر شما هم از کاربران این کنسول هستید و با مشکلات آن دست و پنجه نرم می‌کنید، منتظر آپدیت‌های بعدی باشید.