نوکیا نسخه‌ی مینی لومیا 1520 را با صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی و دوربین 16 مگاپیکسلی PureView به بازار عرضه خواهد کرد



گویا نوکیا قصد دارد تا قبل از رفتن به زیر پرچم مایکروسافت، هر آنچه که در چنته دارد، عرضه کند. براساس گزارشی که در دیروز در فضای مجازی منتشر شد، نوکیا در حال طراحی و توسعه‌ی نسخه‌ی مینی فبلت خود یعنی لومیا 1520 است. با ما همراه باشید.




به نقل از این گزارش نوکیا این تلفن‌هوشمند را Lumia 1520 V نام نهاده و در آن از یک صفحه‌ی نمایش 4.3 اینچی بهره برده است، در حالی که لومیا 1520 در بردارنده‌ی یک صفحه‌ی نمایش 6 اینچی است. صفحه‌ی نمایش نسخه‌ی مینی رزولوسن 1920 در 1080 را از برادر بزرگتر خود به عاریه گرفته است که با توجه به اندازه‌ی صفحه‌ی نمایش آن، جزو صفحات نمایش با تراکم پیکسلی بالا شمرده خواهد شد.

NokiaVInt

از مشخصات دیگر این تلفن‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی در کنار حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی آن اشاره کرد. نوکیا از یک دوربین 16 مگاپیکسلی PureView در این تلفن‌هوشمند بهره برده است. همچنین یک باتری 3,000 میلی‌آمپرساعتی نیز وظیفه‌ی تامین انرژی مورد نیاز لومیا 1520 وی را برعهده دارد. براساس شنیده‌ها این تلفن‌هوشمند پس از عرضه‌ی رسمی ویندوزفون 8.1 در ماه آپریل، به بازار عرضه خواهد شد. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها نیز این تلفن‌هوشمند را منتسب به نسخه‌ی بین‌المللی لومیا 929 عنوان می‌کنند، هرچند لومیا 929 با یک صفحه‌ی نمایش 5 اینچی و با همکاری Verizon در ایالات متحده به بازار عرضه خواهد شد.

هنوز نمی‌توان به این اطلاعات استناد کرد و باید به انتظار ارائه‌ی اطلاعاتی رسمی از جانب نوکیا باشیم.