اطلاعاتی از گلکسی S5 با صفحه‌ی نمایش 1080p در یک وب‌سایت خرده‌فروشی آلمانی قرار گرفت


با نزدیک شدن به روز برگزاری مراسم منتسب به معرفی نسل جدید پرچمدار سامسونگ، گلکسی S5، اخباری که حاوی اطلاعاتی فاش شده بوده یا شامل گمانه‌زنی‌ها در مورد این تلفن‌هوشمند است، افزایش یافته است. امروز تصاویر و اطلاعاتی از گلکسی S5 سامسونگ روی یک وب‌سایت فروش محصولات با نام Typhone منتشر شد که حاوی اطلاعاتی از مشخصات فنی و ظاهری گلکسی S5 است.




براساس اطلاعات منتشر شده در این وب‌سایت، گلکسی S5 از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 1080p و همچنین دوربینی با سنسور 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد که می‌توان این دو را از مشخصات بارز گلکسی S5 خواند. پیش از این نیز در پیش‌بینی‌های انجام شده، تعبیه یک دوربین 16 مگاپیکسلی در گلکسی S5 متصور بود، اما گمانه‌زنی‌ها حکایت از برخورداری از یک صفحه‌ی نمایش 2,560‌در 1,440 پیکسلی را پیش‌بینی کرده بودند.

شاید اطلاعات منتشر شده توسط این وب‌سایت صحت آنچنانی نداشته باشد، اما براساس آنچه که می‌توان ار این اطلاعات استنباط کرد، وجود دو نسخه از گلکسی S5 است. نمونه‌ی با صفحه‌ی نمایشی با رزولوشن 1080p که با بدنه‌ای پلاستیکی همراه خواهد شد و نمونه‌ی دیگر که از یک صفحه‌ی نمایش با رزولوشن 2,560 در 1,440 در کنار بدنه‌ی فلزی و همچنین حس‌گر اثر انگشت بهره می‌برد. مطمئنا می‌توان به این نکته نیز اشاره کرد که این اطلاعات کاملا ساختگی است و این وب‌سایت در حال طراحی صفحه‌ای مختص به این تلفن‌هوشمند است تا پس از عرضه‌ی آن اطلاعات مربوطه را در این صفحه قرار دهد.