آیا به روزرسانی iOS 7.1 باعث مصرف بیشتر باطری می‌گردد؟



یکی از بزرگترین مشکلاتی که اپل با بروزرسانی iOS 7 تجربه می‌کرد، افزایش مصرف انرژی باطری بود. به نظر می‌رسد تاریخ بار دیگر در حال تکرار شدن است و این مشکل این بار گریبانگیر کسانی شده است که دستگاه‌های خود را به iOS 7.1 به روزرسانی نموده‌اند. 




کمتر از یک هفته از عرضه بروزرسانی iOS 7 گذشته و در همین مدت کوتاه، اخبار متفاوت و گاهی ضد و نقیضی از عملکرد این نسخه در بین کاربران وب به گوش می‌رسد. بر اساس توئیت‌ها و صحبت‌هایی که در فروم پشتیبانی اپل به گوش می‌رسد، این بروزرسانی باعث شده تا مصرف باطری در دستگاه کاربران با افزایش بسیاری همراه شده باشد. این موضوع به حدی جدی است که بعضی از کاربران راه حل آن را در ریستور دستگاه به iOS 7.1 از طریق آیتونز و عدم بروزرسانی دستی و یا اتوماتیک می‌دانند. در صورتی که این موضوع صحت داشته باشد، احتمال اینکه بروزرسانی دستگاه از طریق بخش تنظیمات باعث ایجاد مشکل شود وجود دارد و تنها راه نجات از این قضیه ریستور مجدد از طریق آیتونز خواهد بود.

در حال حاضر هیچ واکنش بخصوصی از سوی اپل برای رفع مشکلات به وجود آمده صورت نگرفته است؛ اما با افزایش تعداد کاربرانی که دستگاه‌های خود را بروز می‌کنند و به iOS 7.1 مهاجرت می‌کنند، باید منتظر راه حل تازه یا ارائه نسخه‌ای دیگر باشیم.

در صورتی که شما دستگاه خود را به iOS 7.1 مجهز کرده‌اید و دچار مشکل مصرف شدید  باطری شده‌اید، این موضوع را با دیگر کاربران زومیت به اشتراک بگذارید.