زن بوک NX500 ایسوس

علاوه بر نمایش محصولات سری یوگا شرکت لنوو، ایسوس نیز نوت‌بوک Zenbook NX500 خود را در نمایشگاه فناوری اطلاعات تایوان موسوم به کامپیوتکس معرفی کرد.



مدل Zenbook NX500 از صفحه نمایش 15.6 اینچی با کیفیت نمایش 4K، پردازنده Core i7 و تراشه گرافیکی NVIDIA GTX 850 بهره می‌برد و ایسوس موفق شده است تا تمام این قابلیت‌ها را در قالب نوت‌بوکی با ضخامت کم و البته سبک عرضه نماید. اگرچه مدل‌های Zenbook ایسوس در رده الترابوک‌ها قرار می‌گیرند ولی همانطور که از سخت‌افزار به کار رفته در این نوت‌بوک پیدا است، این مدل جدید ایسوس بیشتر از انکه رقیب جدیدی برای Ultrabook های موجود در بازار باشد، می‌تواند رقیبی برای MacBook Pro قلمداد گردد و گزینه خوبی برای کاربران حرفه‌ای محسوب می‌گردد.

نمایشگر این نوت‌بوک جدید ایسوس نه تنها از رزولوشن فوق‌العاده‌ای برخوردار است بلکه از فناوری صفحه نمایش Visual Master ایسوس نیز بهره می‌برد که وسعت رنگ آن 100 درصد از طیف NTSC و 108 درصد از Adobe RGB را پوشش می‌دهد.

طبق سنت قدیمی ایسوس، هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت و زمان عرضه این محصول به بازار ارائه نشده است ولی به محض آنکه اخباری در این زمینه منتشر شود به اطلاع شما عزیزان خواهیم رساند.