http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2014-Audi-S8-62.jpg


خبر خوب برای تمام طرفداران اتومبیل های سوپر لوکس در سراسر دنیا! کمپانی آئودی نسخه فیس لیفت شده سدان فول سایز لوکس خود یعنی “A8″ را با قیمت پایه ۷۸۳۲۵ دلار معرفی کرد. هر ۷ نسخه از این مدل شاهد افزایش قیمت بین ۲۰۳۰ دلار (نسخه W12) تا ۲۸۳۰ دلار (نسخه 4.0T) هستند و در کل میانگین افزایش قیمت حدود ۲۵۰۰ دلار و یا ۳ درصد قیمت اتومبیل می‌باشد.



مدل ۲۰۱۵ این اتومبیل بیشتر یک فیس لیفت میان‌دوره است تا یک مدل با طراحی کاملاً جدید. طراحی A8، مدرن تر و در بخش جلو تهاجمی‌تر شده است، به طوری که خطوط روی کاپوت برجسته تر شده و طراحی چراغ‌های جلو با نور LED جذاب‌تر از قبل است. جلوپنجره نیز مورد بازبینی قرارگرفته است. نسخه تقویت شده و قلدر S8 ظاهر متفاوت خود را با ورودی‌های هوای بزرگ‌تر و چهره خشن تر به رخ می‌کشد. این نسخه همچنان دارای یک سیستم اگزوز اسپرت سفارشی جدید می‌باشد که صدای غرش موتور را از طریق دو لوله اگزوز دوبل با طرح بیضی‌شکل در دو طرف به گوش می‌رساند.

نیروهای محرکه در تنوع تغییری پیدا نکرده است. موتور پایه کماکان از نوع شش سیلندر سوپرشارژر دار با حجم ۳ لیتر و قدرت ۳۳۳ اسب بخار بوده که در هر دو گونه استاندارد (۷۸۳۲۵ دلار) و لانگ (۸۲۳۲۵ دلار) عرضه می‌شود. نسخه بعدی از نوع ۴ لیتری با دو توربوشارژر و نیروی خروجی ۴۳۵ اسب بخار (۱۵ اسب بیشتر از مدل ۲۰۱۴) بوده و آن هم در دو نسخه استاندارد (۸۷۳۲۵ دلار) و لانگ (۹۱۳۲۵) ارائه می‌گردد. نسخه قدرتمند یا S8 با دو توربو شارژر و قدرت ۵۲۰ اسب بخار تنها در گونه استاندارد به فروش می‌رسد.

تکمیل کننده مدل ۲۰۱۵،دو پیشرانه می باشد که یکی از نوع دیزلی TDI با قیمت ۸۶۰۲۵ دلار و دیگری گل سرسبد پیشرانه ها است که همانا گونه ۵۰۰ اسب بخاری W12 با قیمت گزاف ۱۳۸۰۲۵ دلار می باشد که تنها در گونه با محور کشیده یا همان لانگ عرضه می گردند.

سایر تغییرات در مدل جدید شامل: فرمان الکترومکانیکال به صورت استاندارد (فرمان دینامیک با ضریب متغییر به صورت سفارشی در پکیج اسپرت عرضه می‌گردد)، سیستم اخطار انحراف از خط‌کشی جاده که به صورت خودکار اتومبیل را بین خطوط باز می‌گرداند. سیستم دید در شب (نایت ویژن) علاوه بر تشخیص عابر پیاده، اکنون قابلیت تشخیص حیوانات را نیز دارد. یک سیستم کمکی نوین پیشگیری از تصادف نیز وجود دارد که در لحظه برخورد اولیه فشار بیشتر بر روی ترمزها وارد می‌کند. آخرین گزینه تکنولوژیکی در این اتومبیل سیستم نمایش اطلاعات بر روی شیشه جلو (ه‍دآپ دیسپلی) جدید می‌باشد که اطلاعاتی نظیر: سرعت، جهت‌یابی و وضعیت کروز کنترل با قابلیت انطباق را به نمایش می‌گذارد.
2015 Audi A8 Interior

2015 Audi A8 Interior


حال می‌رویم به سراغ داخل اتومبیل، جایی که صندلی‌های راحتی با تنظیم ۲۲ حالته و ۵ برنامه مختلف برای ماساژ خودنمایی می‌کنند. کابین A8 از لحاظ صدای نفوذی بیش‌ازپیش ایزوله شده و آئودی ادعا می‌کند گنجایش مفید صندوق بار بیشتر شده است.

نسخه S8 از چرم طبیعی وِرمونت به رنگ قهوه‌ای برخوردار بوده که به صورت سفارشی می‌توان آن را با تزئینات به رنگ مسی با بافت کربن سفارش داد. A8 جدید، از اواخر ماه ژوئن در نمایندگی‌های آئودی به فروش خواهد رسید.
  • 2015 Audi S82015 Audi S82015 Audi S8

  • 2015 Audi S82015 Audi S82015 Audi S8

  • 2015 Audi S82015 Audi S82015 Audi S8