http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/jet-flying-car.jpg


GF7 از حیرت آورترین اتومبیل های پرنده خواهد بود. این وسیله توانایی پرواز با سرعتی معادل 885 کیلومتر در ساعت را دارد. GF7 ایده‌ای از اتومبیل‌های پرنده است که توسط Greg Brown و Dave Fawcett طراحی شده و دارای تکنولوژی پیشرفته‌ای است. پیوندی هنرمندانه بین یک جت تجاری و اتومبیلی لوکس.

GF7 از موتور الکتریکی و باتری 50 کیلووات ساعتی برای حرکت روی زمین بهره می برد و هنگامی که بال های خود را باز می کند با موتور جتی که 3500 پوند-نیرو قدرت دارد (در سرعت 604 کیلومتر بر ساعت، هر پوند نیرو تقریبا معادل یک اسب بخار است) می تواند تا ارتفاع 12000 متری بالا رفته و با سرعت 885 کیلومتر بر ساعت پرواز کند. این شاهکار مهندسی در گام های اولیه طراحی است و بسیار هزینه‌بر خواهد بود. هزینه این پروژه بین 3 تا 5 میلیون دلار تخمین زده شده است.


GF7 دارای بال های جمع شونده با دهانه ای 23 فوتی است . یک باتری kWH 50 نیروی محرکه آن را روی زمین تامین می کند و خود باتری به وسیله موتور جت و حین پرواز شارژ می شود . موتور الکتریکی همچنین در شتاب گرفتن برای برخاستن به کمک موتور جت می آید و مانند یک پس سوز عمل خواهد کرد. طراحان GF7 در تلاشند تا اتومبیلی چهارنفره طراحی کنند که بتواند مسافتی معادل 1000 مایل (1600 کیلومتر) را در هوا پرواز کند و این در حالی است که در همین مدت زمان می تواند حداکثر 193 کیلومتر روی زمین جابجا شود . Brown و Fawcett امیدوار هستند بتوانند نمونه اولیه این وسیله را طی 4 سال بسازند.
  • jet flying carjet flying carjet flying car

  • jet flying carjet flying carjet flying car