ویتینگز اکتیویت 


کمپانی ویتینگز یک ابزار دنبال‌کننده فعالیت‌های روزانه را معرفی نموده که برخلاف اغلب ساعت‌های هوشمند ظاهر عجیب و غریبی ندارد و درست شبیه یک ساعت معمولی است. این ابزار هوشمند حتی می‌تواند بر کیفیت خواب شما نیز نظارت کند.



اکتیویته یک ساعت سوئیسی با ظاهری ساده است که نرم‌افزارهای متنوعی برای ثبت فعالیت‌های روزانه شما با خود به همراه دارد. این ابزار زیبا و هوشمند بدون آن که به تیپ ظاهری شما لطمه‌ای وارد کند، می‌تواند تمام فعالیت‌های روزانه‌تان را دنبال کرده و حتی کیفیت خوابتان را نیز بسنجد.

اکتیویته مجهز به قابلیت Connected Movement است که دقت و نظم بالا در دنبال کردن فعالیت‌ها را تضمین می‌کند. یک شتاب‌سنج و یک مسیریاب وظیفه مانیتور و ثبت فعالیت‌های روزانه کاربر را بر عهده دارند. اطلاعات مرتبط، مثل کالری سوزانده شده و مسافت پیموده شده توسط کاربر نیز بر اساس اطلاعات ثبت شده محاسبه شده و گزارش می‌شوند.

همان طور که گفته شد این ساعت هوشمند می‌تواند بر کیفیت خواب شما نیز نظارت کند. بر اساس الگوی خواب کاربر، این ساعت محاسبه می‌کند که چقدر طول می‌کشد تا کاربر بخوابد و چقدر زمان لازم است تا وارد مرحله عمیق خواب گردد. یک آلارم ویبره برای بیدار کردن کاربر نیز وجود دارد. همچنین امکان جابجایی بین حالت‌های «فعال» و «خواب» نیز در این ساعت هوشمند گنجانده شده است.

Activite با اپلیکیشن Withings Health Mate کار می‌کند که می‌تواند برنامه‌هایی برای فعالیت‌های روزانه را به کاربر پیشنهاد داده و امکان اشتراک‌گذاری اطلاعات مربوط به فعالیت‌های روزمره، تعیین یک هدف و رسیدن به آن و... را فراهم می‌نماید. اما مصرف انرژی این ابزار به چه صورت است؟ بر اساس ادعای کمپانی سازنده، با استفاده از باتری استاندارد ساعت، این محصول می‌تواند به مدت یک سال انرژی مورد نیاز خود را تامین کند!

از نقطه نظر طراحی باید بگوییم که اکتیویته از یاقوت کبود به عنوان شیشه محافظ ساعت بهره می‌گیرد. صفحه آن لمسی است و بدنه آن از جنس استیل 316L ساخته شده است. بند آن از جنس چرم بوده و با دو رنگ مشکی و نقره‌ای موجود خواهد بود.

این ساعت را می‌توان پاییز امسال از طریق وب‌سایت Withings و برخی خرده‌فروشی‌ها به قیمت ۳۹۰ دلار تهیه کرد.