تلویزیون منحنی UHD ال‌جی 


تلویزیون ۱۰۵ اینچ Ultra HD منحنی اولین بار ژانویه امسال در نمایشگاه CES به نمایش گذاشته شد. این تلویزیون از همین هفته برای پیش‌سفارش در کره جنوبی در دسترس قرار گرفته است. مدل 105UC9 با وضوح بیش از ۱۱ میلیون پیکسل (رزولوشن ۲۱۶۰ در۵۱۲۰) و نسبت تصویر CinemaScope 21:9 تجربه مشاهده تصاویر به صورت شفاف به همراه کیفیت صدای فراگیر و واقعی را میسر می‌سازد.




تلویزیون Ultra HD منحنی ال‌جی با صفحه‌نمایش LCD و نسبت تصویر سینمایی 21:9 از ۱۱ میلیون پیکسل برخوردار است و پنج برابر وضوح تصویر بالاتری نسبت به تلویزیون Full HD دارد. تلویزیون 105UC9 از طریق موتور پیشرفته True 4K Engine Pro و پنل IPS 4K به کیفیت تصویر عالی دست یافته است. موتور True 4K Engine Pro خطاهای بصری را برطرف نموده و قادر است محتوا با وضوح پایین را به کیفیتی نزدیک به Ultra HD ارتقا دهد همچنین پنل IPS 4K با کنتراست پایدار، رنگ‌هایی واقعی و زنده با زاویه دید گسترده ارائه می‌دهد.

به گفته معاون و مدیر بخش تلویزیون و سرگرمی‌های خانگی ال‌جی:

نگرشی که در پس تلویزیون ۱۰۵ اینچ Ultra HD منحنی ال‌جی با نسبت تصویر 21:9 وجود دارد این است که تجربه سینما را به خانه کاربران بیاورد. تلویزیون 105UC9 ال‌جی از صفحه‌نمایش 5K CinemaScope و سیستم بلندگوهای ۷.۲ کانال تلویزیون Ultra HD ال‌جی را برخوردار است. این تلویزیون با نوآوری خود محصولات صوتی تصویری را به مرحله جدیدی رسانده و زمانی که پیشرفته‌ترین فناوری‌های تلویزیون را در کنار هم قرار می‌دهید هر آنچه که امکان‌پذیر است را به نمایش می‌گذارد.

این تلویزیون ال‌جی از طریق سیستم صدای ۱۵۰ وات ۷.۲ کانال تعبیه‌شده در آن صدای بسیار خوبی ارائه می‌دهد. با بهره‌مندی از مفهوم ULTRA Surround و مشارکت با هارمان کاردون، سازنده محصولات صوتی مرغوب، این بلندگوها مجموعه‌ای ‌از تجربه صدای غنی و قدرتمند را ارائه می‌دهند.سیستم چندکاناله مکمل صفحه‌نمایش 21:9 CinemaScope تلویزیون با عملکرد صوتی، هم‌تراز با یک سینمای واقعی است.

انحنای نمایشگر برای افزایش محیطی غوطه‌ورکننده کالیبره شده است. علاوه بر این، هنگام مشاهده برنامه‌هایی که با فرمت 16:9 پخش می‌شوند، فضای اضافی موجود در کناره‌ها می‌تواند اطلاعات بیشتر یا جزییات پخش برنامه‌ها را نمایش دهد تا کاربر تجربه نمایش پیشرفته‌تری داشته باشد.

105UC9 یک تلویزیون هوشمند Smart+TV است که مبتنی بر پلت‌فرم webOS طراحی شده است. webOS ال‌جی ارتباطات را سریع‌ و آسان می‌کند؛ چه تغییر بین محتوا باشد، یا نصب برنامه‌های جدید، خدمات یا اتصال به رسانه‌های ذخیره‌شده در دستگاه‌های جانبی. با کمک کاراکتر متحرک و دوستانه BeanBird در webOS روند اولیه نصب و اتصال سریع‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه است. با ترکیب فناوری سه‌بعدی Film Patterned Retarder یا FPR با وضوح بسیار بالای تصویر، قابلیت 4K 3D ال‌جی تجربه تماشای سه‌بعدی خیره‌کنند‌ه‌ای را ایجاد می‌کند. به لطف وجود 4K 3D Upscaler، محتوای SD ،HD و Full HD به کیفیتی عالی و وضوحی نزدیک به Ultra HD تبدیل می‌شود.

تلویزیون 105UC9 از سه ماهه چهارم در دیگر بازارها عرضه می‌شود. قیمت و تاریخ دقیق دسترسی به صورت منطقه‌ای اعلام خواهد شد.