اچ‌تی‌سی وان ام ۸ 


اچ‌تی‌سی به تازگی محصولاتی بسیار ارزنده‌ای را روانه‌ی بازار می‌کند. اچ‌تی‌سی وان ام ۸ آخرین نسل از پرچمدار این کمپانی است که تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیخته است. به‌نظر می‌رسد این کمپانی تایوانی در تلاش برای بالابردن هرچه بیشتر کیفیت محصولات خود در پی همکاری با Bose برای کاهش سایز بلندگوهای بوم‌ساند و افزایش سایز صفحه‌ی نمایش است.




همانطور که می‌دانید اچ‌تی‌سی در یک سال اخیر با مشکلی به نام ضرردهی مواجه بوده است که گزارش‌های مالی اخیر این کمپانی گویای این مطلب است. این کمپانی تایوانی در سه‌ماهه‌ی اخیر سود عملیاتی 76.5 میلیون دلاری را رقم زده است که این کمپانی را برای اولین بار در یک سال اخیر از ضرردهی خارج کرده است. یکی از اصلی‌ترین دلایلی که این کمپانی را از ضرردهی خارج کرده و به سود رسانده نسل جدید پرچمدار این کمپانی یعنی اچ‌تی‌سی وان ام ۸ است که با بهره‌گیری از صفحه‌ی نمایش 5 اینچی فول‌اچ‌دی، پردازنده اسنپ‌دراگون 801، ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم و بلندگوهای بوم‌ساند و بدنه فلزی طرفداران بسیاری را به سمت خود جلب کرده است.

هرچند بسیاری از کاربران هنوز انتقاداتی را در مورد دوربین این تلفن‌هوشمند مطرح می‌کنند، اما به‌نظر می‌رسد اچ‌تی‌سی در حال تلاش برای بالا بردن کیفیت ساخت و سرویس‌های تلفن‌های‌هوشمند خود در آینده‌ی نزدیک است. همچنین یکی دیگر از مواردی که در محصولات آینده می‌تواند بهبود یابد، کاهش حاشیه‌های این تلفن‌هوشمند است که مخصوصاً در قسمت بالا و پایین تلفن‌هوشمند کمی در مقایسه با رقبا بیشتر است.