LG G3 A 


ال‌جی با اینکه هنوز مدتی از معرفی G3 Beats نگذشته، نوع دیگری از پرچمدار G3 خود را معرفی کرد. گوشی هوشمند جدید که LG G3 A نامیده می‌شود از این ماه در کره‌ی جنوبی توسط اپراتور SK Telecom که بزرگترین اپراتور این کشور است عرضه خواهد شد.




 نسخه‌ی G3 A بزرگ‌تر و از نظر مشخصات نیز یک سر و گردن بالاتر از G3 Beats قرار می‌گیرد اما از G3 اصلی کوچک‌تر بوده و مشخصات فنی آن نیز به پیشرفتگی پرچمدار ال‌جی نیست. گوشی هوشمند جدید، به یک صفحه‌نمایش 5.2 اینچی با رزولوشن FullHD معادل با 1080 × 1920 مجهز شده که قلب پردازشی اسنپ‌دراگون 800 با فرکانس کاری 2.26 گیگاهرتز در دل آن می‌تپد. LG G3 A از همان دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی بکار رفته در جی۳ با فوکوس خودکار لیزری بهره می‌برد و یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی نیز همچون مدل اصلی در بالای صفحه‌نمایش آن قرار دارد.

LG G3 A

سایر مشخصات از قرار اندروید 4.4 کیت‌کت، پشتیبانی از شبکه مخابراتی 4G LTE، حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی قابل گسترش با کارت حافظه و یک باتری 2610 میلی آمپرساعتی است.

علاوه بر تمام این موارد، G3 A با یک قابلیت منحصر بفرد نرم‌افزاری همراه شده که به کاربر امکان می‌دهد برخی عملکردهای دستگاه را با حرکت مچ کنترل کنند. به نظر می‌رسد که می‌توان عملکردهای مختلفی را به این حرکت اختصاص داد که قطع نمودن زنگ هشدار و کنترل پخش کننده‌ی موسیقی از آن جمله هستند. لازم به ذکر است که G3 A در دو مدل مشکی و سفید عرضه می‌شود که هر دو از یک طرح فلزی سه‌بعدی در بدنه‌ی پشتی بهره می‌برند. در حال حاضر به نظر نمی‌رسد که ال‌جی تصمیم داشته باشد G3 A را خارج از خاک کره عرضه کند اما در صورتی که اطلاعات دیگری در این خصوص دریافت کردیم شما همراهان عزیز زومیت را مطلع خواهیم کرد.