http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2017-BMW-X2-Rendered.jpg


ب‌ام‌و می‌داند چطور حفره‌ی میان محصولات خود را پر کند. بعد از فروش متقاعد کننده X6 و شناخت سلیقه مردم کمپانی BMW بعد از تولید نمونه X4 تصمیم گرفت تولید X2 هم آغاز کند. البته شایعاتی هم از تولید نمونه بزرگتر از X5 و X6 یعنی X7 به گوش رسیده است، که با این کار سری X کمپانی BMW کامل شده و مطابق با خودروهاس سواری نمونه‌ی SUV هم در اختیار است.



بر اساس شایعات شنیده شده، استایل این خودرو هم ازX4 و هم از X1 به ارث رسیده است. نسخه ای بزرگتر از X1 و متمایل به X4 که به احتمال زیاد به صورت سه درب تولید شود و از نمای ظاهری سری 2 اکتیو تورر و محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک بهره خواهد برد.
البته خبرهای به گوش رسیده فقط حاکی از تولید این نمونه است و بقیه اطلاعات، تا انتشار رسمی هنوز صحت کافی ندارند.
تمام مشخصه های یک BMW اسپرت کوپه در آن دیده میشود. سقف شیب دار، چرخ هایی با سایز بزرگ، چراغهای جلو متصل به جلو پنجره مخصوص و با حالتی زاویه دار، خطوط برجسته بدنه، هواکش های جلوپنجره بزرگ و مشبک و در نهایت شاهد ظاهری لوکس و چشم نواز خواهیم بود.

2017 BMW X2 Rendered

2017 BMW X2 Rendered


از نظر قدرت، با طیف گسترده ای از موتورهای پیشرفته آمده است، یک موتور چهار سیلندر 2 لیتری با قدرت 300 اسب بخار که رقبایی چون مرسدس GLA 45 AMG و آئودی RS Q3 دارد.
خریداران موتور بنزینی با بودجه‌ی کمتر می‌توانند موتور توربو 1.5 لیتری که در حال حاضر در Active Turer 218i ارائه می شود ودارای قدرت 136 اسب بخار می‌باشد را خریدای نمایند. اما پیش بینی شده است، بسیاری از مدل هایی که فروخته خواهد میشود از میان موتورهای دیزلی سه سیلندر 1.5 لیتری و چهار سیلندر 2 لیتری باشند.
2017 BMW X2 Rendered

2017 BMW X2 Rendered


وقتی BMW پلت فرم UKL1 را در Active Tourer مفهومی به نمایش گذاشت، دارای موتور 1.5 لیتری سه سیلندر محرکه جلو و یک موتور الکتریکی بود پس احتمال میرود برادر قد بلندش هم در نسخه هیبرید با محرکه جلو یا چهار چرخ متحرک ارائه شود.
برای دیدن X2 باید تا سال 2016 یعنی همزمان با ارائه نسل بعدی X1 صبر کنیم.