Sony Selfi 


سونی چندی پیش تلفن میان رده‌ی Xperia C3 را برای علاقمندان به عکاسی سلفی رونمایی کرد. اما ظاهرا این کمپانی ژاپنی قصد دارد محصول دیگری را به نام Sony Selfie در IFA 2014 رونمایی کند. محصولی که با شکل و شمایل کاملا متفاوت و البته عجیب روانه بازار خواهد شد.




آنچه از تصاویر مشخص است، تلفن سلفی سونی از یک سنسور بسیار بزرگ بهره می‌برد و دوربین تلفن قادر است تا ۱۸۰ درجه بچرخد و نقش دوربین جلو و پشت را ایفا کند.

گفته می‌شود این تلفن به دوربین ۱۹.۲ مگاپیکسلی به همراه سنسور ۱/۲.۳ اینچی از نوع Exmor RS مجهز شده است. بر روی این سنسور جی‌-لنز ساخت خود سونی قرار دارد. تلفن سلفی سونی از لرزش گیر اپتیکال پشتیبانی می‌کند تا بازده دوربین در تصویر برداری و عکاسی در نور کم بهبود یابد.

ظاهرا تلفن سلفی سونی دارای یک صفحه نمایش ۳ اینچی است و از NFC و درگاه microSD پشتیبانی می‌کند.

لبه بالایی این تلفن/دوربین نیمه شفاف است و از این بابت شاید برای بسیاری جذاب به نظر برسد.

sony-selfie

هنوز نمی‌دانیم این تلفن به چه پردازنده‌ای مجهز خواهد شد یا چه میزان حافظه رم خواهد داشت. با این حال انتظار می‌رود تلفن سلفی سونی بر پایه سیستم‌عامل اندروید کار کند.

ظاهرا سونی قصد دارد در نمایشگاه IFA 2014 قوی ظاهر شود و از چندین تلفن هوشمند، ابزار پوشیدنی و شاید هم تبلت رونمایی کند. اگر شما هم مشتاق هستید تا با محصولاتی که قرار است در IFA رونمایی شود، آشنا شوید، صفحه اختصاصی زومیت از این نمایشگاه را در آدرس zoomit.ir/ifa-2014 دنبال کنید. نمایشگاه از ۱۱ شهریورماه بصورت رسمی شروع به کار خواهد کرد و زومیت نیز بصورت مستقیم از برلین این نمایشگاه را پوشش خواهد داد.