بروزرسانی iOS 8.0.2 


اپل روز چهارشنبه بروزرسانی جدیدی تحت عنوان iOS 8.0.1 به صورت سورپرایز و بدون اعلام قبلی برای دارندگان iphone 6 و 6 Plus عرضه کرد اما این بروزرسانی باعث بروز مشکلات عدیده‌ای مانند ضعیف شدن آنتن گوشی و مشکلاتی در سنسور اثر انگشت شد. حال اپل طی بیانیه‌ای از حل این‌ مشکلات با انتشار یک بروزرسانی دیگر خبر داد.




اپل در بیانیه‌ی جدید خود خبر از انتشار بروزرسانی 8.0.2 iOS در روزهای آتی داد و این شرکت همه‌ی تمرکز خود را به حل مشکلاتی که برای برخی دارندگان محصول جدید اپل پیش آمده٬ معطوف کرده است.

ما راه حلی برای مشکلاتی که به سبب بروزرسانی جدیدمان ایجاد شده٬‌ برای دارندگان آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در دست کار کار داریم. کاربرانی که مشکلاتی از قبیل ضعیف شدن آنتن گوشی و اختلال در سنسور اثر انگشت برایشان پیش آمده است٬ می‌توانند iOS 8 را دوباره از طریق آی‌تیونز نصب کنند. برای اطلاعات بیشتر به بخش پشتیبانی مراجعه شود.

ما از همه‌ی کاربرانی که این ناراحتی و مشکل بزرگ برایشان پدید آمده عذرخواهی می‌کنیم و تمام تلاشمان را برای آماده کردن بروزرسانی iOS 8.0.2  به کار می‌بریم تا مشکلات به وجود آمده را حل کنیم و در همین چند روز اقدام به انتشارش آن کنیم.

 این بروزرسانی جدید علاوه بر حل دو مشکل اصلی٬ برخی باگ‌های دیگر را نیز حل خواهد کرد. در ضمن اپل اجازه انتشار هیچ اپلیکیشن سلامتی غیر اپلی را در آی‌تیونز نخواهد داد و مشکلی که برای این اپلیکیشن در بروزرسانی 8.0.1 ایجاد شده٬ در بروزرسانی جدید برطرف خواهد شد. همچنین در این بروزرسانی، پایداری سیستم بهبود می‌یابد و چند قابلیت جدید نیز به دو مدل آیفون ۶ اضافه می‌شود.

همچنین اپل راهنمایی کاملی برای بازگرداندن گوشی به iOS 8 ارائه داد‌ :

  1. ۱- اول از همه مطمئن شوید برنامه‌ آی‌تیونز شما آخرین نسخه باشد.
  2. ۲- آیفون خود را به آی‌تیونز متصل کنید.
  3. ۳- یک پشتیبان (Back up) از آیفون خود در آی‌تیونز بر روی رایانه‌ی شخصی خود یا مک تهیه کنید. پشتیبان‌های آی‌کلاد به نسخه‌ی قبل و همچنین iOS 8 بازگردانده نمی‌شود.
  4. ۴- فایل‌های زیر را متناسب با گوشی خود دانلود کنید: 
  • iPhone 6
  • iPhone 6 Plus
  1. ۵- بر روی فایلی که دانلود کردید از طریق آی‌تیونز یکی از این کارها را انجام دهید :
  • مک: دکمه‌ی Options را فشار دهید و بر روی Check for Update کلیک کنید.
  • ویندوز: دکمه‌ی Shift را فشار دهید و بر روی Check for Update کلیک کنید.
  1. ۶- بر روی Update کلیک کنید تا iOS 8 بر روی گوشی شما نصب شود.