ایرانسل


روز گذشته اعلام شد که بنا به دستور وزارت ارتباطات مبنی بر کاهش تعرفه اینترنت موبایل، ایرانسل این طرح را اجرایی کرده و از این پس قیمت اینترنت آزاد این اوپراتور با تعرفه مصوب وزارت ارتباطات محاسبه خواهد شد، اما امروز متوجه شدیم که قیمت برخی بسته‌های اینترنت همراه این اوپراتور با افزایش دو برابری روبرو شده است.




ایرانسل روز گذشته اعلام کرد که تعرفه مصرف آزاد استفاده از خدمات شبکه اینترنت همراه این اوپراتور کاهش یافته و به 0.5 ریال به ازای هر کیلوبایت برای مشترکین سیم کارت‌های دائمی و 0.75 ریال برای مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل رسیده است. اما اگر به سایت رسمی این اوپراتور مراجعه کنید متوجه می‌شوید که با وجود این کاهش قیمت برای تعرفه اینترنت آزاد، قیمت بسته‌های استفاده از اینترنت دوبرابر شده است!

جدول زیر نشان می‌دهد که هر یک از بسته‌ها چه تغییری نسبت به قیمت قدیم داشته‌اند:

 مهلت استفاده  حجم قیمت جدید  قیمت قدیم 
۱ روز  ۱۵۰ مگابایت  ۲٫۰۰۰ تومان  ۱٫۰۰۰ تومان 
۱ روز  ۵۰۰ مگابایت  ۶٫۰۰۰ تومان  ۲٫۵۰۰  تومان
۳۰ روز  ۲ گیگابایت  ۲۰٫۰۰۰ تومان  ۱۰٫۰۰۰ تومان 
۳۰ روز  ۵ گیگابایت  ۴۰٫۰۰۰ تومان  ۲۰٫۰۰۰ تومان 

 

جدول زیر قیمت‌های جدید بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل را نشان می‌دهد:

Irancell-Internet

قیمت بسیاری از بسته‌ها ثابت و بدون تغییر مانده، اما بسته‌هایی که گران شده‌اند پرطرفدارترین بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بودند که بسیاری از کاربران از آنها استفاده می‌کردند.


براساس این گزارش، از اول دی‌ماه، تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل می‌توانند براساس نیاز و مصرف خود، با انتخاب یکی از بسته‌های افزایشی عرضه شده در جشنواره زمستان 93 ایرانسل، هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند.

بسته‌های یک روزه در حجم‌های 15، 50، 150، 200، 500 مگابایتی و یک گیگابایتی، هفت روزه 100، 200، 300، 600 مگابایتی و 2 و 5 گیگابایتی، 30 روزه 200 و 500 مگابایتی و 1، 1.2، 2، 5، 10 و 20 گیگابایتی، سه ماهه 600 مگابایتی و 50 گیگابایتی، 6 ماهه 70 گیگابایتی و یک‌ساله 100 گیگابایتی از اول دی‌ماه و از طریق کد دستوری ویژه #555* در اختیار تمامی مشترکین سیم‌کارت‌های دائمی و اعتباری ایرانسل قرار گرفته است. بنابر اعلام این اپراتور به زودی بسته‌های جدیدتری به همراه امتیازات ویژه عرضه خواهد شد.

مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل همچنین می‌توانند با استفاده از خدمات «بسته‌های ترکیبی»، دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی را به همراه ترافیک اینترنت همراه، به صورت یک‌جا و با اعتبارهای زمانی روزانه، هفتگی، ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و یک‌ساله خریداری و هزینه‌های ارتباطی خود را کاهش دهند. همچنین امکان سفارشی‌سازی میزان دقایق مکالمه و پیامک ایرانسلی و حجم اینترنت همراه این بسته‌ها، با استفاده از سرویس جدید «بسته ترکیبی من» از طریق وب‌سایت ایرانسل قابل سفارشی‌سازی است.

irancell

بهای سیم‌کارت‌های دائمی (آی‌سیم) ایرانسل با 50 هزار تومان حد اعتبار، 120 هزار تومان، سیم کارت‌های اعتباری به همراه 2 هزار تومان اعتبار اولیه، 5 هزار تومان، سیم‌کارت اعتباری نسل 4 به همراه 10 هزار تومان اعتبار اولیه، 20 هزار تومان و سیم کارت پیام رسان اعتباری ایرانسل به همراه هزار تومان اعتبار اولیه، 4 هزار تومان است.

اطلاعات بیشتر در خصوص تمامی محصولات و خدمات ایرانسل از جمله خرید آنلاین سیمکارت، تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی (آی‌سیم)، تبدیل سیم‌کارتهای معمولی به LTE، بسته های ترکیبی، خدمات نسل سه و چهار ایرانسل و مودم های همراه 3G و 4G به همراه بسته‌های افزایشی ویژه این مودم‌ها از طریق وب‌سایت رسمی ایرانسل به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.