تا معرفی پرچم‌دار 2013 اچ‌تی‌سی نزدیک به 5 روز زمان باقی مانده است، تلفنی که نمایشگر آن دارای تراکم پیکسل فوق‌العاده بالایی است و از دوربین منحصر به فرد Ultrapixel بهره می‌برد، دوربینی که قرار است با Pureview نوکیا رقابت کند. حال اطلاعات تازه‌ای در رابطه با این تلفن که پیش‌تر به نام M7 معروف بود، بدست آمده که از بدنه فلزی و اسپیکر با کیفیت آن خبر می‌دهند.




اچ‌تی‌سی پیش از این نیز با انتشار یک اینفوگرافیک به دوربین و صدای خاص در تلفن جدید خود اشاراتی کرده بود. هفته گذشته اطلاعاتی در مورد دوربین خاص بکار رفته در تلفن HTC One منتشر شد و حالا خبر از اسپیکر استریو در این تلفن داده شده است، امکانی که کمتر تلفن هوشندی از آن بهره می‌برد. معمولا اکثر تلفن‌های هوشمند از یک اسپیکر بهره می‌برند.

تلفن وان اچ‌تی‌سی همچنین قرار است با رابط کاربری کاملا متفاوت HTC Sense 5.0 همراه باشد، رابط کاربری که کمپانی تایوانی سازنده آن تمام تلاش خود را بکار گرفته تا آن را ساده‌تر و مرتب‌تر نموده و جلوه زیباتری به آن ببخشد.

اما تنها بخش گم شده این پازل، قیمت آن است که حالا شایعه شده که HTC One قرار است بصورت قراردادی با قیمت 199 دلار برای نسخه 16 گیگابایت و قیمت 299 دلار برای نسخه 32 گیگابایت عرضه شود.

در نهایت نیز گزارش شده که تلفن HTC One با بدنه فلزی و به دو رنگ مشکلی و سفید/نقره‌ای روانه بازار خواهد شد. اگر این خبر درست باشد نمونه‌های از این تلفن که پیش‌تر با بدنه پلاستیکی مشاهده کرده بودیم، احتمالا نمونه آزمایشی بوده‌اند.


منبع : زومیت