بنچمارک یک تلفن سامسونگ با نام مدل SCH-I545 از طریق نرم افزار Nenamark به بیرون درز کرد. از آنجایی که تلفن گلکسی اس 3 مربوط به شبکه مخابراتی ورایزون با نام مدل SCH-I535 عرضه شده بود، انتظار می‌رود، مدل I545 مربوط به گلکسی اس 4 مخصوص این شبکه مخابراتی باشد.این تلفن از سیستم‌عامل اندروید 4.2، پردازنده 1.9 گیگاهرتز و صفحه نمایش با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد.




نرم افزار بنچمارک NenaMark2 بر روی قدرت گرافیکی ابزار تکیه دارد و GPU سیستم-روی-یک-چیپ را بیشتر درگیر می‌کند. نکته جالبی که در این بنچمارک قابل مشاهده است، استفاده از گرافیک Adreno 320 GPU می‌باشد. پیش از این شایعه شده بود که سامسونگ نیز در پرچم‌دار بعدی خود همچون اپل از گرافیک ساخت PowerVR بهره خواهد برد.


انتظار می‌رود تراشه 1.9 گیگاهرتزی گلکسی اس 4 مخصوص ورایزون، ساخت کوالکام و از نوع Snapdragon S4 باشد. براساس اطلاعاتی که پیش از این بدست آمده بود، این تلفن از یک صفحه نمایش حدود 5 اینچ با رزولوشن 1080p و از نوع AMOLED بهره خواهد برد.

انتظار می‌رود سامسونگ نسخه بین المللی پرچم‌دار بعدی خود را با تراشه Exynos راهی بازار کند اما از آنجایی که این کمپانی کره‌ای قادر به تولید تمام موجودی تراشه مورد نیاز خود نیست، احتمالا همچون نسل قبلی از تراشه‌های کوالکام برای برخی از نسخه‌های گلکسی اس 4 بهره خواهد برد.


منبع : زومیت