تبلت‌های 7 اینچی به دلیل قابلیت حمل آسان و قیمت ارزان‌تر نسبت به تبلت‌های 10 اینچی روز به روز محبوبیت بیشتری بین کاربران پیدا می‌‌کنند و کمپانی مختلف فعال در این زمینه نسبت به معرفی تبلت در این سایز اقدام نموده‌اند. شرکت هیوندای که از چندی پیش تبلت‌های این برند تحت گارانتی پدیده وارد بازار کشور شده‌اند به تازگی تبلت 7 اینچی خود را با نام T7 معرفی و قرار است این تبلت با قیمت مناسب وارد بازار کشور شود.




گارانتی پدیده به عنوان نماینده رسمی تبلت های هیوندای در ایران اعلام کرد تبلت جدید هیوندای به نام T7 به زودی وارد بازار ایران خواهد شد. این تبلت 7 اینچی از نظر سخت افزاری مشخصات خوبی داشته خود را رقیب اصلی تبلت نکسوس 7 می‌داند.

T7 مجهز به  پردازنده  Exynos ساخت سامسونگ است که از گرافیک Mali  400 بهره می‌برد. صفحه نمایش 7 اینچی آن نیز دارای رزولوشن  1280 در 800 پیکسل است که از این نظر نیز مشابه نکسوس 7 می‌باشد.

هیوندای ادعا می‌کند که T7 از نظر قدرت پردازش از نکسوس 7 قوی‌تر است و این تبلت برخلاف محصول مشترک ایسوس و گوگل از خروجی HDMI نیز پشتیبانی می‌کند. شرکت پدیده نماینده تبلت‌های هیوندای در ایران به زومیت گفت که تبلت T7 با قیمت مناسب‌تر نسبت به نکسوس 7 در اواخر فروردین یا اوایل اردیبهشت ماه 92 وارد بازار کشور عرضه خواهد شد.

بدلیل نوسانات ارز قیمت گذاری این تبلت از حالا امکان پذیر نیست ولی قرار است قیمت آن رقابتی تعیین شود.


منبع : زومیت