امروز بخش موبایل سامسونگ در بریتانیا در صفحه توئیتر خود خطاب به اچ‌تی‌سی بریتانیا از برتری چهار نسبت به یک سخن گفت که البته بی‌پاسخ هم نماند. در ادامه می‌توانید این کل‌کل توئیتری جالب را مشاهده کنید.




نمایندگی بریتانیای سامسونگ موبایل امروز در شبکه اجتماعی توئیتر خطاب به حساب کاربری اچ‌تی‌سی بریتانیا نوشت:

چهار همیشه بهتر از یک است

این به رخ کشیدن گلکسی اس 4 به اچ‌تی‌سی وان، ایده جالبی بود که سرآغاز یک کل‌کل توئیتری شد. پس از این توئیت بسیاری از طرفداران سامسونگ آن را برگزیدند و بازتوئیت کردند و قدرت سخت‌افزاری و امکانات نرم‌افزاری گلکسی اس چهارم را به رخ پرچمدار اچ‌تی‌سی کشیدند. اما تنها دقایقی بعد این اچ‌تی‌سی بود که به این توئیت پاسخی دندان‌شکن داد. پاسخ آنها این بود:

پلاستیک، عالی نیست دوست من

حال نوبت هواداران اچ‌تی‌سی بود که به بدنه آلومینیومی اچ‌تی‌سی وان ببالند و در نظرات و کامنت‌ها این ویژگی را نشانه برتری گوشی مورد علاقه خود قلمداد کنند.

سابقا نیز از این دست کل‌کل‌ها در شبکه‌های اجتماعی دیده بودیم و به نظر می‌رسد که این مورد اخیر به یکی از داغ‌ترین آنها در توئیتر تبدیل شده است. ما چندان رغبتی به شرکت در کل‌کل‌هایی از این دست نداریم، ولی حالا که خود کمپانی‌ها هم وارد این بازی شده‌اند، بخش نظرات این مطلب را می‌گذاریم برای کل‌کل شما زومیتی‌های طرفدار گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان! فقط این موضوع را فراموش نکنید که قرار نیست در کل‌کل بر سر برندها و محصولات آنها به یکدیگر بی احترامی کنیم.


منبع : زومیت