اعراب پولدار با خودروهای گران قیمتشان در جاده های صاف و خشک دبی تخته گاز می‌روند، تا چند سال پیش پلیس دبی خود را در مقابل آن‌ها ضعیف می‌دید اما حالا باید گفت: سوپر اسپرت سواران دبی مراقب باشید! از این پس آونتادور و فراری FF شما را زیر نظر دارند.(البته کامارو هم شما را زیر نظر خواهد داشت)اما آن چنان حرفی برای گفتن ندارد…



پس از اضافه شدن آونتادور به ناوگان گشت دبی حالا نوبت فراری FF است که خود را به رخ بکشد. هم اکنون این خودرو با قیمت 540 هزار دلار خریداری شده است که حدود 140 هزار دلار گران‌تر از آونتادور می‌باشد. هدف از آوردن این دو خودرو به ناوگان گشت دبی افزایش امنیت، بالا بردن استانداردهای جاده های دبی و پیشرفت فنی است. اما شاید مهمترین دلیل همان نماد تبلیغی و حتی جذب توریست باشد! خودرو های پلیس گشت دبی همگی دارای تم سبز و سفید هستند که همان‌طور که در تصاویر می‌بینید فراری FF هم دارای این تم است.


    


سری به مشخصات فنی این خودروی پلیس بزنیم، موتور V12 سر جایش است که قادر است 660 اسب بخار قدرت و 503 پوند فوت گشتاور تولید کند. این خودرو می‌تواند تنها در عرض 3.7 ثانیه از صفر به 100 کیلومتر در ساعت و در نهایت به 335 کیلومتر بر ساعت برسد که برای گرفتن خلاف‌کاران بسیار مناسب است اما پلیس گشت باید برای گرفتن بوگاتی و هنسی ونوم هم فکری کند!!