استفان کوچل، سخنگوی کمپانی گوگل در آلمان، در صفحه گوگل پلاس خود نوشته که هم‌اکنون در سان فرانسیسکو است و باید خود را برای فردا آماده کند. فردا چه روزی است؟ آیا فردا روز موعود گوگل برای معرفی نکسوس 5، اندروید 4.4 کیت کت و نکسوس 10 جدید است؟




شاید منظور استفان چیز دیگری، مثل جلسه سالانه مدیران گوگل در سان فرانسیسکو باشد. اما با توجه به زمان‌بندی گوگل و شایعات اخیر احتمال معرفی اندروید جدید و نسخه بروزشده دستگاه‌های نکسوس بسیار بالا است. شاید هم گوگل فردا دستگاه جدید دیگری مثل ساعت هوشمند خود را معرفی نماید.


به هر حال کافی است فقط یک روز صبر کنیم تا ببینیم حدسیات ما درست از آب در می‌آیند یا خیر. تا کنون اطلاعات زیادی از نکسوس 5 و اندروید 4.4 کیت کت به بیرون درز کرده و تقریبا تمام جزئیات مربوط به آنها را می‌دانیم. سال گذشته گوگل به خاطر طوفان بزرگی که در آمریکا جریان داشت، بدون نشست خبری و امکان مشاهده محصولات جدید توسط خبرنگاران تلفن نکسوس 4 و اندروید 4.2 را معرفی کرد. شاید امثال هم به همان منوال سال گذشته مراسم معرفی نکسوس جدید صورت بگیرد، اما اگر قرار باشد به همراه نشست خبری و دعوت از خبرنگاران این مراسم اجرا شود، شاید محتمل‌ترین زمان 31 اکتبر باشد.

حال باید صبر کنیم و ببینیم که آیا گوگل فردا بی سر و صدا محصولات جدید را معرفی می‌کند یا باید تا انتهای ماه جاری میلادی صبر کنیم!