روزنامه Korea Herald امروز به نقل از دیوید شیا، نایب رئیس دیسپلی سرچ در چین خبر داده که اپل ساعت هوشمند خود با نام iWatch را در دو مدل مجزا برای خانم ها و آقایان عرضه می کند.



مدل مخصوص خانم ها ظریف تر است و از نمایشگر ۱.۳ اینچی بهره می برد ولی مدل مخصوص آقایان به نمایشگر ۱.۷ اینچی مجهز خواهد شد و طبیعتا بزرگتر است. هر دو نمایشگر نیز از نوع OLED خواهند بود که امکان ساخت ساعتی باریک و سبک را فراهم می کند.

طبق شایعات اخیر، اپل عرضه iTV را فعلا به تعویق انداخته تا ۲۰۱۴ سال تمرکز روی آیفون هایی با نمایشگر بزرگتر و iWatch باشد. گویا هنوز زمان مناسب برای عرضه تلویزیون هوشمند فرا نرسیده و اپل گجت های پوشیدنی را در اولویت قرار داده.

اپل، ساعت هوشمند و OLED. تیم کوک بارها استفاده از پنل های آمولد برای آیفون را به خاطر رنگ های اغراق شده و بیش از حد گرم، رد کرده ولی از آنجا که ساعت های هوشمند قرار نیست نقشی مشابه تلفن ها را بازی کنند، بعد از استفاده از پنل OLED در آیواچ می توان سوت زنان از صحنه جرم دور شد!

همان طور که پیش بینی می شد، ۲۰۱۴ سال گجت های پوشیدنی و به خصوص ساعت ها خواهد بود. احتمالا ال جی دیسپلی و سامسونگ دیسپلی سفارش تولید انبوه نمایشگر آیواچ را دریافت کرده اند و سر و کله ساعت های دیگر شرکت ها هم به زودی پیدا می شود. شما فکر می کنید محصول کدام شرکت در این میان ایده، خدمات، کارایی و طراحی برجسته تری خواهد داشت؟