لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۹ مطلب در تیر ۱۳۹۲ ثبت شده است

بزودی

بزودی برمیگردیم به پیش شما عزیزان


۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۹:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تلفن HTC Desire 200 رسما معرفی شد: صفحه نمایش 3.5 اینچ، دوربین 5 مگاپیکسل و سیستم صوتی Beats



پس از شایعات و اطلاعات بسیاری که در رابطه با تلفن ارزان قیمت جدید اچ‌تی‌سی به بیرون درز کرد، این کمپانی تایوانی بالاخره تلفن Desire 200 را رسما معرفی نمود. هرچند هنوز قیمت و زمان دقیق عرضه این تلفن مشخص نشده، اما حداقل مشخصات فنی آن رسما تایید شده است.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۴۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

کینکت چطور کار می‌کند و چگونه کنترل اتاق نشیمن شما را در دست خواهد گرفت



به نظر می‌رسد که این‌بار، مایکروسافت تمام تلاش خود را به کار گرفته تا ایکس‌باکس جدید را به محوری‌ترین ابزار سرگرمی اتاق‌های نشیمن و مرکز فرماندهی دستگاه‌های دیگر تبدیل کند. پیشنهاد می‌کنم که اظهارات مایک وایتن در ادامه مطلب را از دست ندهید.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نوکیا مشغول ساخت گوشی هوشمند مبتنی بر اسنپدراگون 800 است



تاکنون شایعات زیادی مبنی بر ساخت یک گوشی هوشمند چهار هسته‌ای مبتنی بر ویندوز 8 مطرح شده بود، اما امروز نوکیا با اقدام خود به تمام شایعات موجود رنگ واقعیت بخشید. نوکیا در فایلی که در سرور مخصوص توسعه دهندگان محصولات این شرکت قرار داده، تغییراتی اعمال کرده که حاکی از استفاده از قوی‌ترین چیپ‌ست ساخت کوالکام یعنی اسنپدراگون 800 در محصولات آتی این شرکت می‌باشد.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

GPS چگونه کار می‌کند؟



GPS چیست؟ آیا می‌دانید GPS چگونه کار می‌کند؟ راز پشت این فناوری با چنین دقت بالایی چیست؟ در حقیقت قابلیت مکان‌یابی جهانی (یا GPS) از آن دسته دستاوردهای بشری است که تاکنون جان بسیاری را در سراسر جهان نجات داده و روزانه کار بسیاری را برای یافتن مسیر درست ساده کرده است. در این مقاله، می‌کوشیم نحوه‌ی کار GPS را مورد بحث و بررسی قرار دهیم؛

ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۳۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

چین، امریکا را پشت سر گذاشت و صاحب سریعترین سوپرکامپیوتر دنیا شد



روز گذشته چین از سریعترین ابررایانه دنیا پرده برداشت و به این ترتیب رتبه اول در سرعت پردازش را از امریکا ربود و آن را به جایگاه دوم انداخت. سوپر کامپیوتر چینی Tianhe-2 که توسط دانشگاه ملی فناوری دفاعی چین توسعه داده شده، قادر به پردازش 33.86 پتافلاپ در ثانیه است.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

1080p دیگر کافی به نظر نمی‌رسد: تلفن‌های هوشمند پرچمدار سال 2014 احتمالا به صفحات نمایش 6 اینچی 1600 در 2560 پیکسل تجهیز خواهند شد



صنعت ساخت تلفن‌های همراه هوشمند دیگر به صفحات نمایش 1080p اکتفا نخواهد کرد. این احتمال می‌رود تا سال دیگر بسیاری از تلفن‌های همراه هوشمند به صفحات نمایش با رزولوشن 1600 در 2560 پیکسل تجهیز شوند. این صفحات نمایش جدید قرار است در فبلت‌های 6 اینچی مورد استفاده قرار گیرند؛ دستگاه‌هایی که استفاده از آن‌ها احتمالا در آینده نزدیک بسیار رایج خواهد شد.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

هر آنچه باید درباره‌ی شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل اندروید بدانید



صفحه‌ی قفل اندروید از انواع گوناگونی از روش‌های باز کردن پشتیبانی می‌کند که می‌تواند شامل ابزارک‌هایی باشد که به کاربر اجازه می‌دهد اقدامات مربوطه را انجام داده و اطلاعات لازم را در این صفحه ملاحظه نماید. برای اینکه به مقام استاد بزرگی در کار با ابزار اندرویدی خود برسید، لازم است که نحوه‌ی شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل را نیز بدانید.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

بنچمارک تازه گلکسی اس 4 با پردازنده Snapdragon 800، این بار با امتیاز بالاتر



تقریبا شکی نداریم که سامسونگ به زودی نسخه Snapdragon 800 گلکسی اس 4 را حداقل برای بازار کره جنوبی عرضه خواهد کرد. چندی پیش بنچمارک‌های اولیه این تلفن منتشر گردید، اما امتیاز آن تفاوت چندانی با نسخه اکتا نداشت، حال بنچمارک جدید این تلفن با امتیاز تازه‌ای منتشر شده که نسبت به قبل بهبود یافته است.


ادامه مطلب...
۰۳ تیر ۹۲ ، ۰۱:۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN