لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۱۳۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

مقایسه مشخصات فنی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و Wii U



با شروع نمایشگاه تخصصی بازی E3 تقریبا مشخصات فنی ایکس باکس وان مایکروسافت و پلی استیشن 4 سونی مشخص شد، نینتندو نیز پیش از مایکروسافت و سونی نسبت به معرفی کامل کنسول بازی Wii U اقدام نموده بود. به این ترتیب الان زمان مناسبی برای مقایسه این سه کنسول بازی با یکدیگر است. در ادامه مطلب جدول مقایسه این آنها را مشاهده خواهید کرد.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۱۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ویژگی جدید iOS 7: نمایش زنده زمان در آیکون اپلیکیشن ساعت



بالاخره پس از مدت‌ها نسخه هفتم iOS منتشر شد. این نسخه قابلیت‌های بسیار زیادی دارد که تا ساعاتی دیگر یک بررسی جامع و کامل از آن را در زومیت خواهید خواند. iOS 7 ویژگی‌های زیادی دارد که یکی از آن‎‌ها نمایش زنده ساعت در آیکون اپلیکیشن زمان در این سیستم‌عامل، البته به طور صحیح، است.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

پلی استیشن 4 با قیمت 399 دلار پیش از پایان سال روانه بازار می‌شود



بالاخره قیمت کنسول های بازی پلی استیشن 4 سونی و ایکس باکس وان مایکروسافت مشخص شد. از آنجایی که عناوین بازی‌های مشترک بین دو کنسول بازی معمولا بسیارند، یکی از مهمترین عوامل در انتخاب کاربران قیمت به شمار می‌رود و این بار سونی، توانسته یک قیمت بسیار مناسب را برای نسل بعدی کنسول بازی خود در نظر بگیرد و آن را با قیمت 399 دلار، یعنی 100 دلار ارزان‌تر از ایکس باکس وان روانه بازار کند.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل، قابلیت امنیتی جدید iOS 7 را معرفی کرد



امشب اپل از جنبه‌های گوناگونی محصولات و تولیدات جدید خود را معرفی کرد. در این بین، آن‌ها از سیستم عامل جدید گجت‌های اپلی یعنی iOS 7 پرده برداری کردند که از قابلیت‌های تازه و کاربر پسندی بهره می‌برد. علاوه بر این نوآوری‌ها، اپل خصوصیت امنیتی جدیدی به این زیرساخت اضافه کرده که می‌تواند راه را بر سارقان ببندد، و اطلاعات شخصی کاربران را بیش از پیش حفظ و حراست نماید.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت نسخه‌ی جدید Xbox 360 را در کنار صدها عنوان جدید عرضه می‌کند



در ماه گذشته مایکروسافت از نسل بعدی کنسول بازی خود پرده برداشت. حالا با شروع نمایشگاه E3 که بیشتر روی بازی‌های کنسولی متمرکز می‌شود، نوبت به بازگو کردن جزئیات بیشتر و رونمایی از عناوین جدید رسیده است. در این میان نسخه‌ی جدیدی از کنسول محبوب Xbox 360 هم معرفی شده است که به بررسی بیشتر آن می‌پردازیم.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۳:۰۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل سرویس و نرم‌افزار نقشه‌ی خود را به روز کرد



امشب اپل در رونمایی از نسخه‌ی بعدی نرم‌افزارها و سیستم عامل‌های خود پرده برداشت. در بخش‌های مختلف تغییرات و پیشرفت‌های خوبی قابل مشاهده است و نقشه هم یکی از این بخش‌هاست. در ادامه به تغییرات اعمال شده در نرم‌افزار نقشه و قابلیت‌های جدید آن می‌پردازیم.



ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل، از نسل جدید مک پرو پرده برداشت: نهایت زیبایی، خلاقیت و قدرت


مک پرو، قدرتمند ترین کامپیوتر ساخت شرکت اپل، که برای مدت‌ زمان نسبتا طولانی، مورد بی‌توجهی واقع شده بود، بروز رسانی شد. این کامپیوتر دسکتاپ کاملا بازطراحی شده و نکته جالب در مورد آن این است که، مراحل ساخت و مونتاژ آن تماما در ایالات متحده صورت خواهد گرفت.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۶ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل نسل جدید سیستم‌عامل OS X را معرفی کرد: OS X Mavericks


در طول کنفرانس WWDC امسال، کمپانی اپل نسل جدیدی از سیستم‌عامل مکینتاش را معرفی کرد. این سیستم عامل ویژگی‌های جدید و در عین حال جالبی دارد که می‌تواند رضایت کاربران را بیش از پیش جلب نماید.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۵۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اپل اعلام کرد: بیش از 900 هزار برنامه در اپ‌استور اپل


امشب شب نطق اپل در WWDC 2013 است که به طور زنده توسط تیم زومیت تهیه و منتشر می‌شود. تیم کوک، مدیرعامل این کمپانی نام آشنا در خلال این نطق با اعلام آمار و ارقام جالبی پیرامون تعداد برنامه‌های موجود در فروشگاه برنامه‌های اپ‌استور بر کاربرد بالای محصولات اپل اذعان کرد.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تبلت گلکسی نوت 12 اینچی سامسونگ در سه ماهه سوم برای رقابت با آپید جدید وارد بازار می‌شود



چندی پیش شایعه مربوط به آیپد بزرگ‌تر 11 یا 12 اینچی به گوش رسید و حالا اطلاعاتی بدست آمده که نشان می‌دهد، سامسونگ برای مقابله با آیپد بزرگ اپل یک تبلت 12.2 اینچی را وارد بازار خواهد کرد. این اطلاعات توسط یک منبع کره‌ای فاش شده و در آن به عضو جدیدی از خانواده گلکسی نوت اشاره شده که سامسونگ مراحل نهایی طراحی و تولید آن را سپری می‌کند.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۴۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گوگل در یک قدمی بزرگترین خرید امسال خود، شرکت نوپای سرویس نقشه Waze است



غول جستجوی جهان تصمیم دارد تا شرکت نقشه‌برداری ویز را با قیمت هنگفت 1.3 میلیارد دلار، از آن خود کند. اگر این اتفاق رخ دهد، به جرات می‌توان گفت که دیگر هیچ سرویس نقشه‌ای در جهان نمی‌تواند در مقابل گوگل مپز عرض اندام کند؛ البته تا همین الان هم این سرویس برترین و کاربردی ترین سرویس نقشه در جهان محسوب می‌شود.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

نسل دوم تبلت نکسوس 7 گوگل از ماه بعد با قیمت 229 دلار از راه خواهند رسید



کنفرانس Google I/O امسال نیز آمد و رفت، اما هنوز خبری از هیچ محصول سخت افزاری جدیدی از غول جستجوگر اینترنتی دنیا نیست. حتی به زعم برخی، نسل بعدی تبلت محبوب گوگل که با نام نکسوس 7 شناخته می‌شود، هرگز ارائه نخواهد شد. اما به تازگی گزارشاتی از دیجی‌تایمز انتشار یافته مبنی بر اینکه دومین نسل از تبلت 7 اینچی نکسوس، در جولای معرفی خواهد شد.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

تصویر گوشی هوشمند 5 اینچی Butterfly S اچ تی سی فاش شد



وب‌سایت چینی VR-Zone، یک عکس از جدیدترین گوشی اندرویدی HTC به نام Butterfly S منتشر کرده و اطلاعات مختصری از آن را نیز در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است. در این گزارش آمده که Butterfly S همچون نسخه قبلی مجهز به صفحه نمایش 5 اینچ تمام اچ‌دی است، اما اسپیکر جلوی آن دستخوش تغییر شده است



ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۴ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اندروید 5.0 احتمالا اواخر مهرماه و با قابلیت پشتیبانی از سخت‌افزارهای ضعیف عرضه می‌شود



نسخه بعدی اندروید که به «کیک لیمویی» معروف است، قرار بود زودتر از این‌ها عرضه شود؛ اما مشکلات تولیدکنندگان سخت‌افزاری در زمان‌بندی و فشار بیش از حد کار باعث شدند که گوگل، سرعت عمل خود را کاهش دهد و عرضه نسخه پنجم اندروید را چند ماه به تعویق اندازد.



ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۳۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

رویترز: آیفون 4.7 اینچی و آیفون 5.7 اینچ از راه می‌رسد



امروز رویترز گزارش نموده که اپل قصد دارد آیفون را در رنگ و سایزهای مختلف گسترش دهد. در این گزارش آمده که آیفون 4.7 اینچ و 5.7 اینچ در حال طراحی و ساخت هستند و اگر تصمیم اپل نهایی شود، سال آینده هر دو آیفون روانه بازار خواهند شد. مدل ارزان قیمت آیفون در رنگ بندی متنوع و با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد؛ البته احتمالا این قیمت قراردادی محصول خواهد بود و نسخه آنلاک شده آن با قیمت بالاتری به فروش خواهد رسید.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

ایسوس از PC کوچک خود با نام ViVo PC پرده برداشت: حافظه رم تا 16 گیگابایت، پردازنده اینتل به انتخاب شما



ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس تایپه برای اولین بار ViVo PC خود را به نمایش گذاشت، اما مشخصات فنی آن را فاش نکرد. امروز این کمپانی تایوانی در وب سایت رسمی خود جزئیات کامل مربوط به این کامپیوتر کوچک را منتشر نموده که در آن می‌توان، پردازنده نسل چهارم اینتل و انتخاب‌های مختلف برای حافظه رم و حافظه ذخیره سازی را مشاهده کرد.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

اولین تصویر از فبلت اکسپریا ZU فاش شد



زمان معرفی فبلت 6.4 اینچی سونی که از آن با نام Xperia Z Ultra یاد می‌شود، فاش شده است. این تصویر مربوط به دعوتنامه اکسپریا ZU است که ظاهرا قرار است در 4 ژولای یا 13 تیرماه در یک کنفرانس ویژه‌ای خبری، رونمایی شود. در این دعوتنامه ذکر شده: «سونی-موبایل یک سوپرایز بزرگ برای شما دارد.»


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۳ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

همه چیز درباره‌ی محصولات جدید اپل و نطق اصلی WWDC 2013



گر چه نطق اصلی اپل در  WWDC امسال روندی کندی داشت، اما اخبار مربوط به معرفی قابلیت‌های جدید iOS و OS X تنها بخشی از کنفرانس خبری بود. هر دوی این سیستم عامل‌ها با تغییرات گسترده‌ای همراه شده که شامل تغییر نام از آنها نیز می‌شود؛ و نسخه‌ی 10.9 از سیستم عامل مک با نام Mavericks (یاغی‌ها) نامگذاری شده است. اما اپل از محصولات جدید سخت افزاری خود شامل مک بوک ایر و مک پرو جدید نیز پرده برداشت. در ادامه نگاهی کامل به هر آنچه اپل در کنفرانس امسال معرفی نمود خواهیم انداخت. با زومیت همراه باشید.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

گوشی HTC One Mini




شایعات به حقیقت پیوستند، طی هفته‌های اخیر در رابطه با تلفن ارزان قیمت اچ‌تی‌سی که از آن با نام M4 یاد می‌شد، بسیار شندیم و حالا به نظر می‌رسد که این تلفن قرار است نهایتا با نام HTC Mini روانه بازار شود. انگجت اطلاعاتی دقیقی بدست آورده که تایید می‌کنند، این تلفن دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی و طراحی مشابه وان بوده و زمان زیادی تا عرضه آن باقی نمانده است.


ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۸ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

سرویس نقشه‌ی Waze برای افزودن داده‌های اجتماعی به نقشه‌های گوگل، تصاحب شد






بالاخره پس از شایعات و کشمکش‌های بسیار میان فیسبوک و گوگل، شرکت Waze که در زمینه‌ی نقشه‌های اجتماعی فوری فعالیت دارد،  نصیب گوگل شد. رقم دقیق این معامله رسما اعلام نشده ولی برآورد ها چیزی در حدود 1 تا 1.3 میلیارد دلار را نشان می‌دهند. حال گوگل در وبلاگ شخصی خود، از دلایل این خرید سخن می‌گوید.

ادامه مطلب...
۲۸ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۱۲ موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN