لطفا بعد خواندن مطلب به آن امتیاز دهید

۴ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

نیسان با عینک‌هوشمند ۳E وارد بازار ابزارهای پوشیدنی می‌شود

bcd0ae0a7a4f3522de31d616ef4b5bee_XL


شاید در سال‌های آتی استفاده از عینک‌های هوشمند در زمان رانندگی بسیار عادی جلوه نماید چراکه نیسان به‌عنوان یکی از خودروسازان مطرح در بازار، پس از عرضه‌ی ساعت هوشمند، پرده از عینک‌هوشمند خود برداشته است. مطمئنا خودروسازان ژاپنی نکته‌ای را در گجت‌های پوشیدنی یافته‌اند که احتمالا کمک شایانی را در راستای کنترل خودروها در آینده خواهند کرد.


ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

دیسپلی سرچ: آیواچ اپل در دو مدل با نمایشگر ۱.۳ و ۱.۷ اینچی برای خانم ها و آقایان ساخته می شود



روزنامه Korea Herald امروز به نقل از دیوید شیا، نایب رئیس دیسپلی سرچ در چین خبر داده که اپل ساعت هوشمند خود با نام iWatch را در دو مدل مجزا برای خانم ها و آقایان عرضه می کند.


ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

مایکروسافت در راه یکپارچه سازی: جو بلفیوره عهده دار توسعه اپلیکیشن اینترنت اکسپلورر شد



مایکروسافت چندی است که در حال جا به جا کردن افراد درون شرکت است تا بتواند به هدف یک پارچه سازی خود زودتر برسد. در همین راستا دین هکمووویچ (Dean Hachamovitch) هفته پیش گفته بود که در حال نقل مکان به یک تیم جدید است. هکمووویچ برای سال ها مرد اینترنت اکسپلورری مایکروسافت بود و توسعه این نرم افزار را در ویندوز، ویندوز فون و ایکس باکس رهبری می کرد.


ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN

عینک های طبی گوگل گلس هم در راه هستند

705



در ماه های گذشته خبرهایی حاکی از پشتیبانی گوگل گلس از لنزهای طبی به بیرون درز کرده بود و از طرف دیگر، در آخرین به روزرسانی سخت افزاری گلس در هفته گذشته، ذکرشده بود که این عینک از فریم های طبی هم پشتیبانی می کند. این چند روز هم خبرهایی مبنی بر همکاری شرکت عینک سازی ۸۰ ساله راچِستِر آپتیکال (Rochester Optical) و گوگل برای تحقق این امر، در وب سایت ها و رسانه های مختلف مشاهده شد.


ادامه مطلب...
۲۲ آبان ۹۲ ، ۱۸:۲۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
ASE-MAN