ویندوزفون لنوو‍

بهمن ماه سال گذشته لنوو اعلام کرد که به عنوان یکی از شرکای سخت‌افزاری مایکروسافت، محصول ویندوزفونی خود را در تابستان سال جاری روانه‌ی بازار خواهد کرد. هرچند تولید این تلفن‌هوشمند تایید نشده است، اما وب‌سایت آلمانی Mobile Geeks به نقل از Liu Jun، مدیرعامل کمپانی چینی لنوو اعلام کرده است که غول سخت‌افزاری چینی تلفن‌هوشمند ویندوزفونی خود را در تابستان سال جاری میلادی راهی بازار‌های جهانی خواهد کرد.




هنوز جزئیاتی از اینکه این تلفن‌هوشمند با چه مشخصات فنی همراه خواهد شد به گوش نرسیده است، از این‌رو مشخص نیست که آیا این تلفن‌هوشمند باب طبع دوست‌داران پرچمداران یا تلفن‌های‌هوشمند با مشخصات فنی بالا است یا لنوو همچون روال طبیعی خود محصولی ارزان قیمت را روانه‌ی بازار خواهد کرد.

این همه‌ی ماجرا در مورد محصولات آتی کمپانی چینی لنوو نیست. با گرم شدن بازار گجت‌های پوشیدنی، چینی‌ها نیز ترغیب شده و درصدد ارائه‌ی یک گجت پوشیدنی به بازار هستند. یقیناً یکی از گزینه‌های روی میز Moto 360 است، اما چینی‌ها می‌خواهند تا محصولی را با برند لنوو در اختیار علاقمندان به گجت‌‌های پوشیدنی قرار دهند. این محصولات در پایان سال 2014 میلادی یا ابتدای سال 2015 میلادی راهی بازار‌های جهانی خواهند شد و این تمام اطلاعاتی است که از آخرین محصولات در دست ساخت و طراحی کمپانی چینی به گوش رسیده است.