LG G3


تقریبا رمز و راز زیادی برای مشخص شدن در مراسم امشب ال‌جی باقی نمانده، اما باز هم تصاویر جدید و قابلیت‌های پرچمدار امسال ال‌جی از این سو و آن به بیرون درز می‌کند تا نکته‌ی ناگفته‌ای برای مراسم رسمی معرفی آن باقی نماند. این بار علاوه بر مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری واضح‌تر، حتی جعبه و بسته‌بندی ال‌جی جی3 نیز فاش شده است.


اول اینکه، مجموعه‌ای از تصاویر LG G3 با رزولوشن بالاتر و کیفیت بیشتر از طریق وب‌سایت هلندی ال‌جی بدست آمده که به نظر می‌رسد رفته رفته به دهن‌لق بودن شهره شده است. در این تصاویر، اپلیکیشن سلامتی و تناسب اندام جدید ال‌جی به وضوح قابل تشخیص بوده که از یک گام‌شمار و همچنین در کنار آن حسابگر میزان کالری سوزانده شده برخوردار است. اپلیکیشن‌های حیطه‌ی سلامت و سنجش‌گرهای بیومتریک در این روزهای فناوری بازار داغی دارند و مشخص است که ال‌جی نیز تصمیم گرفته از قافله عقب نماند.

بروشورها و تصاویر تبلیغاتی فاش شده نیز نشان می‌دهند که تکنولوژی دوربین بکار گرفته شده در پرچمدار جدید ال‌جی، OIS+ LaserAF نامیده می‌شود که نور لیزری کمکی و سنسور 13 مگاپیکسلی با فلاش دوگانه آن را همراهی خواهد کرد. در بخش نرم‌افزاری نیز از پیش در مورد طراحی تخت و ساده‌ شده‌ی رابط کاربری ال‌جی شنیده بودیم و اکنون نظاره‌گر بهبودهایی در قسمت‌ مدیریت فایل و اپلیکیشن هستیم. علاوه بر این اطلاعاتی نیز در خصوص سیستم موسوم به Smart Notice در این تصاویر ارائه شده که آن را بعنوان رقیبی برای بخشی از قابلیت‌های Google Now مطرح می‌کنند. برای نمونه این سیستم با یادگیری و به خاطر سپردن رفتارهای شما در مکان‌های مشخص، می‌تواند به شما یادآوری کند که به محل کار رسیده‌اید؛  پس ممکن است مایل باشید نسبت به روشن نمودن وای‌فای اقدام کنید.

بخش دیگری از تصاویر که مستقیما از کره به دست آمده، جعبه و بسته‌بندی منسوب به جی 3 را که در اختیار خرده‌فروشی‌ها قرار خواهد گرفت، فاش می‌کند. در کنار آن تصاویر تبلیغاتی که تا کنون مشاهده نشده و دستگاه را به خوبی و وضوح تمام از تمامی زاویه‌ها به نمایش می‌گذارند نیز سبب تکمیل بیش از پیش شایعات (به عبارت بهتر، واقعیات) شده است.