Citroen C4 Cactus


دو سال بعد از تعطیلی اجباری کارخانه مونتاژ پژو سیتروئن واقع در ویلاورده اسپانیا، این کارخانه می‌تواند با اطمینان و امیدواری بیشتری به آینده نگاه کند. دلیل این موضوع این است که سیتروئن تصمیم گرفته تا تولید C4 کاکتوس را آغاز کرده و از اول سال آینده میلادی، کارخانه ویلاورده را منحصراً برای تولید این خودرو استفاده کند.



این کارخانه که در منطقه مادرید واقع شده، محل تولید پژو 207 هاچ‌بک و دیگر ورژن‌های این خودرو بوده است. ولی وقتی در سال ۲۰۱۲ مدل 208 جایگزین 207 شد، تولید این کارخانه به کارخانه‌هایی واقع در فرانسه و اسلوواکی واگذار شد. دو سال پیش، ۲۷۰۰ نفر در این کارخانه مشغول به کار بودند. در حال حاضر این کارخانه ۱۶۰۰ نفر را به کار گرفته است و ۲۰۰ نفر از آن‌ها کسانی هستند که امسال به خدمت گرفته شده‌اند تا کارخانه برای شروع تولید C4 کاکتوس تقویت شود.


سیتروئن می‌خواهد در ماه جولای به رکورد تولید ۳۸۰ دستگاه خودرو در روز برسد؛ یعنی کارخانه در سال نزدیک به ۸۵ هزار وسیله نقلیه تولید کند. در این حالت، ۲۲۰ روز کاری در سال برای کارخانه ویلاورده درنظر گرفته شده است. این مقدار تولید، کمتر از نصف ظرفیت تولید این کارخانه در سال (۲۰۰ هزار دستگاه) است.
Citroen C4 Cactus Interior

Citroen C4 Cactus Interior


در هر حال، اهداف تولید کارخانه، بستگی زیادی به این دارد که بازار چگونه به C4 کاکتوس واکنش نشان می‌دهد. پذیرش سفارشات در بازار اروپا و کشورهایی مانند ایتالیا و فرانسه آغاز شده است. خوزه کارلوس روبرودو برتول، رئیس کارخانه ویلاورده به یورونیوز اروپا می‌گوید:

در حال حاضر، می‌خواهیم خودروهای نمایندگی‌های اروپایی را تأمین کنیم. سپس نوبت به سفارشات مشتریان می‌رسد.

Citroen C4 Cactus Crossover Spied

Citroen C4 Cactus Crossover Spied


وی همچنین اضافه می‌کند کارخانه تحت اداره‌اش می‌تواند به سرعت با نیازهای بازار منطبق شود و در عرض سه ماه، شیفت سوم اضافه کند و به علاوه، یک شیفت چهارم نیز می‌تواند در طول آخر هفته‌ها اضافه شود.
  • Citroen C4 CactusCitroen C4 CactusCitroen C4 Cactus