Chevrolet Impala 2014


پس از آنکه مطمئن‌ترین خودروهای سدان لوکس و کم دردسرترین شاسی بلندهای بازار آمریکا را بررسی کردیم، نوبت به آن رسیده که لیست 9 خودروی سدان و هاچ بک قابل‌اعتماد را نیز با شما در میان بگذاریم. در این لیست نیز به مانند دو لیست قبلی، جی.دی. پاور بر اساس رضایت مشتریان و مشکلات فنی، خودروها را رده بندی کرده است.


هر ساله جی.دی. پاور با هزاران صاحب خودروهای نو و کارکرده، مصاحبه می‌کند تا ارزیابی دقیقی از میزان مقبولیت خودروها و برندها و رضایت مصرف‌کنندگان به دست آورد. دسته‌بندی خودروها در کلاس‌های مختلفی صورت می‌گیرد. این ارزیابی مربوط به خودروهای سواری سبک و غیر لوکس می‌باشد و بدون ترتیب چینش شده است.

بدیهی است که میزان رضایت خریداران نمی‌تواند تنها عامل برای برجسته نمودن خودروها باشد زیرا دیدگاه‌ها، خواسته‌ها و انتظارات مشتریان از خودروهایشان با دیدگاه فنی کارشناسان، ممکن است تفاوت‌های معنی‌داری داشته باشد.

شورلت ایمپالا 2014

نسل جدید این خودرو در نمایشگاه خودروی نیویورک در سال 2012 رونمایی شد. ابعاد بزرگ، انجین های چهار و شش سیلندر، تکنولوژی‌های ایمنی برتر نسبت به رقبا، طراحی جذاب و شتاب بالا از جمله ویژگی‌های این خودرو می‌باشد.

Chevrolet Impala 2014

Chevrolet Impala 2014


شورلت مالیبو 2014

این چهره‌ای که از مالیبو می‌بینید درواقع فیس لیفتی از مدل 2013 این خودرو است. تغییرات در فیس لیفت شامل تغییر جلوپنجره، تغییر چراغ‌ها، اضافه شدن رنگ مشکی برای فضای داخلی، بهتر شدن هندلینگ و سیستم تعلیق و افزایش قابلیت‌های ایمنی می‌باشد.

2014 Chevrolet Malibu 2.0L Turbo

2014 Chevrolet Malibu 2.0L Turbo


شورلت ولت 2014

خودروی معروف و جنجالی شورلت، روزهای آخر خود را می‌گذارند و تست نسل جدید این خودرو آغاز شده. اما این دلیل نمی‌شود مشکلات و دردسرهایش نسبت به رقیبان بیشتر باشد. دولت فدرال امریکا و دولت‌های ایالتی، از حداقل 3000 دلار به بالا برای چنین خودروهایی یارانه در نظر گرفته‌اند تا تشویقی باشد برای خرید بیشتر این نوع خودروهای پاک و کم‌مصرف.

2011 Chevrolet Volt

2011 Chevrolet Volt


هوندا آکورد 2014

جای تعجب ندارد که آکورد را در این لیست ببینیم. آکورد سال‌هاست به عنوان بهترین سدان از دید مشتری شناخته می‌شود. هوندا نیز به مانند نسل‌های قبل این خودرو، نسل کنونی را به بهترین شکل طراحی کرده.
این خودرو با موتورهای چهار و شش سیلندر و هم‌چنین انجین هیبریدی قابل خرید است. آکورد با فاصله‌ای اندک در فروش، کمری را دنبال می‌کند.

2014 Honda Accord Hybrid EX-L

2014 Honda Accord Hybrid EX-L


هوندا سیویک 2014

هوندا سیویک، یکی از دو خودرو شهری کوچک در این لیست می‌باشد. سیویک در دو مدل اصلی دو در و چهار در قابل دسترسی است. مدل فرعی با پسوند SI موتور قدرتمندتر و رینگ‌های بزرگ‌تری دارد و از حس اسپرت تری نسبت به مدل معمولی برخوردار است.

2014 Honda Civic EX-L

2014 Honda Civic EX-L


تویوتا آوالون 2014

آوالون به همراه ایمپالا دومین فول سایز این لیست است. نسل جدید این خودرو با فضای داخلی بسیار جذاب، انجین هیبریدی منحصربه‌فرد در کلاس خود، رقبا را به چالش می‌کشد.
مدل هیبریدی این خودرو در هر صد کیلومتر رقم شگفت‌انگیز 5.8 لیتر بنزین می‌سوزاند.

2013 Toyota Avalon XLE

2013 Toyota Avalon XLE


تویوتا کمری 2014

حتماً منتظر دیدن کمری در این لیست بودید! پرفروش‌ترین خودروی سدان در بازار امریکا باید هم بی‌عیب و بی‌دردسر باشد. کمری از موتورهای هیبریدی و چهار سیلندر و شش سیلندر بنزینی بهره می‌برد.
تویوتا که نگران غلبه رقبا بر کمری بود، چندی پیش فیس لیفت این خودرو را رونمایی کرد، خودرویی که بیشتر به‌منزله نسل جدید می‌ماند تا یک فیس لیفت!

2015 Toyota Camry XSE

2015 Toyota Camry XSE


تویوتا کرولا 2014

شاید هنگام دیدن کرولا نسل جدید، کمی با نمای خارجی‌اش مشکل داشته باشید. خیلی‌ها معتقدند کرولای مخصوص امریکای شمالی، بیش از حد محافظه‌کارانه طراحی شده است. اما این خودرو از نظر مصرف سوخت و مشخصات فنی یکی از بهترین اتومبیل‌ها در کلاس خود است. بیشتر داشبورد این خودرو از مواد نرم و باکیفیت ساخته شده و جای صحبت باقی نمی‌گذارد.

2014 Toyota Corolla

2014 Toyota Corolla


تویوتا پریوس 2014

تویوتا پریوس کنونی پس از طی کردن سه نسل و فیس لیفت های گسترده، امروزه به انتخاب بسیاری از افراد تبدیل شده. مشکلاتی مانند طراحی نه چندان جذاب، کندی خودرو و مشکلات فنی در این نسل کم‌تر دیده می‌شود. مصرف میانگین 4.7 لیتر در صد کیلومتر رقمی نیست که بتوان به راحتی از کنارش گذشت.

2014-toyota-prius-plug-in-hybrid

تویوتا یاریس هاچ بک 2014

یاریس جدید با موتور 1.5 لیتری 106 اسب بخاری در یک نسخه اسپرت SE نیز وارد بازار شده است. این خودروی با وجود 9 کیسه هوا، مصرف سوخت بسیار مقرون‌به‌صرفه، هزینه نگهداری پایین و نشان تویوتا، یکی از خودروهای کوچک دوست‌داشتنی خریداران جوان به شمار می‌آید.

yaris

  • Toyota Yaris HybridToyota Yaris Hybrid 2013 interiorToyota Yaris Hybrid