http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-lexus-crafted-line-group-photo.jpg


علاوه بر تریم‌های F اسپورت، لکسس نسخه‌ای ویژه با نام کرافتد لاین (Crafted Line) در مدل‌های ۲۰۱۵ خواهد داشت. این پکیج شامل یک سری ویژگی‌های ظاهری در خودروهای لکسس می‌شود. مدل‌های مختلفی می‌توانند از این پکیج استفاده کنند؛ از جمله مدل‌های LS 460 اف اسپورت، GS 350 اف اسپورت و IS 250 اف اسپورت در لکسس با دو نوع دیفرانسیل عقب و تمام‌چرخ متحرک و مدل‌های با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک RX 350 اف اسپورت و ES 350. هر کدام از مدل‌های کرافتد لاین لکسس، دارای رنگ بدنه سفید (Ultra White) با طرح مشکلی دستگیره‌ها درها و آینه‌ها بغل خواهد بود. همچنین طرح ویژه چرخ‌ها، سپر و جلوپنجره در پکیج کرافتد لاین دیده می‌شود.



در مدل‌های LS 460 اف اسپورت، GS 350 اف اسپورت و IS 250 اف اسپورت، داخل کابین با تریم مشکلی و طرح‌های قرمز رنگ صندلی‌ها و تکیه‌گاه‌ها همراه خواهند بود. این در حالی است که مدل‌های ES 350 و RX 350 اف اسپورت از طراحی مشکی و قرمز تیره بهره خواهند برد. لکسس‌های LS، GS و RX کرافتد لاین از یک کابین چرمی برخوردار هستند و در همین حال، مدل‌های IS و ES از طرح نولوکس (NuLuxe) لکسس در داخل کابین استفاده می‌کنند. تمام مدل‌های کرافتد لاین از تکنولوژی‌هایی مانند سیستم راهبری، مونیتورینگ نقاط کور و هشدار ترافیک متقابل و از عقب خودرو بهره می‌برند. مدل LS صاحب یک صاحب یک سیستم صوتی پرمیوم و یک رویه چرمی همراه با گرم‌کن در غربیلک فرمان شده و مدل ES نیز گرم‌کن و تهویه صندلی‌ها جلو و همین‌طور چراغ‌های HID و برف‌پاک‌کن‌های حساس به بارش دریافت کرده است. همچنین سیستم دستیار پارکینگ در نسخه‌های کرافتد لاین از مدل‌های GS، ES و RX در دسترس قرار گرفته است.

تمام مدل‌های کرافتد لاین به صورت تولید محدود خواهند بود و حجم کلی تولید این خودروها در مجموع ۶ هزار دستگاه خواهد بود که اگر بخواهیم این تعداد را به تفکیک مدل‌ها در لکسس بیان کنیم، تعداد خودروهای تولیدی مدل‌های LS 460 اف اسپورت، GS 350 اف اسپورت، IS 250 اف اسپورت، ES 350 و RX 350 اف اسپورت به ترتیب ۷۵۰، ۸۷۵، ۱۳۷۵، ۱۵۰۰ و ۱۵۰۰ دستگاه است.

زمان‌بندی ورود این خط تولید محدود جدید لکسس برای ماه نوامبر سال جاری میلادی درنظر گرفته شده است. در این میان مقرون به صرفه‌ترین مدل نسخه کرافتد لاین لکسس ES 350 است که قیمتش از ۴۲۹۲۵ دلار شروع می‌شود. قیمت پایه لکسس ES 350 مدل ۲۰۱۴ برابر ۳۷ هزار و ۵۴۵ دلار است که در این صورت می‌توان هزینه‌ای برابر ۵۳۸۰ دلار برای پکیج کرافتد لاین لکسس متصور بود.
  • 2015-lexus-is-250-f-sport-crafted-line-interior2015-lexus-ls-460-f-sport-crafted-line-interior-022015-lexus-gs-350-f-sport-crafted-line-interior

  • 2015-lexus-ls-460-f-sport-crafted-line-front-interior2015-lexus-es-350-crafted-line-interior2015-lexus-ls-460-f-sport-crafted-line-interior-door-panel