http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/bentley-suv-spy-10019.jpg


بالاخره شرکت بنتلی ساخت مدل اولیه SUV جدید خود را به پایان رسانده است و اعلام کرده است که این مدل هیچ ارتباطی با مدل EXP 9 F کانسپت ندارد. تغییراتی که بر روی این خودرو صورت گرفته است اندک هستند که ازجمله‌ی این تغییرات می‌توان به حاشیه کرومی جلوپنجرهٔ بزرگ و مشبک آن اشاره کرد. همچنین این شرکت گفته است که این SUV جدید قیمتی حدود 140,000 پوند خواهد داشت.



ظاهراً هدف از ساخت این خودرو رقابت با برخی SUV های لوکس و کارآمد آینده مانند رولزرویس و لامبورگینی اروس بوده است. حداکثر سرعتی معادل 322 کیلومتر در ساعت برای این بنتلی هدف‌گذاری شده است. این مدل دارای پیشرانهٔ 6.0 لیتری W12 با توربوشارژر دوقلو خواهد بود. چراغ‌های جلوی خودرو بیضی مانند هستند و دریچه‌های هوای بزرگی هم زیر سپر جلوی خودرو به چشم می‌خورند.

Bentley SUV

Bentley SUV


همان طور که از تصاویر مشخص است، چراغ‌های عقب بزرگ طراحی شده‌اند و اگزوزها هم شکل بیضی دارند. از ویژگی‌های کابین خودرو هم می‌توان به داشبورد دیجیتال مشابه آئودی TT آفرود و صفحه نمایش بزرگ اشاره کرد. یکی از مسائلی که بنتلی برای آن اهمیت زیادی قائل شده است، بهبود ویژگی‌های آئرودینامیکی خودرو و افزایش عمر تایرها درسرعت های بالا بوده است.

‌‌

Bentley SUV

Bentley SUV


تعلیق بادی در این خودرو به صورت الکتریکی و خودکار در سرعتهای بالا، ارتفاع خودرو را کاهش می‌دهد.
بنتلی با ساخت و عرضه این خودرو در سال 2016 این خودرو قصد دارد تعداد فروش خودروهای خود را از 15 هزار دستگاه فعلی افزایش دهد و اعلام کرده است که پس از ورود این SUV می‌خواهد دو مدل جدید دیگر را نیز روانه بازار خودروها کند.
Bentley SUV

Bentley SUV


‌انتظار می‌رود رقابت بزرگی بین این مدل و SUV رولز رویس صورت گیرد. البته این مدل رولز رویس در سال 2017 و با قیمتی حدود 200,000 پوند وارد بازار می‌شود. رقیب دیگر این مدل مرسدس بنز GLK پلاس پلاس (یا مدل مایباخ GL) است که برخی از قطعات مورد استفاده در این بنتلی، الهام گرفته از این بنز است. با این حال این SUV یک عضو قدرتمند و تازه نفس مابین خودروهای سوپرلوکس بازار خواهد بود.
  • Bentley SUVBentley SUVBentley SUV