http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/2015-nissan-370z-nismo-front-three-quarters.jpg


علی‌رغم بهینه‌سازی‌های قابل‌توجه، نیسان 370Z نیسمو مدل ۲۰۱۵ به میزان ۱۰۳۰ دلار نسبت به مدل سال گذشته ارزان‌تر نیز شده است. نیسمو کوپه دارای شروع قیمتی برابر با ۴۲ هزار و ۸۰۰ دلار برای مدل دارای گیربکس دستی است که شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این میزان برای مدل‌های با گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک ۴۴۱۰۰ دلار، برای مدل‌های با گیربکس دستی و دارای پکیج تکنولوژی ۴۶۳۰۰ دلار و برای مدل‌های با گیربکس اتوماتیک و پکیج تکنولوژی ۴۷۶۰۰ دلار است.



اضافه شدن یک گیربکس ۷ سرعته اتوماتیک یکی از بزرگ‌ترین تغییرات نیسان 370Z نیسمو مدل ۲۰۱۵ بوده است. این در حالی است که تا قابل از این، این کوپه‌ی با عملکرد بالا تنها با یک گیربکس دستی ۶ دنده عرضه می‌شد. همچنین پکیج تریم تکنولوژی نیز برای نیسموی ۲۰۱۵ از موارد جدید به شمار می‌رود. در این پکیج امکاناتی چون سیستم راهبری با نمایشگر لمسی، دوربین نمای عقب، سیستم صوتی Bose با رادیوی ماهواره و قابلیت پخش از طریق بلوتوث و آینه عقب تیره‌شونده خودکار به خودرو اضافه می‌شوند.

2015 Nissan 370Z Nismo
فارغ از تجهیزات تازه به کار رفته در نیسان 370Z نیسموی ۲۰۱۵، این مدل با توجه به طراحی جدید خود کاملاً از مدل قبلی متمایز است. نیسموی جدید از یک کیت بدنه جدید بهره می‌برد که دارای طرح‌هایی قرمز رنگ است. همچنین چراغ‌های LED، طراحی جدید اسپویلر عقب، چرخ‌های جدید ۱۹ اینچی و صندلی‌های از جنس آلکانترا و چرم ریکارو از تغییرات مدل ۲۰۱۵ هستند. در زیر کاپوت، یک موتور ۳/۷ لیتری V6 خوابیده که ۳۵۰ اسب‌بخار قدرت و گشتاوری به اندازه ۳۷۴ نیوتن‌متر تولید می‌کند و نسبت به مدل استاندارد 370Z ها، قدرتش ۱۸ اسب‌بخار افزایش داشته است.


مدل نیسان 370Z کوپه استاندارد

قیمت اولیه مدل استاندارد نیسان 370Z کوپه ۲۰۱۵ نسبت به سال گذشته تغییری نداشته است و همان ۳۰ هزار و ۸۰۰ دلار برای کوپه پایه با گیربکس دستی باقی مانده است. انتخاب تریم «اسپورت» دیسک‌های ترمز بزرگ‌تر، نسبت فرمان متفاوت و چرخ‌های ۱۹ اینچی به همراه خواهد داشت و قیمت خودرو را به ۳۴۳۸۰ دلار می‌رساند. مدل 370Z اسپورت با پکیج تکنولوژی که امکاناتی جون سیستم صوتی Bose، راهبری و دوربین نمای عقب اضافه می‌کند، قیمتی به اندازه ۳۷۸۸۰ دلار دارد.

2015 Nissan 370Z Coupe

2015 Nissan 370Z Coupe


در نهایت نیسان 370Z کوپه تورینگ مدل ۲۰۱۵ را داریم که دارای گیربکس دستی بوده و برابر ۴۰۰۸۰ دلار است. در این مدل، بیشتر امکانات تریم «اسپرت تک» وجود دارند که البته ارتقای ترمزها، چرخ‌ها و فرمان شامل آن‌ها نمی‌شود. انتخاب گیربکس ۷ دنده اتوماتیک برای هر کدام از مدل‌های 370Z هزینه‌ای برابر ۱۳۰۰ دلار خواهد داشت.
2015 Nissan 370Z Coupe

2015 Nissan 370Z Coupe


تریم‌های نیسان 370Z کانورتیبل مدل ۲۰۱۵ اندکی متفاوت هستند و نسبت به مدل‌های مشابه کوپه‌ی قیمت‌شان اندکی بیشتر است. مدل پایه 370Z کانورتیبل با گیربکس اتوماتیک ۷ سرعته قیمتی برابر ۴۲۶۳۰ دلار دارد؛ مدل تورینگ با گیربکس دستی ۶ دنده ۴۶۰۸۰ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۴۷۳۸۰ دلار، و همچنین نیسان 370Z کانورتیبل تورینگ اسپورت ۲۰۱۵ با گیربکس دستی ۴۸۹۱۰ دلار و با گیربکس اتوماتیک ۵۰۲۱۰ دلار است.
  • 2015 Nissan 370Z Coupe2015 Nissan 370Z Coupe2015 Nissan 370Z Coupe