http://www.pedal.ir/wp-content/uploads/09-Interior-through-window.jpg


فورد اخیراً تصاویری از موستانگ ۲۰۱۵ با فرمان در سمت راست منتشر کرده؛ چیزی که تاکنون در این کمپانی کمتر سابقه داشته است. تلاش‌های فورد برای عرضه موستانگ در بازارهای با سیستم رانندگی راست‌دست شامل خودروهای با فرمان در سمت چپ در مناطقی مانند بریتانیا و ژاپن و یا نسخه‌های تبدیل‌شده محدود (در حدود چند صد دستگاه) بوده است.


Ford Mustang RHD 2015

Ford Mustang RHD 2015


طبق گفته فورد، نسل ششم موستانگ بازار با سیستم رانندگی راست‌دست را هدف قرار داده است؛ بازاری که شامل کشورهایی چون بریتانیا، استرالیا و افریقای جنوبی می‌شود. مدل‌های مونتاژ شده توسط فورد تا قبل ارائه رسمی جهانی در ماه‌های آینده، برای تست مورد استفاده قرار می‌گیرند.
Ford Mustang 50 Year Limited Edition

Ford Mustang 50 Year Limited Edition


فورد همچنین بر روی موتورهای ۲/۳ لیتری اکوبوست برای موفقیت جهانی موستانگ حساب ویژه‌ای باز کرده است؛ حتی با وجود این که اولین موستانگ ۲۰۱۵ راست‌دست دارای پیشرانه ۵ لیتری V8 است. کمپانی فورد تنها توانست ۴ هزار دستگاه از موستانگ در خارج از امریکای شمالی در سال ۲۰۱۲ بفروشد. انتظار می‌رود که هم موتور اکوبوست و هم مدل‌های راست‌دست آمار فروش را به شکل قابل‌توجهی بالا ببرند.
Ford Mustang GT 2015

Ford Mustang GT 2015


در همین حال، موستانگ با فرمان در سمت چپ اواخر امسال برای فروش به بازار وارد می‌شود و زمان عرضه موستانگ‌های راست‌دست در سال ۲۰۱۵ میلادی درنظر گرفته شده است.