این هفته جیلبرگ دائمی iOS 6 توسط تیم evad3rs و با نام evasi0n منتشر شد و ما نیز در زومیت راهنمای قدم به قدم جیلبرک آیفون، آیپد و آیپاد تاچ با سیستم‌عامل iOS 6 را آموزش دادیم. حال سایدیا گزارش کرده که در 4 روز ابتدای انتشار این جیلبرک، نزدیک به 7 میلیون از کاربران ابزارهای پرتابل اپل نسبت به جیلبرک دستگاه خود اقدام کرده‌اند، آمار شگفت انگیزی که در ادامه مطلب به شرح آن می‌پردازیم.




سایدیا گزارش کرده که نزدیک به 7 میلیون نفر در 4 روز اول از طریق evasi0n ابزار خود را جیلبرک نموده‌اند. اگر بخواهید دقیق بدانید، 5.15 میلیون کاربر آیفون، 1.35 میلیون کاربر آیپد و 400 هزار نفر کاربر آیپاد تاچ نسبت به جیلبرک دستگاه خود اقدام کرده‌اند. این آمار مربوط به کاربران iOS 6 است که دستگاه خود را جیلبرک نموده به سایدیا نیز وصل شده اند. بدون شک تعداد زیادی از کاربرانی که دستگاه خود را جیلبرک نموده‌اند هنوز به سایدا وصل نشده‌اند و این بدین معناست که تعداد کاربران iOS 6 که دستگاه خود را جیلبرک نموده‌اند، بیشتر از این آمار است.

براساس اعلام فیریمن از تیم evasi0n استقبال کاربران از جیلبرک evasi0n به مراتب بیشتر از جیلبرک‌های قبلی از Absinthe و Jailbreakme3 بوده است. نسخه های قبلی جیلبرک در طول یک هفته حدود 1.4 میلیون کاربر را جذب خود کرده بودند.