برخی از وب سایت‌های فناوری بررسی پرچم‌دار امسال اچ‌تی‌سی یعنی تلفن One را منتشر کرده‌اند و بعضا طول عمر باتری این تلفن را پایین اعلام نموده‌اند، متاسفانه وب سایت ورج حتی آزمایش‌های رایج باتری را انجام نداده و تنها اعلام نموده که این تلفن یک روز کامل کاری را دوام نمی‌آورد. اما خوشبختانه وب سایت تخصصی Expert Review باتری تلفن وان را از جنبه‌های مختلف مورد آزمایش قرار داده و براساس این آزمایشات باتری وان امتیاز بسیاری خوبی را کسب کرده است.




اگر از شکل و شمایل ظاهری تلفن وان خوشتان آمده یا مجذوب کیفیت ساخت و صفحه نمایش فوق‌العاده آن شده‌اید، ولی نگران طول عمر باتری آن هستید، به نظر می‌رسد جای نگرانی نیست.

ما تا بررسی تخصصی این تلفن نمی‌توانیم اظهار نظر قطعی در مورد طول عمر باتری آن داشته باشیم، اما براساس آزمایشات انجام شده توسط Expert-Review، باتری 2300 میلی آمپر ساعتی تلفن HTC One قادر به پخش 8 ساعت و 32 دقیقه ویدیو پشت سر هم و 16 ساعت مکالمه در حالت 3G است.

اکثر تلفن‌های هوشمند بازار توان پخش حدود 6 ساعت ویدیوی پشت سر هم را دارند و این بدین معناست که پردازنده بهینه کوالکام و باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی تلفن One بسیار خوب عمل کرده است و صفحه نمایش با رزولوشن بالا نیز، مانع طول عمر باتری مناسب دستگاه نشده است.