به قدری بازار شاسی بلندها داغ شده است که به نظر می‌رسد رولز رویس هم به دنبال طراحی و ساخت یک اس یو وی است.شایعات به اینجا بر می‌گردد که ممکن است تا سال 2017 این خودرو تولید شود اما هنوز این تصمیم قطعی نیست اما مهر قبولی آن هم بعید نیست!



اما اگر روی دیگر این ماجرا را نگاه کنیم،برخی از سهامداران این شرکت از ارائه مدل جدید ناراضی هستند چرا که اولاً اگر این خودرو تولید شود بسیار محدود خواهد بود و شاسی بلند با تولید محدود اصلاً معنی ندارد ثانیاً تولید این خودرو بسیار هزینه بر خواهد بود یعنی حتی بیشتر از شاسی بلند جدید لامبو و مردم هم اصلاً از این قضیه خوششان نمی‌آید و به سراغ خودرو های دیگر می‌روند،پس انتظار فروش کم هم باید داشت.
هر ساله خودروهای جدیدی وارد بازار شاسی بلند های لوکس می‌شوند برای مثال بی‌ام و، X7 را برای این بازار آماده کرده است.نکته دیگر این است که رولز رویس می‌تواند پلت فرم X7 را قرض بگیرد تا هزینه کمتری برای تولید خودرو خرج شود.
رولز رویس حتی برای انتخاب پیشرانه این شاسی بلند هم سردرگم هست شاید یک موتور V12 شاید هم موتور V8 با دو عدد توربو اما به نظر می‌رسد در جهان امروز باید به دنبال پیشرانه ای پاک‌تر گشت.
به هر حال هنوز راه درازی باید طی شود اما واقعاً شما فکر می‌کنید شاسی بلند رولز رویس چه ظاهری خواهد داشت؟