مدلهای 2014 جیپ چروکی قیمت گذاری شدند. بدین ترتیب با قیمتی حدود 23 هزار دلار می توان یکی از مشهورترین شاسی بلندهای آمریکایی را که اینک توسط فیات تصاحب شده و روی یک پلتفرم فشرده ساخت فیات و کرایسلر و مشترک با دوج دارت ساخته می شود، صاحب شد.



همانند مدلهای پاتریوت و کامپاس، پایینترین مدل چروکی اسپرت تنها به صورت دیفرانسیل جلو و با قیمت 22,995 به بازار می آید. در حالی که تجهیزات استانداردی نظیر پروژکتور جلو، روکشهای فلزی روی قطعات پلاستیکی بدنه، ده عدد کیسه هوا، چرخهای 17 اینچی، تهویه هوا (تهویه مجزای سرنشینان پشت به صورت سفارشی)، پنجره های برقی و سیستم ورود بدون کلید و یک سیستم سرگرمی با صفحه نمایش 5 اینچی (3.5 اینچی به صورت استاندارد) روی این خودرو یافت می شوند. موتور 2.4 لیتری چهار سیلندر این ماشین 184 اسب بخار نیرو و 231 نیوتن متر گشتاور تولید می کند. که توسط یک گیربکس 9 سرعته اتوماتیک به چرخهای جلو منتقل می شود. درست است که در مقایسه با رقبایی نظیر هوندا CR-V چیز خاصی به نظر نمی رسد اما بسیاری از خریداران کراس اوورها نیز چیزی بیش از این نیاز ندارند!









بالا بردن توان خرید شما تا 24,495 دلار می تواند به مدلی با شیشه های رنگی، قطعات کرومی و فلزی در بدنه، فرمان چرمی، نورپردازی ویژه محیط داخلی، صندلیهای تاشو با محفظه داخلی، و مهمتر از همه به موتور V6 با توان 271 اسب بخار و گشتاور 324 نیوتن متر بیانجامد.



اما هنوز هم جای پیشرفت وجود دارد. پرداخت 27,995 دلار یعنی چراغهای جلوی اتوماتیک، رینگهای آلیاژی 18 اینچی جلا داده شده، صندلیهای با روکش چرمی و مجهز به گرم کن داخلی، فرمان گرم شونده، سیستم کنسول دیجیتال مجهز به تجهیزات سرگرمی و صفحه نمایشگر لمسی 8.4 اینچی، سیستم تهویه اتوماتیک مجزا برای سرنشینان جلو و عقب، درب باز کن گاراژ و آئینه مات شونده در زمان تابش نور شدید و بسیاری از امکانات دیگر.



نهایت کار نیز خریدی به ارزش 29,495 دلار برای مدل Latitude است که علاوه بر تجهیزات یاد شده، ضربه گیرهای آفرود جدید، سپر و وینچ، شیشه های چند لایه اکوستیک، سیستم تعلیق ویژه آفرود، سیستم خنک کننده موتور پرتوان تر و سیستم روغن کاری کمکی، صفحات محافظ زیر ماشین، قفل فعال دیفرانسی 4×4 و از این قبیل را نیز بر خود می بیند. سان روف دو تایی، سیستم صوتی 506 وات آلپاین با ده بلندگو نیز قابل سفارش اند.




افزودن گزینه دو دیفرانسیل یا انتقال نیرو به هر چهار چرخ حداقل 2000 دلار به قیمتهای فوق می افزاید. سه نوع از انتقال نیروی اسپرت، Latitude و لیمیتد نیز قابل انتخاب اند. در نوع اسپرت، تنظیم اتوماتیک انتقال نیرو به هر چهر چرخ وجود ندارد. در نوع Latitude تقسیم قدرت 50/50 روی محورها اعمال می شود. در سیستم سوم همراه با قفل فعال دیفرانسیل و قطع نیروی غیر ضروری به چرخهای عقب، از مصرف سوخت نیز کاسته می شود.