2014 Mercedes-Benz C-Class AMG Line


به تازگی تصاویر جدید و اطلاعات نسخه AMG LINE مرسدس C کلاس 2014 منتشر شده است. می دانیم که هنوز مدت زیادی از رونمایی این خودرو نگذشته است که AMG با تیمش دست به کار شده است. این امر یکی از نقاط قوت این کمپانی بشمار می رود.



این پکیج AMG بهترین پکیج برای کسانی است که می خواهند در هزینه خود صرفه جویی کنند و از پس خرید نسخه C63 بر نمی آیند. C63 AMG پایان سال آینده معرفی خواهد شد.

2014 Mercedes-Benz C-Class AMG Line

2014 Mercedes-Benz C-Class AMG Line

این پکیج ویژگی های جدیدی به C 2014 بخشیده است که از جمله آن ها می توان به سپر جلوی AMG، زیر سپر جلوی کروم، جلوپنجره مشبک، رکاب های جانبی و لبه های آلومینیومی پنجره ها اشاره کرد. همچنین نباید بروزرسانی سپر عقب را نادیده گرفت. بنظر می رسد تلفیق کروم، AMG و C  کلاس 2014 بسیار عالی از آب درآمده است.

اما عنصر اصلی زیبایی این خودرو را فراموش نکنیم، نسخه لاین این خودرو مجهز به رینگ های پنج پره آلیاژی 18 اینچی منحصر به فردی است که در کنار 15 میلی متر کاهش ارتفاع سیستم تعلیق، نمای فوق العاده زیبایی به C جدید بخشیده اند. البته این پایان داستان نیست، ترمز های این خودرو تقویت شده اند و با کالیپر های جدید ظاهر شده اند. همچنین یک سیستم اگزوز دوگانه سپر عقب را در بر گرفته است.

این خودرو ماه ژانویه در NAIAS دیترویت به نمایش در خواهد آمد.